۷ سال پیش

اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

براساس مصوبه مجلس، ۱۵ هزار میلیارد ریال از مانده تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها به کمیته امداد، سازمان بهزیستی و خانواده‌های زندانیان معسر اختصاص یافت.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در صحن علنی مجلس، تبصره دیگری را به ماده واحده بودجه الحاق کردند.
وکلای ملت با تصویب تبصره الحاقی 8، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند 15 هزار میلیارد ریال مانده تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی و رشد مبلغ مزبور را به تفکیک 10 هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و 3 هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی با معرفی دستگاه‌های ذیربط به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال مددجویی 2 هزار میلیارد ریال به خانواده‌های معسر زندانیان پرداخت کند.
در صورتی‌ که هر یک از دستگاه‌های مشمول نتوانند به هر میزان از سهمیه تسهیلات خود تا پایان آذرماه 1395 استفاده کنند، سهمیه مزبور به دیگر دستگاه مشمول تعلق می‌گیرد.
نمایندگان مجلس در ادامه تبصره الحاقی 9 را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
در این تبصره آمده بود: تمامی افراد عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که حداقل 10 سال سهم بیمه اجتماعی خود را پرداخت نموده‌اند، می‌توانند باقیمانده آن تاسقف پانزده سال را به نرخ روز و یکجا پرداخت نموده و مشمول بازنشستگی شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593213
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد