• ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشکده علوم پزشکی ساوه

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام نگهبان

آگهی 27 فروردین 1403: استخدام نگهبان در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی، عملی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی(موسسه آوا سلامت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

استخدام نیروی خدمات

آگهی 27 فروردین 1403: استخدام نیروی خدمات در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

اطلاعیه اعمال امتیاز کرونا بخش خصوصی

خبر 20 فروردین 1403: اطلاعیه اعمال امتیاز کرونا بخش خصوصی در آزمون استخدام وزارت بهداشت
با توجه به تفاهم بعمل آمده با سازمان اداری و استخدامی و تاکید هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ جهاد دانشگاهی اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش امتیاز کرونا بیمارستانهای غیر تابع وزارت بهداشت صادر کرد.
در این مرحله صرفاً داوطلبانی که در بیمارستانهای دولتی بجز وزارت بهداشت یا خصوصی و خیریه و تامین اجتماعی یا سایر بیمارستانها در بازه زمانی ۰۱/‏۱۲/‏۹۸‬ تا آخرین روز ثبت نام، ۲/‏۷/‏۱۴۰۲‬ در درمان بیماری کرونا خدمتی ارائه کرده اند ابتدا با تکمیل اولیه فرم در بیمارستان مربوطه و ارائه آن به دانشگاه / دانشکده؛ متقاضی استفاده از امتیاز می شوند. چنانچه معاونت درمان دانشگاه / دانشکده پذیرش بیماران را توسط آن بیمارستان تایید کرد، فرم برای بررسی بیشتر و تایید نهایی به کمیته ۵ نفره دانشگاه / دانشکده ارجاع خواهد شد.در نهایت با تایید نهایی کارکرد در کمیته مربوطه اطلاعات داوطلبان جدید در پورتال آزمون های جهاد دانشگاهی بارگزاری خواهد شد.
تذکر مهم یک: امتیاز کرونا برای داوطلبان جا مانده شاغل در توابع وزارت بهداشت در زمان ابلاغ دستورالعمل تکمیل ظرفیت قابل بررسی خواهد بود.
تذکر مهم دو: امتیاز کرونا برای پیام آوران قابل احتساب نیست.
تذکر مهم سه: امتیاز کرونا جهت شاغلین در سایر بخش های خصوصی مثل آزمایشگاه ها یا درمانگاهها و…قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر مهم چهار: لازم بذکر است سقف امتیاز کرونا برای داوطلبین حداکثر ۲۰ امتیاز میباشد.
جهت پاسخگویی به هرگونه مشکل با واحد منابع انسانی به شماره تلفن‌های ۰۸۶۴۸۵۰۱۱۵۰ - ۰۸۶۴۸۵۰۱۱۹۰ تماس حاصل نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام استخدام نیروی خدمات

خبر 7 فروردین 1403: تمدید مهلت ثبت نام استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام جذب نیروی انسانی در رشته شغلی خدمات در دانشگاه علوم پزشکی ساوه تمدید گردید.

استخدام نیروی خدمات

آگهی 24 اسفند 1402: استخدام نیروی خدمات در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی (خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

اطلاعیه داوطلبین آزمون نگهبانی

خبر 17 اسفند 1402: اطلاعیه داوطلبین آزمون نگهبانی دانشگاه علوم پزشکی ساوه
بدینوسیله از افراد مندرج در جدول ذیل دعوت میگردد جهت تعیین شاخص توده بدنی (BMI) و در صورت تایید BMI آزمون آمادگی جسمانی روز یکشنبه مورخ 1402/12/20 راس ساعت 12:00 به همراه مدارک (کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، لباس و کفش ورزشی مناسب) در سالن امام خمینی (ره) به آدرس: ساوه، بلوار نماز، بلوارشهید پورزند، بلوار ورزشکاران، ضلع شرقی دریاچه تفریحی امام خمینی (ره) حضور یابند.

مشاهده اسامی

استخدام نیروی خدمات

آگهی 10 اسفند 1402: استخدام نیروی خدمات
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی ، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

استخدام کارشناس بهداشت خانواده

آگهی 10 اسفند 1402: استخدام کارشناس بهداشت خانواده
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

مشاهده منابع آزمون

استخدام مراقب سلامت

آگهی 1 اسفند 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

مشاهده آگهی

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز چهارشنبه 27 دی 1402

خبر 25 دی 1402: اطلاعیه کلیه داوطلبین پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ (چهارمین اطلاعیه)
به اطلاع کلیه داوطلبین پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ در رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی میرساند: مصاحبه تخصصی (تست بدنی) در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به آدرس: ساوه، بلوار نماز، بلوار شهید پور زند، بلوار ورزشکاران، ضلع شرقی دریاچه تفریحی امام خمینی (ره) برگزار میگردد. از افراد به شرح جدول ذیل تقاضا میگردد راس ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه در مکان فوق الذکر حضور بهم رسانند.

مشاهده اطلاعیه

استخدام متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار)

آگهی 24 دی 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده و برزین رهاب آبادیس در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی ، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

منابع مطالعه

اخبار لحظه به لحظه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=626632
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k