۷ سال پیش

آگهی استخدام ۷۵ مترجم جدید در تمامی زبان ها
No Image

آگهی استخدام ۷۵ مترجم جدید در تمامی زبان ها

چند استان
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دعوت به همکاری شبکه مترجمین اشراق 

بدین وسیله به اطلاع کلیه کارجویان  می رساند، شبکه مترجمین اشراق در نظر دارد به منظور افزایش راندمان کاری و ایجاد فرصت های شغلی جدید 75 مترجم غیر حضوری جدید در تمامی زبان های زنده دنیا (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، چینی، روسی، ترکی استانبولی، آذربایجانی، اسپانیولی، سوئدی، کردی، پرتغالی، تاجیکی، هلندی، سوئدی، لهستانی، عربی و ... ) استخدام نماید.

شهر های مورد نیاز : تهران - آذربایجان شرقی و غربی - فارس - اصفهان - خراسان رضوی - مازندران

شرایط عمومی استخدام

1- دارا بودن تحصیلات مرتبط در سطح حداقل کاردانی زبان انگلیسی و در صورت نداشتن تحصیلات مرتبط سابقه حداقل سه سال فعالیت در زمینه ترجمه

2- امکان دسترسی به اینترنت در تمامی ساعات روز

3- آشنایی کافی با نرم افزارهای مجموعه Office به ویژه word

4- دقت ، نظم و وقت شناسی و تعهد در انجام پروژه های دریافتی ، بدیهی است در صورت عدم رعایت زمانی انجام پروژه ها ، این موسسه بلافاصله همکاری خود را با فرد مذکور قطع می نماید.

از واجدین شرایط درخواست می شود از بخش استخدام مترجم سایت شبکه مترجمین اشراق نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند. بدیهی است درخواست متقاضیانی که مدارک کامل را ارسال ننمایند مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

این آزمون به دو صورت تستی و تشریحی جهت آزمودن مهارتهای متقاضی در دانش زبان عمومی، حوزه ی کامپیوتر و اینترنت، ویرایش متون و آزمون تخصصی ترجمه برگزار می شود جهت استحضار شایان توجه است که آزمون فوق صرفا جهت استخدام مترجمین فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برگزار می شود و آزمون های سایر زبان ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا توجه نمایید بخاطر درخواست های مکرر دوستان مترجم و بمنظور رعایت عدالت، برگزاری آزمون ورودی برای مترجمین سایر شهرستانها غیر از تبریز، شیراز و تهران بصورت غیرحضوری در تاریخ 29 فروردین ساعت 9 صبح  برگزار می گردد

دارندگان مدارک کارشناسی ارشد مترجمی و ادبیات انگلیسی با معدل بالای 17، دارندگان مدرک زبان آیلتس آکادمیک 7 و بالاتر و سایر دارندگان مدارک زبان با حداقل امتیاز 75 درصد امتیاز کل نیازی به آرمون نخواهند داشت.

آخرین مهلت ارسال مدارک متقاضیان 25 اردیبهشت ماه.

لطفا جهت مطالعه ی نحوه ی برگزاری آزمون استخدامی کلیک نمایید.
ضوابط و قوانین کار در شبکه مترجمین اشراق
جهت دریافت اخبار جدید به کانال تلگرام شبکه مترجمین اشراق بپیوندید:

https://telegram.me/eshraghtranslators

www.Eshraghtranslators.com

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد