• ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان غذا و دارو

استخدام سازمان غذا و دارو (تجربیات آزمون)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ الی ۱۴۰۲/۰۷/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

آخرین وضعیت: در انتظار اعلام نتایج

اخبار استخدام سازمان غذا و دارو

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون برگزار شد
آزمون استخدام سازمان غذا و دارو با موفقیت برگزار شد.
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

خبر جذب نخبگان در سازمان غذا و دارو

خبر 21 اسفند 1402: خبر جذب نخبگان در سازمان غذا و دارو
مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی سازمان غذا و دارو از استخدام  نخبگان رشته های مرتبط پزشکی، شیمی، نانوفناوری، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی در سازمان متبوعش خبر داد. دکتر زین العابدین شیخ بگلو در گفت و گو با ایفدانا با بیان این مطلب گفت: جذب و بکارگیری نخبگان با هدف اثرگذاری آنان در دستگاه‌های اجرایی و اشتغال و استفاده از ظرفیت و خدمات استعداد های برتر در رشته های تخصصی و مرتبط با سازمان غذا ودارو به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام شد. وی ادامه داد: به همین منظور از بین داوطلبان واجد شرایط رشته های مرتبط جهت شرکت در دوره آموزشی-ارزیابی شبانه روزی دعوت شد تا علاوه بر طی دوره‌های تئوریک ارائه شده توسط مدیران کل یا معاونان سازمان، به صورت عملیاتی نیز با حضور در بخش‌های مختلف سازمان و نیز برخی شرکت‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و غذایی با مأموریت‌های سازمان غذا و دارو آشنا شوند. دکتر شیخ بگلو با اشاره به هدف دوره‌ آموزشی مذکور اشراف کافی و دید کلان نخبگان حاضر  نسبت به نظام اداری حکمرانی کشور، چالش‌ها و اقتضائات آن پیدا بوده تصریح کرد: این اقدام پیش از جذب، ذهنیت مناسبی نسبت به این نوع اشتغال به نخبگان می دهد. مدیر کل توسعه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی گفت: اختصاص ردیف سازمانی جهت طی مراحل گزینش استخدام پیمانی به هسته گزینش وزارت بهداشت ارسال شد که موارد تائید شده به مرور پس از تکمیل پرونده پرسنلی و اخذ تائیدیه مراجع قانونی طی اسفند ماه جاری و ماههای ابتدایی سال آینده براساس اولویت و نیاز جهت شروع بکار به ادارات کل معرفی و شروع بکار خواهند کرد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با آغاز این اقدام مطلوب، نتایج ارزنده تر از پیش در ساختار اداری سازمان غذا و دارو مشاهده شود.

استخدام سازمان غذا و دارو - سال 1402

آگهی 12 مهر 1402: استخدام سازمان غذا و دارو
سازمان غذا و دارو در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در حیطه های عمومی و تخصصی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 مهر 1402 می باشد.

خبر 15 مهر 1402: اصلاحیه آزمون استخدام سازمان غذا و دارو
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ اصلاحیه آزمون استخدام سازمان غذا و دارو به شرح مندرج در همین اطلاعیه منتشر شد. مشاهده اصلاحیه

شرایط عمومی

- داشتن تابعیت ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كهپروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی كرده باشند، میتوانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداكثر تا یكسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود میباشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به كارگیری آنها كان لم یكن تلقی میشود.
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب كار یا كمیسیون پزشكی دانشگاه).
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
- نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
- داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
- دارا بودن مدرك تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،

- تذكرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی كه مجاز به شركت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1. افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
2. انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3. افرادی كه به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4. افرادی كه تعهد انجام كار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
5. دارندگان مدارك تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6. دارندگان تابعیت مضاعف
نكته: در صورتیكه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیرمرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرك تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزمبه ارائه تعهدنامه محضری مبنی برعدم درخواست اعمال مدرك تحصیلی مربوطه پس از صدور حكم استخدامی خواهد بود.

شرایط سنی
داشتن حداقل ٢٠ سال و حداكثر ٤٠ سال تمام (متولد شدگان از ١٣٦٢/٠٧/٠٨ تا ١٣٨٢/٠٧/٠٨) برای دارندگان مدرك تحصیلی كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد و داشتن حداكثر ٤٥ سال تمام برای دارندگان مدارك تحصیلی دكتری و بالاتر (متولد شدگان از ١٣٥٧/٠٧/٠٨ به بعد) تا اولین روز ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیههای معتبر، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
1. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
* سایر مشمولین سهمیه ٢٥ درصد و ٥ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مكلف به رعایت حداكثر سنهای اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
2. پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
3. داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
4. داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركتهای دولتی، بانكها و شركت های تحت پوشش آنها، شركتهای بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شركتهای دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركتهای ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ١٣٥٧/١١/٢٢ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
5. داوطلبانی كه طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
6. به استناد بند الف ماده ١٥ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ١٤٠٠/٨/١٩ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یكسال تا حداكثر ٥ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن كه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ٢.٥ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت كشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه ٨ مهرماه ١٤٠٢ آغاز و تا پایان روز شنبه 15 مهرماه ١٤٠٢ ادامه خواهدیافت. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند داوطلب متقاضی استخدام در آزمون استخدامی باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. 
نحوه دریافت کارت و برگزاری آزمون
كارت شركت در آزمون، از روز سه شنبه ٢ آبان ماه برا ی مشاهده و پرینت بر سامانه غذا و دارو قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ٥ آبان ماه ١٤٠٢ در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی كارت شركت در امتحان درج و به هنگام پرینت كارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط مؤسسه مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15 مهر 1402
زمان برگزاری آزمون: 11 آبان 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

اخذ مجوز استخدام 1500 نیروی جدید در سازمان غذا و دارو - سال 96

خبر 25 مرداد 96: اخذ مجوز استخدام 1500 نیروی جدید در سازمان غذا و دارو
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: سازمان امسال مجوز جذب هزار و ۵۰۰ نفر را از سازمان استخدامی کشور اخذ کرده است.
رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس اخذ مجوز از سازمان استخدامی کشور قرار است هزار و 500 نفر جذب شوند که در این بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خود می‌توانند از ظرفیت 5 درصدی برای رفع مشکلات و نیازشان و همچنین انجام کارهای خود افرادی را جذب کنند.
وی بیان کرد: نظارت ستادی در سطح استان ضعیف بوده و باید در این زمینه برنامه ریزی خوبی در جهت رفع مشکلات و مسائل صورت بگیرد.
دیناروند عنوان کرد: تاسیس داروخانه در سلامتکده‌های کشور انحصارا برای عرضه داروهای سنتی و طبیعی مجاز بوده و نیازی به تشکیل پرونده مستقل ندارد و با همان مجوز داروخانه می‌توان به فعالیت در این حوزه پرداخت.
وی تاکید کرد: اعتراض دارو سازان نسبت به توزیع دولتی دارو درست بوده اما مساله مهم آن است با دادن این کار به بخش خصوصی سبب افزایش هزینه سلامت می‌شود.
رئیس سازمان غذا دارو با بیان اینکه باید مشکل تولید دارو به طور کلی حل شود، افزود: از مسائل حادی که در تولید دارو به سلامت مردم آسیب می رسد نباید به هیچ عنوان بگذریم ولی در بقیه موارد می توان مساعدت‌های دارویی را تا جایی که قانون به ما اجازه داده برای حل مسائل دارویی ، انجام دهیم.
دیناروند اظهار کرد: ایجاد دفاتر خدماتی مانند وزارت بهداشت می‌تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند و برای مبارزه برای قاچاق به خصوص در مناطق مرزی امسال بودجه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با این کار به تصویب رسیده است.

جذب هزار بازرس در حوزه نظارت بر محصولات سلامت محور - سال 95

خبر 8 شهریور 95: جذب هزار بازرس در حوزه نظارت بر محصولات سلامت محور
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با کمک وزارت بهداشت در حال تدوین توافق‌نامه‌ای هستیم که هزار نفر نیرو در حوزه نظارت بر غذا، دارو، تجهیزات پزشکی،‌آرایشی بهداشتی اضافه کنیم.
رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌دارها یک قشر مظلوم هستند و اقتصاد داروخانه و درآمد آن به گونه‌ای تنظیم شده است که برخی از آنها گردش مالی مناسبی ندارند.
وی ادامه داد: البته داروخانه‌هایی که در شهرهای بزرگ با گردش مالی مناسب و درآمد بالا مشغول به فعالیت هستند، خدمات بهتری نیز به مشتری‌ها ارائه خواهند داد. البته باید به جایی برسیم که درآمد داروخانه نسبت به خدمات ارائه شده تنظیم شود و نه فروش دارو.
رئیس سازمان غذا و دارو افزود: تا زمانی که تعرفه‌ خدمات دارویی تا این حد پایین است نمی‌توانیم انتظار بیشتری از کیفیت خدمات ارائه شده در داروخانه‌ها داشته باشیم و البته داروساز‌ها علیرغم این مشکلات در حال ارائه خدماتی مناسب به مردم هستند.
دیناروند درباره 90 درصد یونیت‌های دندانپزشک موجود  در بازار که ساکشن‌های آنها آبی است و مصرف بسیار بالایی دارد، گفت: انتظار ما از تولیدکنندگان این است که اصلاحات لازم را بر روی یونیت‌های دندانپزشکی انجام دهد و بتواند با طراحی و وارد کردن تکنولوژی‌های جدید از هدررفت میلیون‌ها مترمکعب آب در دندانپزشکی‌ها جلوگیری کند. همچنین یونیت‌های قاچاق و غیراستاندارد نیز که در بازار موجود است باید جمع‌آوری شود.
وی در خصوص افزایش نظارت بر واحدهای عرضه محصولات سلامت‌محور در سطح کشور، گفت: قرار است بخشی از وظایف نظارتی سازمان غذا و دارو به خصوص در حوزه عرضه و قیمت‌گذاری کالاهای سلامت‌محور به دانشگاه‌ها واگذار شود و با تغییر در چارت دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بازرسانی را جذب کنیم که این امر باعث تقویت و نظارت بر واحدهای صنفی خواهد شد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر در کل کشور در حدود 1500 بازرس داریم که مربوط به تمامی واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، دارو و مکمل‌های غذایی است که البته سهم حوزه تجهیزات پزشکی از این تعداد بسیار ناچیز است. در وزارتخانه در حال تدوین توافق‌نامه‌ای هستیم که هزار نفر نیرو در حوزه نظارتی، غذا، دارو، تجهیزات پزشکی،‌آرایشی بهداشتی اضافه کنیم که این امر در راستای ناامنی برای متخلفان و قاچاقچیان محصولات سلامت‌محور است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=659862
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k