۷ سال پیش

ارائه تسهیلات خوداشتغالی به هنرآموزان فنی و حرفه‌ای
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از ارائه تسهیلات خوداشتغالی به هنرآموزان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


رضا نصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع حدود 4 هزار هنرجو در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام به دریافت مهارت اشتغال دارند گفت: از این تعداد حدود یک‌هزار و 300 نفر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به فعالیت بوده و آموزش‌های لازم را در رشته‌های مورد نظر دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: افزون بر این، حدود 2 هزار و 700 نفر در رشته‌های مهارتی کار و دانش در استان ایلام آموزش‌های لازم را برای کسب مهارت و ورود به بازار کار دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در حرفه‌آموزی در این سال‌ها توانسته با افزایش رشته‌ها و امکانات کمی و کیفی به توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای کمک کند گفت: مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه تسهیلات به مهارت‌آموزان مصوب شد و این اعتبار توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک ملی در قالب طرح‌های خوداشتغالی به این عزیزان ارائه می‌شود.

نصری همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 14 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و 220 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی در استان ایلام دایر و فعال بوده و به ارائه آموزش‌های محوله به هنرآموزان می‌پردازند اضافه کرد: این تعداد مرکز دولتی و بخش خصوصی سالانه به بیش از 17 هزار کارآموز در رشته‌های مختلف آموزش ارائه داده که مورد استقبال جوانان و نوجوانان این استان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های جدیدی را امسال برای سال 95 در برنامه داریم که می‌توان به معرق روی نمد که در کشور تاکنون کار نشده اشاره کرد گفت: علاوه بر این نوع آموزش، بحث توسعه تراش سنگ‌های نیمه قیمتی که معادن خوبی در استان ایلام وجود دارد در مراکز ایوان و مهران در ردیف برنامه‌های امسال گنجانده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593229
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد