۷ سال پیش

استخدام برنامه نویس،منشی و مترجم در طراحی سایت دارکوب
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام طراحی سایت دارکوب

دارکوب با توجه به افزایش حجم پروژه های ورودی خود نیاز به جذب برنامه نویس PHP، منشی و مترجم دارد. دارکوب چهارده سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی دارد و تا کنون موفق به طراحی 2500 وب سایت گردیده است و آماده همکاری با افراد با انگیزه و مجرب در این زمینه می باشد. دفتر دارکوب در محله سعادت آباد تهران حوالی چهار راه سرو می باشد و نحوه همکاری برنامه نویس PHP و مترجم می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری باشد اما در مورد منشی حتما می بایست ساکن محدوده سعادت آباد، شهرک غرب و اطراف آن باشد.
لطفا در رزومه ارسالی خود حتما منطقه محل سکونت و حقوق درخواستی را ذکر نمایید.
شرایط استخدام هر یک در زیر جداگانه آمده است.
دارکوب پرسنل خود را بیمه می نماید و حقوق و مزایا طبق قانون کار پرداخت می گردد.
دارکوب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور دارد.

آدرس سایت های دارکوب جهت کسب اطلاعت بیشتر:
http://sitedar.com
http://joomir.com
http://sitedesign.joomir.com

برنامه نویس PHP
آشنایی و تسلط کامل کار با PHP، jQuery ، Bootstrap مد نظر می باشد. همچنین با توجه به اینکه دارکوب پروژه های خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ پیاده سازی می نماید آشنایی و تخصص در زمینه برنامه نویسی و توسعه و همچنین پلاگین نویسی هر یک از این سیستم های مدیریت محتوا اولویت تلقی می گردد. دارکوب هم اکنون نیاز به سه نیروی برنامه نویس PHP مجرب برای حضور در شرکت دارد و یکی از المان های مهم در انتخاب برنامه نویس نزدیکی محل سکونت به دفتر دارکوب در منطقه سعادت آباد می باشد. لطفا حتما در رزومه ارسالی خود منطقه محل سکونت خود را ذکر نمایید. البته از برنامه نویسانی که تمایل به همکاری در زمینه کار به صورت غیر حضوری دارند درخواست می گردد روزمه خود را ارسال نمایند.

مترجم و تولید کننده در زمینه طراحی وب
دارکوب به جهت تولید محتوا برای وب سایت خود نیاز به مترجم آشنا و مسلط به طراحی وب سایت دارد که وظیفه اصلی مترجم تولید محتوا در زمینه طراحی وب سایت می باشد و همچنین می بایست از فن نگارش خوبی برخوردار باشد. دارکوب هم اکنون نیاز به یک مترجم و تولید کننده محتوا به صورت حضوری که منطقه محل سکونت ایشان نزدیک به محله سعادت آباد باشد را دارد و همچنین یک مترجم به صورت غیر حضوری نیز نیاز دارد.

منشی
منطقه محل سکونت منشی می بایست حتما نزدیک به سعادت آباد، چهار راه سرو باشد و شرح وظایف ایشان پاسخ گویی تلفنی، پذیرایی از میهمان و انجام امور اپراتوری کامپیوتری نظیر تولید محتوا می باشد. آشنایی به زبان انگلیسی و طراحی وب مزیت محسوب می گردد.

ایمیل جهت ارسال رزومه:
info [ at ] joomir.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=603449
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد