۷ سال پیش

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال به بخش مسکن و اشتغال مددجویان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون گفت: یک میلیارد و 151 میلیون ریال به پروژه‌های احداث مسکن و اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هامون اختصاص یافته است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ناصر حاتمی‌مقدم افزود:یک میلیارد و 151 میلیون ریال به پروژه‌های احداث مسکن و اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هامون اختصاص یافته است.
وی افزود: در ابتدا متقاضی درخواست خود را برای اخذ تسهیلات تعمیرات مسکن با مدیریت کمیته امداد این شهرستان ارائه می‌کند و بعد از بازدید کارشناس و اخذ مدارک لازم برای دریافت تسهیلات به حوزه مسکن و ساختمان امداد معرفی می‌شوند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی هامون بیان کرد: کمک به احداث و یا خرید مسکن، تعمیرات جزئی و کلی ساختمان، حصارکشی، احداث حمام، احداث سرویس بهداشتی احداث آشپزخانه، اخذ انشعاب آب، برق و گاز و پرداخت وام مسکن از دیگر خدمات این نهاد مقدس است.
وی با اشاره به واگذاری و افتتاح دو واحد مسکن مددجویان تحت حمایت و چند طرح اشتغال و خودکفایی در شهرستان هامون، اضافه کرد: حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد بوده و امیدواریم با حمایت مردم و خیرین نیکوکار ضمن احقاق حقوق نیازمندان به نتیجه قابل قبول در راستای برطرف سازی مهم‌ترین نیازمندی خانواده‌ها دست یابیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604955
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد