۷ سال پیش

آیین نامه استخدام اعضای هیات علمی موسسات غیردولتی تدوین شد
اطلاعات بیشتر

آیین نامه استخدام اعضای هیات علمی موسسات غیردولتی تدوین شد

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


مشاور وزیر علوم گفت: اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی، پیشنهادات خود درباره آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی این موسسات را به وزارت علوم ارایه داد.
عبدالرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی و غیردولتی چون تابع ضوابط خود هستند، ضوابط و آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی موسسات دولتی راا ندارند و مصوبه هیات امنا درباره آیین نامه استخدامی، به صورت یکنواخت برای این دانشگاه ها اعمال می شود.

وی افزود: اکنون اتحادیه دانشگاه های غیردولتی، آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی این موسسات و دانشگاه ها را به مرکز هیات امنا و هیات های ممیزه مرکزی وزارت علوم ارایه داده و با همکاری این اتحادیه، آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی ویژه این دانشگاه ها تنظیم شده و بررسی آن بزودی آغاز خواهد شد.

رییس مرکز هیات امنا و هیات های ممیزه مرکزی وزارت علوم افزود: این آیین نامه در اولین فرصت در دستور کار هیات امنای موسسات قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=733660
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد