۷ سال پیش

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با کمبود نیرو مواجه است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

کمبود نیرو در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


 مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش استان با کمبود ۳۰۰ نیرو مواجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهروز امیدی چهارشنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امسال 700 نفر از سیستم آموزش و پرورش استان بازنشسته می‌شوند، اظهار داشت: تنها 400 نیرو جایگزین افراد بازنشسته می‌شوند که در این صورت آموزش و پرورش با 300 نفر کمبود نیرو مواجه می‌شود.

وی با اشاره به تجاری‌سازی مدارس استان افزود: تجاری‌سازی و استفاده از فضای حیاط مدارس به عنوان پارکینگ در ساعات غیرآموزشی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که در صورت نداشتن منع قانونی برای اجرای آن با شهرداری‌ها وارد مذاکره می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای آغاز برنامه‌های اوقات فراغت انجام شده و امیدوار به استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم.

امیدی با اشاره به شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان تصریح کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی از 10 خردادماه آغاز و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع متوسطه از 19 خردادماه آغاز می‌شود، تأکید کرد: فعلاً به جز هزینه مربوط به کتاب و بیمه هیچ پول دیگری از دانش‌آموزان اخذ نمی‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=608068
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد