• ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

ابلاغ بخشنامه ضریب حقوق کارکنان آموزش و پرورش

ابلاغ بخشنامه ضریب حقوق کارکنان آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بخشنامه ضریب حقوق کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شد

جهت ورود به صفحه اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


خبر 28 فروردین 96: بخشنامه ضریب حقوق کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شد (منبع: خبرگزاری تسنیم)

بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابلاغ شد، که بر این اساس ضریب حقوق سال ۹۶ و حداقل و حداکثر حقوق مزایای مستمر شاغلان مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال 96 را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است مطابق مصوبه مورخ 26 فروردین 96 هیئت وزیران در ارتباط با تعیین ضریب حقوق، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام می‌شود.

ضریب حقوق سال 96 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری 1.695 ریال است.

حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور در سال 96 به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال و حداکثر حقوق این کارکنان 7 برابر حقوق مذکور در این بند به میزان 72 میلیون و 450 هزار ریال خواهد بود.

مطابق بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 96، افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق ثابت باقی‌ خواهد ماند.

امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال 95 با توجه به جدول شماره 3 و تبصره یک بند 6 فصل دوم دستورالعمل مورخ 21 اردیبهشت سال 88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قابل احتساب است.

به موجب تبصره 3 بند 6 فصل دوم این دستورالعمل، حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه 30 سال خواهد بود.

در اجرای ماده 74 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 93 کمک هزینه ازدواج و فوت در سال جاری مبلغ 11017500 ریال قابل پرداخت است.

فوق‌العاده ماموریت روزانه داخل کشور کارمندان با رعایت ماده 13 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 96 کل کشور و مطابق آئین‌نامه فوق‌العاده روزانه ماده 39 قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن قابل پرداخت است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=761658
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد