۸ سال پیش

احیای نوع جدید کارورزی
No Image

احیای نوع جدید کارورزی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کارورزی نوع جدید احیا شد

یک مقام مسئول در وزارت کار از اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد و گفت: مجوز ۵ ساله استفاده از کارورزان برای واحدهای متقاضی صادر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، پوراندخت نيرومند اظهارداشت: در راستاي اجراي طرح كارورزي فارغ التحصيلان دانشگاهي و براساس آئين نامه نظام هماهنگ اجراي طرح كارورزي دانش آموختگان دانشگاهي مصوب شورای عالی اشتغال، واحدهاي كارورزي و توسعه مهارت به منظور جذب و توانمندسازی دانش آموختگان دانشگاهي در بنگاه های اقتصادی كشور ايجاد خواهد شد.
این مقام مسئول در وزارت کار تاکید بر اینکه مجوز ایجاد واحدهاي كارورزي و توسعه مهارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا مي‌شود، گفت: با ايجاد اين واحدها، فارغ التحصيلان دانشگاهي جوياي كار مي توانند پس از طي دوره آموزشي آمادگي شغلي و دريافت گواهينامه مهارت، دوره كارورزي خود را در واحد كارورزي و توسعه مهارت طي نمايد.
وي در خصوص شرايط اخذ مجوز واحد كارورزي و توسعه مهارت بيان داشت: داشتن مجوز فعاليت اقتصادي از دستگاه مجري و فعال بودن در زمينه توليد كالا يا ارائه خدمات از جمله شرايط عمومي و برخورداري از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري متناسب با مهارت مورد نظر و نيز برخورداري از كادر متخصص و ماهر از جمله شرايط اختصاصي جهت اخذ مجوز اين واحدها است.
نيرومند با اشاره به فرآيند صدور و اعطاي مجوز واحد كارورزي و توسعه مهارت خاطرنشان کرد: در اين خصوص نيز واحد متقاضي موظف به تكميل فرم الكترونيكي درخواست صدور مجوز ايجاد واحد كارورزي و توسعه مهارت براساس استانداردهاي آموزش شغل و شايستگي است كه پس از بررسي درخواست و اصل مدرک واحد متقاضي توسط اداراه كل آموزش فني و حرفه اي استان مربوطه و نيز بازديد از امكانات و محصولات واحد مورد نظر، مجوز لازم جهت ايجاد واحد متقاضی و پذیرنده کارورز صادر و آن به واحد اعطا خواهد شد.
این مقام مسئول در فنی و حرفه ای اعتبار مجوزهاي صادره را ۵ سال عنوان كرد و افزود: براساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده كل فرآيند صدور و اعطاي مجوز از زمان تحويل درخواست توسط واحد متقاضي تا صدور و اعطاي مجوز حدود ۲ ماه طول مي كشد.
وی تاکید کرد: تمامي بنگاه هاي اقتصادي متعلق به بخش خصوصي يا تعاوني هاي داراي مجوز مهارت آموزي و نيز دستگاه هاي اجرايي دولتي، نهادهاي عمومي غيردولتي و يا نهادهاي انقلاب اسلامي مي توانند به عنوان متقاضي، نسبت به درخواست صدور مجوز اقدام كنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=380060
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد