۳ سال پیش

آموزش و پرورش به دنبال هرچه زودتر اعلام شدن نتایج آزمون‌های استخدامی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دنبال این هستیم که هماهنگی بین نهادها هرچه سریعتر صورت گیرد و نتایج به زودی اعلام شود.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال تکمیل ظرفیت در آزمون‌ها هستیم و هدفمان این است که ظرفیت 5 هزار نفری که به دنبال استخدامشان بوده‌ایم، محقق شود. طبق جلسه‌ای که دیشب در وزارتخانه‌ داشتیم، امیدواریم این روند تکمیل ظرفیت هرچه زودتر طی شود.از آنجایی که باید بین سه نهاد آموزش و پرورش سازمان مدیریت ، و سازمان سنجش آموزش کشور هماهنگی ایجاد شود به طور دقیق نمی‌توانیم تاریخی را برای اعلام نتایج آزمون استخدامی مطرح کنیم ولی به طور جدی دنبال زودتر اعلام شدن این نتایج می‌باشیم .
وی ادامه داد: برای اینکه این وقفه جبران شود، دوره آموزشی افراد را در تابستان سال آینده ادامه می‌دهیم.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص وظیفه این سازمان در انتخابات بیان کرد: وظیفه آموزش و پرورش و رسالت اصلی آن تشویق مردم ،‌دانش آموزان و اولیا آنها به حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه 94 است. بدون اینکه جانبداری خاصی از جناحهای مختلف شود. هر فردی که در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود، مورد احترام ما و جامعه است و مسئله مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان دانش‌آموزی تقویت تربیت اجتماعی سیاسی دانش‌آموزان است که یکی از ساحت شش‌گانه در سند تحول آموزش و پرورش می‌باشد و لذا ما از طریق مربیان در سازمان دانش‌آموزی و امور تربیتی این تربیت سیاسی اجتماعی را دنبال می‌کنیم و به نظر می‌رسد که بتوانیم در حدی که از آموزش و پرورش انتظار است، مردم را برای حضور هرچه پرشورتر در انتخابات تشویق کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=522597
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد