۹ سال پیش

استخدامی های جدید دستگاه های دولتی زنجان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدامی های جدید در راه دستگاه های دولتی زنجان

زنجان – ایرنا – مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: ۷۷۸نیروی استخدامی جدید در این استان تا پایان فروردین بر صندلی مسوولیت خود تکیه می زنند.

بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در آزمون های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ برای اشتغال در دستگاه های دولتی پذیرفته شده بودند که هم اکنون کد مستخدمی ۳۰۰ نفر از آنان صادر شده است.
وی یادآورشد: کد مستخدمی دیگر پذیرفته شدگان نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست فروردین صادر خواهد شد.
کد مستخدمی شماره ای برای ثبت اطلاعات فرد استخدام شده در لیست کارکنان دولت به شمار می آید که بر اساس آن پست سازمانی و ردیف بودجه ای برای فرد تعیین و حقوق وی پرداخت می شود.
جلیل خانی اظهار کرد: مستخدمین جدید برای آغاز فعالیت خود در دستگاه های اداری دولت باید آزمایش های خاصی همچون تست عدم اعتیاد را بدهند.
مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: انجام این آزمایش ها و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی موجب می شود تا حداکثر زمان آغاز فعالیت رسمی این افراد تا پایان فرودین جاری به طول بینجامد.
وی جریان استخدام جدید دولت در سال ۹۴ را تایید کرد و مسوولیت جذب نیروی انسانی را بر عهده وزارتخانه های مربوطه خواند.
در پیامی مبنی بر استخدام نیروهای جدید در دولت در سال ۹۴، زمان آغاز ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی ۱۰ تا ۱۷ فروردین سال جاری و محل ثبت نام سایت sanjesh.org عنوان شده بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=277257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد