• ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت زرین غزال (دایتی)

استخدام شرکت زرین غزال (دایتی)

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت زرین غزال (دایتی)


معرفی دایتی:

گروه صنعتی زرین غزال در سال 1384 در شهرک صنعتی شیراز به بهره برداری رسید که یکی از مهم ترین محصولات تولیدی آن با نام تجاری بستنی دایتی و و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. زرین غزال تولید بستنی را از سال 1384 و تولید لبنیات را از سال 1387 آغاز کرده است. گروه صنعتی زرین غزال بیش از 60 نوع بستنی تولید می کند و روزانه 500 تن ظرفیت فرآوری شیر دارد و حدود 8 هزار نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. در سال 1389 حدود 40 درصد بازار بستنی و لبنیات ایران به دایتی تعلق داشت و در زمینه صادرات بستنی به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز بازار بسیار خوبی داشت و دوغ تولیدی این شرکت به کشورهای کویت و بحرین صادر می‌شود. گروه صنعتی زرین غزال دارای زیر مجموعه های دیگری نیز هست که می توان فرزیس (گاوداری زرین غزال)، دایتیران (حمل و نقل زرین غزال) و پارسیرنگ (مرغداری زرین غزال) را نام برد.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت زرین غزال (دایتی)

۱۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام بازاریاب با حقوق ثابت و بیمه در نمایندگی شرکت پخش بستنی دایتی

نمایندگی شرکت پخش بستنی دایتی برای تکمیل کادر فروش خود در آبادان و خرمشهر (خوزستان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب خانم بومی و غیربومی با سابقه در زمینه فروش مزایا : پورسانت، بیمه، سرویس ایاب و ذهاب، محل اسکان و حقوق ثابت در آمد هفده میلیون تومان و قابل ارتقا داشتن سابقه کار مرتبط الزامی میباشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند. (تماس پاسخ داده نمیشود).

مشاهده بیشتر
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
استخدام فروشنده (ویزیتور) آقا در شرکت بستنی دایتی

شرکت بستنی دایتی برای تکمیل کادر خود از شهریار (استان تهران) با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز فروشنده (ویزیتور) آقا حقوق و مزایای وزارت کار پورسانت عالی از فروش طرح های انگیزشی فروش پرداخت هزینه ناهاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول بیمه تکمیلی سامان سرویس ایاب و ذهاب از نقاط مختلف تهران و کرج و حومه کارت پایان خدمت ضامن معتبر ( چک یا سفته) متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام چند ردیف شغلی در شرکت زرین غزال (بستنی دایتی)

استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 جوشکار آرگون و جوشکار استیل بصورت حضوری و تمام وقت نیروهای متخصص و متعهد حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار 2 راننده لیفتراک 3 کارشناس تولید 4 کارشناس و تکنسین فنی(رشته مکانیک و برقی (کلیه گرایش ها) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارشناس و تکنسین فنی در شرکت زرین غزال (بستنی دایتی)

استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس و تکنسین فنی بصورت حضوری و تمام وقت (رشته مکانیک و برقی (کلیه گرایش ها)) نیروهای متخصص و متعهد حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارشناس تولید در شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در شیراز

استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید بصورت حضوری و تمام وقت نیروهای متخصص و متعهد حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام راننده لیفتراک در شرکت زرین غزال (بستنی دایتی)

استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز راننده لیفتراک بصورت حضوری و تمام وقت نیروهای متخصص و متعهد حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام جوشکار آرگون و استیل در شرکت زرین غزال (بستنی دایتی)

استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز جوشکار آرگون و جوشکار استیل بصورت حضوری و تمام وقت نیروهای متخصص و متعهد حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ بهمن ۱۴۰۰
استخدام ویزیتور و فروشنده آقا با حقوق و پورسانت در شرکت بستنی دایتی

استخدام شرکت بستنی دایتی شرکت بستنی دایتی در راستای تکمیل کادر خود در شهریار از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز ویزیتور و فروشنده جنسیت: آقا نوع همکاری: حضوری ساعت کاری: تمام وقت سابقه کاری: یک سال مقطع تحصیلی: دیپلم حقوق و مزایای قانونی (از 6 میلیون تومان) پورسانت عالی از فروش پرداخت هزینه ناهاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول بیمه تکمیلی سامان سرویس ایاب و ذهاب از نقاط مختلف تهران و کرج و حومه کارت پایان خدمت ضامن معتبر (چک یا سفته) ساعت و روز کاری: 6 صبح لغایت...

مشاهده بیشتر
۰۴ بهمن ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی برای شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در شیراز

آگهی استخدام شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در شیراز شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) در راستای تکمیل کادر تخصصی خود در شیراز جهت افزایش سطح کیفی محصولات خود از نیروهای متخصص و متعهد دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 مدیر ترید مارکتینگ 2 کارشناس توسعه بازار و فروش 3 کارمند و کارشناس فروش صادرات مسلط به زبان انگلیسی 4 کارشناس تولید 5 کارشناس و تکنسین فنی رشته مکانیک و برق (کلیه گرایش ها) 6 کارشناس مهندسی صنایع 7 جوشکار آرگون، جوشکار استیل و نقاش 8 نجار متقاضیان واجد شرایط می­توانند م...

مشاهده بیشتر
۰۳ بهمن ۱۴۰۰
استخدام حسابدار آقا آشنا به اصول حسابداری فروش در مجموعه بستنی دایتی

دعوت به همکاری مجموعه بستنی دایتی مجموعه بستنی دایتی برای تکمیل کادر خود در تهران به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار جنسیت : آقا دقیق و منظم و مسئولیت پذیر آشنا به اصول حسابداری فروش ثبت اسناد حسابداری روزانه تسلط بر مغایرت گیری و سایر امور مربوطه آشنا به امور مالی ، فروش ، انبار حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=342645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k