• ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مهام چوب

استخدام شرکت مهام چوب

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مهام چوب


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مهام چوب

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام حسابدار خانم مسلط به سپیدار در مجموعه مهام چوب

آگهی استخدام مجموعه مهام چوب مجموعه مهام چوب برای تکمیل کارد خود در تهران (منطقه 4 - تهران پارس شرقی) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز حسابدار جنسیت: خانم مسلط به سپیدار با حداقل 2 سال سابقه کاری محدوده شرق تهران روزهای کاری: شنبه تا پنجشنبه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام دفتردار خانم جهت مجموعه مهام چوب در محدوده شرقِ تهران

آگهی استخدام مجموعه مهام چوب در تهران مجموعه مهام چوب واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز دفتردار جنسیت: خانم آشنا به امور اداری و اکسل و .... حقوق، مزایا و بیمه شهرهای موردنیاز: تهرانپارس خیابان اتحاد (شرق تهران) متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ مهر ۱۳۹۹
استخدام دفتردار خانم آشنا به امور اداری در تهران

استخدام شرکت مهام چوب شرکت مهام چوب در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دفتردار خانم آشنا به امور اداری بیمه و مزایا متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام اتوكدكار و 3D مكس در شرکت مهام چوب

استخدام شرکت مهام چوب در تهران شرکت مهام چوب در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 اتوكدكار جنسیت: خانم مسلط جهت كابينت مدرن وكلاسيك 2 3Dمكس جنسیت: خانم مسلط جهت كابينت مدرن وكلاسيك متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید

مشاهده بیشتر
۲۵ خرداد ۱۳۹۸
استخدام مدیر فروش و کارمند اداری در شرکت مهام چوب

آگهی استخدام شرکت مهام چوب شرکت مهام چوب فعال در زمینه MDF در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 مسئول فروش خانم آشنا با زبان انگلیسی و MDF و توانایی کار با نرم افزار office و فن بیان قوی و روابط عمومی بالا 2 کارمند اداری خانم مسلط به office و امور اداری با روابط عمومی بالا متقتاضیان واجد شرایط رزومه خود را به به شماره تلگرام اعلام شده ارسال و یا با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ خرداد ۱۳۹۸
استخدام نیروی CNC کار و PVC کار در شرکت مهام چوب

آگهی استخدام شرکت مهام چوب شرکت مهام چوب در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات اطلاعات تماس 1 CNC کار - شرکت مهام چوب ؛ به یک اپراتور CNC کار ماهر صنایع چوب ( آشنا به دستگاه HOLZHER ) نیازمند است .( با سابقه کار ) - جهت کارخانه کابینت سازی ٬ منطقه اتحاد تهرانپارس - شماره تلفن : ۷۷۷۹۲۳۵۰-۰۲۱ و ۷۷۳۹۶۳۱۴-۰۲۱ - شماره تلگرام جهت ارسال رزومه : ۰۹۳۶۳۵۰۱۰۲۳ 2 PVC کار - شرکت مهام چوب ؛ به دو نفر PVC کار ماهرآقا ٬ جهت کارخانه کابینت سازی نیازمند است .(...

مشاهده بیشتر
۲۵ خرداد ۱۳۹۸
استخدام طراح و اتوکدکار در شرکت مهام چوب

آگهی استخدام  شرکت مهام چوب شرکت مهام چوب در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات یک نفر همکار خانم آشنا به اتوکد/ 3d max/طراحی کابینت آشپز خانه با حقوق مکفی متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=806020
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد