۷ سال پیش

آموزش‌وپرورش در مقطع متوسطه دوم با کمبود نیرو روبه‌رو نیست
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در دوره دوم متوسطه در نظام تعلیم و تربیت گفت: آموزش‌وپرورش در مقطع متوسطه دوم با کمبود نیرو مواجه نیست.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به تغییر ساختار آموزش‌وپرورش در دوره دوم و اینکه امسال پایه یازدهم تحصیلی در دوره دوم متوسطه حذف‌شده و عملاً این مقطع تحصیلی تا استقرار کامل ساختار جدید با دو پایه تحصیلی فعالیت می‌کند.
وی افزود: با توجه به این مهم امسال تا استقرار کامل ساختار آموزشی جدید و پایه‌های تحصیلی در نظام آموزشی کشور، با کمبود نیرو در آموزش‌وپرورش در این دوره تحصیلی مواجه نیستیم.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه از همه استان‌های کشور درباره وضعیت نیروی انسانی در مقطع متوسطه دوم استعلام شده است تصریح کرد: تعدادی از استان‌های کشور از تراز منفی معلمان و کمبود نیرو در این دوره و مقطع تحصیلی در استان خود خبر داده‌اند و تعدادی دیگر از استان‌های کشور نیز اعلام کرده‌اند که در این مقطع مازاد نیرو داشته و آن را مدیریت کرده‌اند.
زرافشان با اشاره به اینکه ممکن است در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ که همه پایه‌های تحصیلی در دوره دوم متوسطه استقراریافته و ساختار آموزشی آموزش‌وپرورش کامل می‌شود؛ با کمبود معلم در این مقطع تحصیلی روبه‌رو شویم.
وی تصریح کرد: در این صورت نیز با توجه به ورودی‌های جدیدی که از دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی و نیز استخدام فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها که از طریق آزمون ورودی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند؛ این کمبود نیرو جبران خواهد شد.

آموزش‌وپرورش به دنبال رایزنی برای اخذ مجوز استخدام است
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه سرانجام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش و سهم مقطع تحصیلی متوسطه چه شده است عنوان کرد: همان‌طور که وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده است رایزنی‌هایی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حال انجام‌ است تا ردیف‌هایی برای استخدام بگیریم.
زرافشان با اشاره به در حال انجام بودن این مذاکرات خاطرنشان کرد: درصورتی‌که ردیفی برای استخدام نیروی جدید به آموزش‌وپرورش اختصاص پیدا کند؛ از طریق این وزارتخانه رسماً اعلام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637138
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد