• ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام بانک کشاورزی - سال ۹۲

استخدام بانک کشاورزی - سال ۹۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام بانک کشاورزی سال 92

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی بانک کشاورزی اینجا کلیک کنید


آزمون-استخدامی-بانک-کشاورزی
جهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی بانک کشاورزی (تمامی مراحل) اینجا کلیک نمایید


خبر جدید 2 مرداد ماه 93 (دعوت به گزینش):

طبق اخباری که شما دوستان گرامی از استان های مختلف برای ما ارسال می کنید، نتایج مرحله ی اول (مصاحبه ی تخصصی) از سمت مرکز در حال ابلاغ و ارسال به استانها می باشد، و دعوت از داوطلبان جهت حضور در مرحله ی دوم گزینش در استان های مختلف در حال شروع است، متن دعوت نامه ی ارسالی به شرح زیر است:

موضوع:مصاحبه گزینشی

با سلام,نظر به اینکه جنابعالی در مرحله اول آزمون استخدامی مورخ 92/2/27این بانک قبول شده اید بدینوسیله از شما دعوت می گردد تا در مصاحبه گزینش که روز شنبه مورخ 93/5/11 راس ساعت 14 به آدرس.........برگزار خواهد شد حضور بهم رسانید. بدیهی است عدم حضور شما به منزله انصراف ازاستخدام در بانک کشاورزی تلقی خواهد شد.


خبر 15 تیر سال 1393: پیگیری وضعیت استخدامی بانک کشاورزی توسط سایت ایران استخدام:

ایران استخدام: طی درخواست های شما کاربران گرامی سایت ایران استخدام از ما جهت انجام پیگیری و صحبت های انجام گرفته با یکی از مسئولان وظیفه شناس و پاسخگوی این بانک نتایج حاصله به شرح زیر می باشد:

1- روند استخدامی عزیزان پذیرفته شده هیچ زمان متوقف نشده است و هم اکنون نیز در حال انجام می باشد.

2- در حال حاضر روند استخدام در مرحله ای می باشد که به تازگی دو جلسه ی مشورتی با شرکت برگزار کننده ی آزمون در خصوص نوع گزینش نهایی انجام گرفته است.

3- جلسات با هدف تهیه ی نرم  افزار آنالیز و تعیین ضریب مورد اعمال سه آزمون مربوط به مصاحبه ی تخصصی و پاسخ به سوالات کامپیوتری و مصاحبه روانشناسی می باشد.

4- این تعیین ضریب نمرات سه آزمون در میزان تعداد ریزش افراد و یا قبولی آنها بسیار موثر بوده و جلسات مذکور با هدف اعمال سیاست جهت حداقل ریزش انجام می پذیرند.

5- پس از اعلام اسامی این مرحله، مصاحبه ی عقیدتی قطعاً انجام خواهد گرفت. (عزیزان توضیه میکنیم از این فرصت پیش آمده جهت آمادگی برای این مصاحبه عقیدتی استفاده کنید)

6- از افراد ذخیره به جای افراد ریزش شده دعوت خواهد شد.

با آرزوی موفقیت برای یکایک شما دوستان و کارجویان گرامی و آرزوی سربلندی و پیشرفت برای تمامی مسئولان پاسخگو و وظیفه شناس -مدیریت سایت ایران استخدام

خبر 27 بهمن ماه 92:

طبق تماس تلفنی ایران استخدام با مسئول مربوطه، زمان احتمالی شروع مصاحبه ی استخدامی بانک کشاورزی در طی اسفند ماه سال 1392 بیان شد. البته قابل ذکر می‌باشد که طبق گفته ی مسئول مربوطه این یک زمان احتمالی است و امکان شروع روند مصاحبه های استخدامی دورتر از  این تاریخ نیز وجود دارد. مسئول مربوطه اظهار داشتند که این موضوع به زمان صدور مجوز بستگی دارد.

با  آرزوی موفقیت – گروه مدیریتی سایت ایران استخدام

خبر 12 تیر ماه 92:

با توجه به  درخواست مکرر بازدیدکنندگان سایت خبری ایران استخدام و همچنین جهت رفاه حال بیشتر شما دوستان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماسی با واحد مربوطه بانک کشاورزی گرفته شد و طی صحبت هایی که  با  یکی از مسئولین مربوطه انجام گرفت (نام این مسئول ذکر نخواهد شد) اطلاعات زیر جهت ارائه به خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت ایران استخدام به دست آمد:

سوال: بنده یکی از مسئولین سایت ایران استخدام هستم، با توجه به بازدید بالای خبر استخدامی مربوطه  و سردرگمی کاربران و داوطلبان شرکت کننده در آزمون اخیر بانک کشاورزی از بابت تأخیر در اعلام نتایج آیا دلیلی در این تأخیر موجود است؟

مسئول محترم چنین پاسخ دادند که، بله مطمئناً این تأخیر دلایلی دارد که که ما از اعلام جزئیات آن معذور هستیم اما مطمئناً این موارد به صورت مقطعی پیش آمده اند و در آینده ای نزدیک اعلام نتایج صورت خواهد گرفت.

سوال: پس ما میتوانیم به صورت قطعی و مطمئن به بازدیدکنندگان خود اعلام کنیم که به زودی شاهد اعلام نتایج خواهیم بود؟

مسئول محترم مربوطه چنین پاسخ دادند که، بانک کشاورزی با توجه به کمبود نیروی خود نیاز مبرم به جذب نیروی جدید دارد و جذب نیروهای جدید این بانک مطمئناً صورت خواهد گرفت.

سوال: همیشه تأخیر در اعلام نتایج ذهن برخی از بازدیدکنندگان مارا به سمت گمانه زنی هایی در رابطه با پارتی بازی و مسائل حاشیه ای اینچنین سوق میدهد به نظر شما چه جواب و اطمینانی میشود به این دسته از عزیزان داد؟

مسئول محترم چنین پاسخ دادند که، برای استخدام نیروی جدید از طریق پارتی و... اصلاً نیازی به برگزاری آزمون نیست، داوطلبان محترم مطمئن باشند که پاسخنامه ی داوطلبان این آزمون اصلاح شده است  و حتی در چند دی وی دی نتایج ذخیره شده است و در اختیار چندین مسئول محترم قرار دارد.

سوال: آیا به صورت قطعی امکان تعیین یک بازه ی زمانی مشخص جهت اعلام نتایج وجود دارد؟

مسئول محترم چنین پاسخ دادند که، نه متأسفانه به صورت قطعی امکان اعلام زمانی مشخص وجود ندارد. احتمال دارد تا 10 روز دیگر و یا تا آخر تیر ماه خبر هایی در این زمینه به گوش رسد!

به عنوان جمع بندی ایشان درخواست کردند که ما خدمت شما بازدیدکنندگان محترم این موارد را بیان کنیم:

بانک کشاورزی نیاز به جذب نیرو دارد و در مواردی این بانک در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه است و بنابراین داوطلبان محترم نگران نباشند و صبر کنند انشالله در آینده ی نزدیک این نتایج اعلام خواهد شد.

-پایان خبر

با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان، سایت ایران استخدام


شرایط استخدام بانک کشاورزی در سال 92

بانک کشاورزی با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری و به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان، در نظر دارد براساس ضوابط و مقررات استخدامی و اخذ مجوزهای مربوطه ، از بین افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی لیسانس، نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود را برای مشاغل امور بانکی مطابق جدول مندرج در این سایت پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی،تایید گزینش، انجام معاینه و آزمایش های پزشکی ، بصورت قراردادی تامین نماید.برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.

الف) شرایط عمومی و اختصاصی :
۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .(با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵-عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردانها.
۶-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی برای آقایان.
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت قانونی، کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ(۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷-دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تا تاریخ۲۷/۲/۱۳۹۲ (متولدین۲۷/۲/۱۳۷۲ به قبل) و حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۲۷/۲/۱۳۶۲ به بعد)
توضیح: موارد ذیل به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:
۷-۱-میزان مدت خدمت داوطلبانه در جبهه‌های جنگ و نیز مدت استراحت پزشکی و بستری شدن در اثر مجروحیت.
۷-۲ به میزان سالهای اسارت وحضور در جبهه در مورد افرادی که به اسارت دشمن و یا گروه‌های ضد انقلاب در آمدند.
۷-۳: افراد خانواده معظم شهدا آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند: شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهرو برادر تا میزان ۵ سال.
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی .
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد از ادامه مراحل استخدام وی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۹-عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، موسسات دولتی و یا نهادهای انقلابی.
۱۰-تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی متناسب با کار بانک طبق تشخیص بانک و مراجع پزشکی معتمد بانک.
۱۱-ایثارگران و خانواده‌های آنان براساس قوانین و مقررات مصوب، از امتیازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود.
۱۲-کلیه داوطلبان می‌بایست بومی و ساکن منطقه، شهرستان و استان مورد تقاضا مطابق با موارد مندرج در جدول شرایط احراز اعلام شده، باشند.
تبصره ۱: ومی به فردی اطلاق می‌شودکه حداقل دارای یکی از ویژگی‌های ذیل باشد:
الف) محل تولد داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب) محل اخذ مدرک تحصیلی وی (حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع ابتدائی، راهنمائی یا دبیرستان بصورت پیوسته) در شهرستان مورد نظر باشد.
ج) فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولی خویش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند، به شرط ارائه گواهی، بومی محسوب خواهند شد.
د) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که شهرستان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان (درخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان مورد تقاضای شغل باشد.
تبصره ۲: برای مناطقی که درجدول شرایط احراز شرط بومی به صورت استانی ویا منطقه ای تعیین گردیده است کلمه “استان ویا منطقه” (حسب مورد )جایگزین شهرستان درویژگی های اعلام شده (بند الف تا د) خواهد شد.
۱۳-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته‌های حسابداری، حسابرسی، علوم بانکی وبانکداری، رایانه (نرم افزار، سخت افزار، برنامه نویسی) و IT، مهندسی کشاورزی (کلیه گرایشها) علوم اقتصادی (کشاورزی– نظری– بازرگانی) مدیریت (امور بانکی- بازرگانی-مالی-دولتی- بیمه-صنعتی-کارآفرینی) زبان انگلیسی، حقوق، آمار، ریاضی (کاربرد در کامپیوتر و کاربرد در مدیریت) مطابق با جدول شرایط احرازمندرج در آگهی.
تبصره ۱: داشتن حداقل معدل(۱۳) الزامی می‌باشد.
تبصره ۲: فرزندان معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% و آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت از شرط حداقل معدل معاف می‌باشند.
تبصره ۳: صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
تبصره ۴: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ (۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد.

ب: نحوه ثبت نام
۱-ثبت نام ازطریق سایت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس : www.agri-bank.com مراجعه وپس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی واخذ کد رهگیری اقدام نمایند .
۲-مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخ ۷/۲/۱۳۹۲ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶ /۲/۱۳۹۲می باشد .
۳- داوطلبان می بایست مبلغ ۲۵۰،۰۰۰( دویست وپنجاه هزار ) ریال را به عنوان هزینه شرکت درآزمون ازطریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( باداشتن الزامات آن همانند cvv2ورمزدوم کارت بانک های عضو شبکه شتاب )پرداخت نمایند .
توضیح: داوطلبان ایثارگر و خانواده‌های آنان از پرداخت ۵۰% هزینه ثبت نام معاف می‌باشند.

ج) تاریخ توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
۱-داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌بایست ازساعت ۸ صبح مورخ ۲۴/۲/۱۳۹۲ به سایت ثبت نام آزمون www.agri-bank.com مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.
تبصره: داوطلبان به منظور حضور درجلسه آزمون می‌بایستی اصل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند.
۲-آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ۲۷/۲/۱۳۹۲ راس ساعت ۹ صبح برگزارمی‌گردد. محل برگزاری آزمون به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت آزمون، به اطلاع خواهد رسید.

چ) مواد آزمون
الف) عمومی:
۱- زبان انگلیسی عمومی ۲- فن آوری اطلاعات ۳-ریاضی و آمار مقدماتی ۴-زبان وادبیات فارسی ۵-معارف اسلامی ۶-اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی
تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند وامتیاز آن درسایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
ب) تخصصی:
۱- برای رشته‌های رایانه و IT، آمارو ریاضی کاربردی، زبان انگلیسی، حقوق، کشاورزی، حسابداری وحسابرسی سوالات تخصصی رشته تحصیلی.
۲- برای رشته‌های علوم بانکی وبانکداری، مدیریت و کلیه گرایش‌های آن و علوم اقتصادی سوالات تخصصی میان رشته ای.

ح) توضیحات مهم
۱-قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقاً مطالعه نمایند.
۲-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳-ثبت نامه متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد.
۴-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۶-پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، سایر مراحل استخدامی نظیر مصاحبه، معاینه پزشکی، گزینش و. . . انجام شده و متعاقب آن قبول شدگان نهایی تعیین می‌گردند.
۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود.
۸-انجام ثبت نام هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی‌نماید.
۹-داوطلبان به منظور آگاهی از هرگونه تغییرات احتمالی و تاریخ و محل برگزاری آزمون به سایت بانک مراجعه نمایند.

داوطلبان محترم می‌توانند سوالات احتمالی خود را ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۳۰۱ و ۸۸۲۸۷۰۷۰ ۰۲۱ (مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی) مطرح نمایند.

۱-برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد .
۲-مبلغ پرداخت شده بابت ثبت نام به منظور پوشش بخشی از هزینه های شرکت در آزمون بوده و به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۳-متقاضی حق هرگونه اعتراض در خصوص بند های مذکور را از خود سلب می نماید .
۴-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۵-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۶-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود.

جهت مشاهده جدول رشته ها و شهرهای مورد نیاز اینجا کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=10772
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k