• ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
  • 15k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر

استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴,۷۸۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر - سال 1400

آگهی 27 دی 1400: استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر
با استعانت از خداوند متعال، شرکت پتروشیمی بوشهر در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را برای زمان بهره برداری فاز 2، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی طبق شرایط در نظر گرفته شده (آزمون کتبی- مصاحبه علمی تخصصی و معاینات پزشکی)، به شرح جدول ذیل و با انعقاد قرارداد مدت معین، مطابق قوانین کار و تامین اجتماعی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جذب نماید. مهلت ثبت نام تا 10 بهمن 1400 می باشد.

جدول نیازها و شرایط احراز
ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی جنسیت
1 کارشناسی مهندسی شیمی کلیه گرایش ها بجز صنایع غذایی، معدنی و تکنولوژی صنایع شیمیایی آقا
2 کاردانی شیمی کلیه گرایش ها آقا
3 دیپلم ریاضی فیزیک و علوم تجربی و رشته های فنی هنرستان و کارودانش (برق، مکانیک و...) آقا

تبصره: با وجود نیاز شرکت به مدرک کارشناسی برای ردیف 1، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی رشته های مورد نظر را داشته باشند نیز می توانند در آزمون شرکت نمایند.

شرایط عمومی
1- تابعیت جمهوری‌ اسلامی‌ ایران؛
2- متدین به دین مبین اسلام و سایر ادیان مطابق با قانون اساسی کشور؛
3- داشتن کارت پایان‌خدمت نظام وظیفۀ عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان (پذیرش معافیت پزشکی منوط به تایید پزشک طب کار می باشد)؛
تبصره1: برای متقاضیان مرد که خدمت سربازی را انجام داده اند، تاریخ اتمام سربازی درج شده بر روی کارت، معیار مقایسه با تاریخ 1400/11/30 خواهد بود.
تبصره2: متقاضیان مرد دارای کسر خدمت سربازی می بایست هنگام ورود اطلاعات مدت خدمت سربازی را بدون در نظر گرفتن هرگونه کسر خدمت درج نمایند.
4- حداکثر سن برای دارندگان مدرک دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 26،24، 28 ،30 سال تا تاریخ 1400/10/27می باشد؛
تبصره1: مدت سابقه کار قبلی مرتبط با شغل، با ارائه گواهی معتبر از محل خدمت قبلی و گواهی پرداخت حق بیمه مربوطه تا سقف پنج سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. (شرکت در خصوص لحاظ سابقه قبلی پذیرفته شدگان تعهدی ندارد).
تبصره2: مدت زمان (حداکثر 24 ماه) خدمت نظام وظیفه داوطلبان مرد به حداکثر سن آنان افزوده می شود.
5- عدم اشتهار به فساد و نداشتن محکومیت کیفری؛
6- برخورداری از صلاحیت و تخصص و شرایط تعیین شده برای انجام شغل مورد نظر؛
7- نداشتن تعهد خدمت به سایر سازمان‌های دولتی و خصوصی؛
8- عدم اعتیاد به استعمال مواد مخدر و الکل؛
9- داشتن سلامت جسمی و روحی متناسب با شغل؛
10- پذیرش کلیه شرایط‌کاری اعم از اوقات‌کاری، محیط‌کار، سختی و پیچیدگی‌کار و مسئولیت‌کار از طرف متقاضی؛
11- تعهد محضری و ارائه سفته مبنی بر 5 سال خدمت در شرکت؛
شرایط اختصاصی
1- مدرک تحصیلی افرادی برای شرکت در آزمون قابل قبول خواهد بود که در مقاطع تحصیلی دانشگاهی از طریق آزمون های سراسری موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و مدارک یاد شده، مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری قرار گرفته باشد.
تبصره 1: داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون و یا مصاحبه‌های استخدامی مطابق مندرجات جدول الف شرکت نمایند، بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، و یا در زمان مصاحبه دانشجو بوده و یا به هر نحو دیگری از مدارک تحصیلی قبل از استخدام بهره برده باشد، به عنوان کِتمان حقیقت یا کِتمان مدرک قلمداد و در هر مرحله از استخدام و یا بعد از آن مطابق ضوابط و آیین نامه‌ انضباط کار برخورد خواهد شد.
تبصره 2: اولویت جذب واجدین شرایط در مقطع تحصیلی دیپلم با بومی شهرستان های بندر عسلویه، جم، بندر کنگان و بندر دیر، باشد. (یعنی محل تولد و یا صدور شناسنامه ،محل اخذ دیپلم در این شهرستان ها باشد و یا 10 سال در این شهرستان ها ساکن بوده باشند). تعهد سکونت سایر متقاضیان بومی در این شهرستان ها در صورت پذیرفته شدن الزامی است.
تبصره 3: در مقطع تحصیلی کاردانی، جذب از بین متقاضیان واجد شرایط بومی به شرح تعریف ذیل صورت می پذیرد و در مقطع کارشناسی، 50 % جذب پذیرفته شدگان از بین متقاضیان واجد شرایط بومی و در صورت فقدان نیروی واجد شرایط مورد نیاز در هر مقطع تحصیلی بین متقاضیان بومی، از پذیرفته شدگان سایر مناطق جغرافیایی که امتیاز بالاتری کسب نموده باشند دعوت به عمل خواهد آمد.
تبصره 4: ملاک مقایسه تاریخ فراغت از تحصیل تاریخ 30 بهمن 1400 می باشد.
تعریف بومی

به متقاضیانی بومی اطلاق می شود که یکی از شرایط ذیل را دارا باشند:
* متقاضیانی که محل تولد و یا صدور شناسنامه آنان، شهرهای استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان باشد.
* دارنده مدرک تحصیلی دیپلم از شهرهای استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان باشد.
* متقاضیانی که مدت ده سال در یکی از شهرهای استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان طبق تایید و گواهی کتبی مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سکونت یا اشتغال داشته باشند.

2- حداقل معدل برای کلیه داوطلبان مقاطع تحصیلی مختلف 15 می باشد.
تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شیراز، صنعتی اصفهان، اصفهان، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی، فردوسی مشهد، تبریز، صنعتی سهند تبریز، چمران اهواز، خلیج فارس بوشهر و صنعت نفت آبادان دارای اولویت بوده و جهت فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی، یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل برای آنان منظور خواهد شد.
3- کلیه داوطلبانی که از طریق آزمون کتبی در قالب قرارداد مدت معین جذب شرکت می‌شوند بایستی ضمن شرکت در مصاحبه علمی- تخصصی موفق به کسب حدنصاب امتیازات لازم در مصاحبه گردند. مصاحبه علمی و تخصصی کارکنان مدت معین در بدو استخدام مطابق با ضوابط شرکت و از بین تمام گزینه‌های موجود برای یک سمت و توسط تیم مصاحبه صورت می-گیرد.
4- متقاضیان جذب در شرکت باید از لحاظ تندرستی واجد شرایط جسمانی لازم برای انجام کار مطابق سمت مورد نظر باشند. بدین منظور قبل از استخدام از کلیه داوطلبان، معاینات پزشکی توسط مراکز درمانی معتبر مورد تأیید شرکت و با هزینه شرکت به عمل خواهد آمد و استخدام داوطلب منوط به رضایتبخش بودن نتیجه معاینات پزشکی متناسب با سمت مربوطه خواهد بود.
تبصره: چنانچه در هر یک از مراحل استخدام و یا بعد از آن مشخص شود که داوطلب، مدارک خلاف واقع ارائه نموده است، ادامه فرآیند جذب وی متوقف و حتی پس از جذب در شركت نیز مطابق آیین نامه انضباط کار با ایشان برخورد انضباطی بعمل خواهد آمد.

امتیازات اجتماعی
ردیف نوع امتیاز تقلیل در شرط معدل مقطع کارشناسی افزایش امتیاز مکتسبه در آزمون کتبی
1 فرزندان شهدا، جانبازان، معلولین و بازنشستگان نیروهای مسلح 1 نمره 15 درصد
2 داوطلبان بومی استان بوشهر به جز شهرستان های عسلویه، جم، کنگان و دیر 1 نمره 10 درصد
3 داوطلبان بومی شهرستان های کنگان، جم و دیر 1 نمره 15 درصد
4 داوطلبان بومی شهرستان عسلویه 1 نمره 20 درصد
5 سابقه در پتروشیمی و صنایع مرتبط به ازاء هر سال سابقه خدمت مرتبط در صنعت 0.2 ( دو دهم ) نمره
حداکثر یک نمره
0

تبصره: متقاضیان در صورت داشتن شرایط جدول (د) به طور همزمان می توانند از یکی از امتیازات ردیف های 1تا 4 به علاوه ردیف 5 استفاده نمایند.

مدارک مورد نیاز
1- تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام در سایت
2- اسکن و بارگزاری عکس 4*3 جدید
3- پرداخت الکترونیکی مبلغ 300.000 ریال بابت ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه ثبت نام.
تذکر: لازم به ذکر است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد داشت.
جدول زمانبندی
تاریخ شرح
27 دی ماه الی 10 بهمن ماه 1400 ثبت نام در سامانه الکترونیکی
18 بهمن ماه 1400 دریافت کارت ورود به جلسه
21 بهمن ماه 1400 برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل بعدی و تشریفات اداری در آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.
تذکرهای مهم
1- داوطلبان گرامی می بایست برای آگاهی از تمام مراحل جذب و آزمون به سایت ایران آزمون مراجعه نمایند.
2- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده خود شخص متقاضی می باشد و در هر مرحله از جذب چنان چه محرز گردد، داوطلب اطلاعات نادرست ثبت کرده است از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
3- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس از مهلت مقرر 1400/11/10 اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
5- افراد بر اساس بیشترین نمره آزمون کتبی و تا تکمیل ظرفیت مورد نیاز در هر مقطع جهت انجام سایر مراحل استخدامی دعوت خواهند شد.
6- جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی (مشتمل بر آزمون کتبی- مصاحبه تخصصی و روان شناختی، معاینات پزشکی و داشتن شرایط جسمانی لازم برای انجام کار) خواهد بود و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
7- حداقل معدل با اعمال کلیه امتیازات متقاضیان نبایستی از 13 کمتر باشد.
8- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون کتبی ضروری خواهد بود.
9- آزمون کتبی در تاریخ 21 بهمن 1400، در شهرستان های عسلویه، بوشهر، شیراز، اهواز و تهران برگزار خواهد گردید. ساعت و آدرس محل برگزاری آزمون در زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام می‌گردد.
10- جذب نیروها صرفاً جهت بکارگیری در مجتمع شرکت واقع در منطقه عسلویه می‌باشد.
مواد آزمون
رشته تحصیلی مواد آزمون
مهندسی شیمی مکانیک سیالات- انتقال حرارت - ترمودینامیک- انتقال جرم و عملیات واحد- طراحی راکتورهای شیمیایی – کنترل – کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی
کاردانی شیمی سیالات – حرارت – ترمودینامیک و شیمی فیزیک – انتقال جرم و عملیات واحد – موازنه – شیمی آلی
عمومی کاردانی و کارشناسی زبان و ادبیات فارسی- هوش- مبانی کامپیوتر- زبان انگلیسی
دیپلم زبان و ادبیات فارسی- هوش- مبانی کامپیوتر- زبان انگلیسی – ریاضی و آمار

مشاهده متن کامل اگهی استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر

 استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر - سال 94 

آگهی سال 94: استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر
با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولیدات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت، از بین متقاضیان ذکور (مرد) واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس وفوق لیسانس به شرح ذیل نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین (تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می نماید به اطلاع می رساند که در این آزمون دعوت به همکاری صرفاً داوطلبان مرد، شرایط شرکت در آزمون را دارا می باشند و در اطلاعیه های فراخوان دعوت به همکاری بعدی جهت تکمیل کار نیروی ستادی از متقاضیان زن دعوت به عمل خواهد آمد.
اطلاعیه: برای اطلاع از تغییرات مربوط به معدل به آگهی استخدام مراجعه نمایید.

نیازمندی ها

* جدول نیازمندیهای نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی

ردیف رشته تحصیلی گرایش مقطع تحصیلی تعداد
1 مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها کارشناسی/کارشناسی ارشد 8
2 مهندسی شیمی کلیه گرایش ها کارشناسی/کارشناسی ارشد 60
3 لیسانس شیمی شیمی کاربردی کارشناسی/کارشناسی ارشد 12
4 مهندسی برق قدرت کارشناسی/کارشناسی ارشد 6
5 مهندسی الکترونیک الکترونیک - کنترل و ابزار دقیق کارشناسی/کارشناسی ارشد 12
6 مهندسی ایمنی صنعتی کلیه گرایش ها کارشناسی/کارشناسی ارشد 14
7 کاردانی شیمی کلیه گرایش ها کاردانی 20
8 کاردانی مکانیک کلیه گرایش ها کاردانی 20
9 کاردانی برق قدرت ، الکترونیک ، برق کاردانی 20
10 دیپلم ریاضی فیزیک ، تجربی ، مکانیک ، برق - 80
مواد آزمون

* شرط حداقل معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری 13، برای دانشگاه های آزاد ، پیام نور و غیر انتفاعی 14 و برای دانشگاه های علمی و کاربردی 15 می باشد.

نام رشته سرفصل
مهندسی مکانیک ترمودینامیک - مکانیک سیالات - انتقال حرارت - استاتیک و مقاومت مصالح - دینامیک و ارتعاشات - طراحی اجزاء
مهندسی شیمی مکانیک سیالات - انتقال حرارت - انتقال جرم و عملیات واحد - ترمودینامیک - طراحی راکتورهای شیمیایی - کنترل فرآیند - کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی
لیسانس شیمی کاربردی شیمی آلی 1 و 2 و 3 - شیمی معدنی 1 و 2 - شیمی تجزیه 1 و 2 و دستگاهی - شیمی فیزیک 1 و 2 - شناسایی ترکیبات آلی به روش طیف سنجی - جداسازی و شناسایی مواد آلی
مهندسی برق قدرت مدارهای الکتریکی 1 و 2 - اندازه گیری الکتریکی - تأسیسات الکتریکی - سیستم های خطی کنترل - بررسی سیستم های قدرت 1 - ماشین الکتریکی 1 و 2
مهندسی الکترونیک مدارهای الکتریکی 1 و 2 - الکترونیک 1 و 2 - سیستم های خطی کنترل - مدارهای منطقی - اندازه گیری الکتریکی
مهندسی ایمنی آلودگی های هوای محیط کار و کنترل آن - بهداشت کار - عوامل فیزیکی و شیمیایی زیان آور محیط کار - اصول بهداشت محیط - حریق و روش¬های مبارزه با آن - دفع مواد زائد صنعتی - مدیریت ایمنی - مهندسی ایمنی
کاردانی مکانیک ترمودینامیک - مکانیک سیالات - انتقال حرارت - استاتیک و مقاومت مصالح
کاردانی برق مدارهای الکتریکی - الکترومغناطیس - الکترونیک - ماشین های الکتریکی - مدارهای منطقی - مدار فرمان
کاردانی شیمی انتقال حرارت - ترمودینامیک و شیمی فیزیک - مکانیک سیالات - شیمی آلی - موازنه مواد و انرژی - شیمی تجزیه - عملیات واحد - فرآیندهای شیمیایی
دیپلم زبان و ادبیات فارسی - مبانی کامپیوتر - هوش و استعداد تحصیلی - زبان انگلیسی - ریاضی عمومی
سوالات عمومی کاردانی و کارشناسی/کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی - مبانی کامپیوتر - هوش و استعداد تحصیلی - زبان انگلیسی
شرایط عمومی و اختصاصی
1 - تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
2 - متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
3 - دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی به غیر از معافیت پزشکی
تبصره ۱ : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم، در صورت موفقیت در مراحل مربوطه پس از تائید پزشک معتمد شرکت بلامانع خواهد بود.
شرط سن دواطلبان:
4- دارا بودن حداکثر 34سال تمامبرای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس 28 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و 26 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی
تبصره: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
تبصر ه : شرط سنی برای دواطلبان فرزندان شاغل و بازنشسته لشکری تا 3 سال قابل افزایش می باشد
حداقل معدل کل مورد قبول برای مقاطع تحصیلی مطابق با جدول آگهی می باشد.
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره 2: شرط معدل برای فرزندان شاغل وبازنشسته لشکری یک نمره کمتر مد نظر قرار خواهد گرفت شد.
شرط مدرک تحصیلی دواطلبان:
5-مدرک تحصیلی دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون استخدامی است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای سراسری و آزاد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای ذریافت مدارک رسمی شده باشند و مورد تایید باشد.
6 -تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله طبق تائید پزشک معتمد شرکت خواهد بود.
7 -عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
8-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (موکداً اعلام می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد.)
9-عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتها، موسسات دولتی و غیردولتی
10- متقاضیان در مقطع تحصیلی دیپلم می بایست بومی توابع استان بوشهر باشند.(داوطلب بومي به فردي اطلاق مي شود كه متولد شهرستان ها/ استان بوشهر بوده و حداقل 5 سال ساکن استان بوشهر باشد و یا استانهای مجاور تا شعاع 300 کیلومتری شهرستان عسلویه از شهرهاي دیپلم خود را دريافت كرده باشد.)
سایر متقاضیان با الویت نفرات بومی در شرایط مساوی نسبت پنجاه در صد بومی خواهد بود
مراحل ثبت نام و پرداخت وجه

3 - مراحل ثبت نام:
1- مراجعه به وب سایت به نشانی np.iran-azmoon.ir
2 - تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
3- ارسال عکس: متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

4 - پرداخت وجه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شريط لازم مي توانند از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1394/03/09 لغايت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1394/03/22جهت ثبت نام به آدرس اينترنتي مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستي و واريز آنلاین مبلغ یکصد هزار ( 100،000) ريال به عنوان هزينه ثبت نام نسبت به اخذ كد رهگيري خود اقدام نمايند.
* زمان دریافت اینترنتی كارت از وب سایت مذکور از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1394/03/25 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ1394/03/27 می باشد.
* زمان و محل برگزاری آزمون درزمان دریافت کارت و از طريق سامانه فوق الذكر اعلام مي گردد. (لازم به ذکر است که امكان ثبت نام بعد از تاريخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.)

نکات مهم
1- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در وب سایت مراجعه و مندرجات آنرا دقیقاً مطالعه نمایید.
2 - ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
3- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی شرکت وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
4- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
5- داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت، نسبت به کنترل مشخصات فردی خود، مدرک تحصیلی، معدل، شماره داوطلبی، شماره صندلی و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند.
6- زمان و محل برگزاری آزمون درزمان توزیع کارت و همچنین از طريق سامانه فوق الذكر اعلام مي گردد.
تذکرات مهم
1- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مذکور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
2- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس ازمهلت مقرر (1394/03/22) اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس سه برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان جهت مصاحبه های فنی و تخصصی و روانشناختی اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
4 - هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
5 - موکداً اعلام می گردد ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و براساس آگهی مندرج در سایت می باشد.
6- لازم به توضیح است که جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی (مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه عمومی وتخصصی و معاینات پزشکی) تعیین گردیده و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
7 - جذب نیرو صرفاً جهت به کارگیری در واحدهای مورد نیاز شرکت درمحل مجتمع واقع در شهرستان عسلویه می باشد.
8- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری خدمت به میزان 5 سال بعد از آموزش اخذ خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=389438
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 15k