۹ سال پیش

ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اعطای وام به زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، این هیات جلساتی با مدیر کل دفتر وامها، مجامع و موسسات مالی بین المللی این سازمان و مدیران کمیته امداد امام خمینی، بانک کشاورزی و وزارت رفاه برگزار کرد.

براین اساس هدف از اعطای این تسهیلات؛ ارائه تسهیلات به ارزش 5 میلیون دلار برای اعطای وام به 500 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که پروژه مزبور ضمن شناسایی و رفع نیازهای اساسی زندگی افراد تحت پوشش، با استعداد سنجی و آموزش مهارت‌های حرفه‌ای و شغلی به زنان سرپرست خانوار،‌ وام خوداشتغالی به این گروه از زنان تخصیص خواهد داد.

در این سفر، هیات بانک توسعه اسلامی از کارگاههای آموزش قالیبافی، خیاطی، مصنوعات تزیینی، تولید قطعات پلاستیکی، تولید پیراهن مردانه و همچنین فروشگاه عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد، بازدید خواهد داشت.

با تلاشهای سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، تسهیلات متنوع و متعددی از موسسات مالی بین المللی از جمله بانک توسعه اسلامی برای پروژه های مختلف تولیدی، زیربنایی، سد سازی و نهادهای خیریه ای برای کشورمان در بخشهای دولتی و خصوصی اختصاص یافته است.

بر پایه این گزارش ،جمهوری اسلامی ایران سومین سهامدار بانک توسعه اسلامی در بین 56 کشور اسلامی عضو بانک است و علاوه بر این ،کرسی دایم در هیات مدیره اجرایی بانک توسعه اسلامی را نیز داراست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=144656
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد