۸ سال پیش

احتمال تجدیدنظر در سهمیه استخدامی آموزش‌ و پرورش خوزستان
اطلاعات بیشتر

جدیدنظر در سهمیه استخدامی آموزش‌ و پرورش خوزستان

رییس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سهمیه تعیین شده برای جذب مربیان ورزش در استان از سوی وزارتخانه بسیار ناچیز بوده و حتی کمبود تنها یک ناحیه آموزش‌وپرورش در اهواز را برطرف نمی‌کند.

ابوذر کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: سهمیه اداره تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش خوزستان در استخدامی جدید تنها 12 نفر اعلام شده است که قطعا این تعداد نمی‌تواند کمبود نیروی انسانی موجود را جبران کند. به همین جهت اعتراض خود را در این خصوص اعلام کردیم.

وی افزود: در تمام بخش‌های آموزش‌وپرورش استان، کمبود شدید نیروی انسانی وجود دارد. سهمیه استان در استخدامی وزارت آموزش و پرورش نزدیک به 300 نفر است در حالی‌که این تعداد تنها برای بخش ورزش آموزش و پرورش استان کافی نیست و کمبود آن را جبران نمی‌کند.

رییس اداره تربیت بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان اینکه در مدارس استان کمبود مربی ورزش به‌شدت احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: در مدارس استان حداقل به 500 مربی ورزش نیاز است؛ علاوه بر این میزان خروجی نیروی انسانی و تعداد بازنشستگان استان افزایش پیدا کرده که قطعا کمبود نیروی انسانی را بیشتر می‌کند.

کیانی با اشاره به بررسی سهمیه پایین استان در استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش، افزود: به مسئولان وزارتخانه اعلام کردیم که این سهمیه کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان را جبران نمی‌کند و درخواست شد که با توجه به نیاز شدید مدارس استان به نیروی آموزشی و تربیت‌بدنی سهمیه ویژه‌ای برای خوزستان در استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد و در سهمیه اعلام شده قبلی تجدیدنظر شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=410909
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد