۹ سال پیش

استخدام بیمارستان بهمن زنجان
No Image

استخدام بیمارستان بهمن زنجان

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اشتغال 400 نیرو در بیمارستان بهمن زنجان

رئیس بیمارستان بهمن زنجان به اشتغال 254 نیرو در بیمارستان بهمن زنجان اشاره کرد و گفت: 150 پزشک با تخصص‌های متفاوت هم در این بیمارستان مشغول به کار هستند که مجموع اشتغال ایجاد شده در آن به حدود 400 اشتغال رسیده است.

بهمن لازمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت بیمارستان بهمن از آغاز پذیرش بیمار در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: روند رشد مراجعه بیمار به این بیمارستان مستمر بوده است.

وی عدم استقرار پزشک در زنجان را یکی از دغدغه‌های اساسی اساتید علم پزشکی در استان عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل تاسیس بیمارستان بهمن ایجاد انگیزه برای پزشکان در استقرار دائم در این شهر بود چرا که اغلب پزشکان بعد از طی دوره طرح خود و کسب تجربه، راهی شهرهای دیگر شده و نه تنها تجربه خود بلکه سرمایه‌های مادی را هم با خود انتقال می‌دادند.

رئیس بیمارستان بهمن زنجان، تاسیس این بیمارستان در زنجان را موجب افزایش امکانات پزشکی دانست و تصریح کرد: تجهیزات این بیمارستان می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به شهروندان موثر باشد.

این مسئول با تشریح روند آغاز شکل‌گیری احداث بیمارستان بهمن افزود: این بیمارستان بعد از طی دوران احداث در دی ماه 92 به بهره‌برداری رسید.

لازمی با بیان اینکه تجهیز نرم‌افزاری بیمارستان هم به مانند تکمیل دوره سخت‌افزاری مشکلات خود را داشته است، ادامه داد: با وجود همه مشکلات بیمارستان بهمن به نرم‌افزارهای منطبق با تکنولوژی روز مجهز شده است.

وی جذب نیرو مطابق با خدمات یک بیمارستان مجهز را از مشکلات کار خود در اوایل دوره مدیریت عنوان کرد و بیان داشت: پیدا کردن این نیروها به دلیل عدم وجود سابقه، بسیار دشوار بود، از این رو برای نیروهای جذب شده در همه بخش‌ها از جمله پرستاری دوره‌های خاصی برگزار شده است.

رئیس بیمارستان بهمن زنجان با تشریح روند پذیرش بیمار از آغاز به کار بیمارستان خاطرنشان کرد: از دی ماه سال گذشته تاکنون 3 هزار و 6 بیمار در این بیمارستان پذیرش شده‌ و خدمات مختلف دریافت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان بهمن روزانه شاهد تولد 10 نوزاد است، ادامه داد: از آغاز فعالیت این بیمارستان یک هزار و 496 نوزاد در این بیمارستان به دنیا آمده است.

لازمی مجموع اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان بهمن زنجان را از دی ماه سال گذشته تا 23 شهریور ماه سال جاری 2 هزار و 619 مورد عنوان کرد و گفت: این اعمال جراحی در تخصص‌های مختلف انجام شده است.

وی به اشتغال 254 نیرو در بیمارستان بهمن زنجان اشاره کرد و بیان داشت: 150 پزشک با تخصص‌های متفاوت هم در این بیمارستان مشغول به کار هستند که مجموع اشتغال ایجاد شده در آن به حدود 400 اشتغال رسانده است.

رئیس بیمارستان بهمن زنجان رادیولوژی با همه تخصص‌ها و تجهیزات مورد نیاز به جز ام آر آی، آزمایشگاه مجهز که امکانات انجام همه نوع آزمایشی را دارد، اورژانس، ارتوپدی، داخلی، جراحی، ارولوژی، روانپزشکی، دیالیز، دندانپزشکی، چشم، گوش و حلق و بینی، قلب، انواع اسکوپی‌ها و ... را از جمله تخصص‌هایی عنوان کرد که در این بیمارستان به بیماران ارائه می‌شود.

این مسئول از حضور 10 فوق تخصص در بیمارستان بهمن زنجان خبر داد و گفت: چشم، ریه، جراحی پلاستیک، گوارش، مجاری ادراری و اطفال از جمله خدماتی هستند که در این بیمارستان به صورت فوق تخصصی ارائه می‌شود.

لازمی به انجام بیش از 100 عمل جراحی پیوند مفصل در بیمارستان بهمن اشاره کرد و ادامه داد: این بیمارستان انواع خدمات زنان و زایمان را هم به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه بلوک زایمان بیمارستان بهمن به عنوان نخستین بخش فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان خدماتی مانند زایمان بی‌درد به صورت استفاده از گاز بی‌حسی، فیزیولوژیک با استفاده از روش‌های مختلف مانند تنفس صحیح و ورزش‌های خاص را هم ارائه می‌کند.

رئیس بیمارستان بهمن زنجان به نقش ثابت شده تماس پوستی مادر و نوزاد در 120 ثانیه نخست زندگی اشاره و تاکید کرد: کادر این بیمارستان همه تلاش خود را برای محقق شدن این مسئله انجام می‌دهد ضمن اینکه سایر امکانات مانند اتاق آرامش را هم در اختیار مادران قرار می‌دهد.

این مسئول به قرارداد این بیمارستان با اغلب بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان و بانیان بیمارستان همه تلاش خود را برای بهره‌مندی بیماران از امکانات این بیمارستان انجام می‌دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=122784
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد