۷ سال پیش

استخدام جوانان قرآنی تحصیل‌کرده در مناطق آزاد کشور
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام جوانان قرآنی تحصیل‌کرده در جایگاه‌های مختلف مناطق آزاد کشور

دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور گفت: مقرر شده از جوانان قرآنی تحصیل‌کرده در جایگاه‌های مختلف مناطق آزاد کشور استخدام شوند تا هیچ جوان قرآنی بیکاری نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، محمدرضا پورمعین در محفل انس با قرآن کریم که در اروندکنار برگزار شد، با اشاره به شهدای خوزستان در دفاع مقدس اظهار کرد: این شهدا جان خود را برای اسلام و قرآن فدا کردند. در این منطقه غواصان شهید مظلومانه جان دادند و ما اینجا بر بال فرشته‌های غرق به خون و بر دوش شهیدان هستیم.

وی ادامه داد: در این محفل قرآنی که با حضور مهمانان شورای قرآن عراق در بصره همراه است، تفاهم‌نامه قرآنی منعقد خواهد شد. دو روز از اقامت این هیات قرآنی در منطقه آزاد اروند می‌گذرد و حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی رئیس شورای عالی قرآن بصره به اتفاق همراهان برای تبادل تجربیات و عقد تفاهم‌نامه و برادرخواندگی بصره و منطقه آزاد اروند حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور بیان کرد: مقرر شده که جوانان قرآنی تحصیل‌کرده در جایگاه‌های مختلف مناطق آزاد اروند استخدام شوند تا هیچ جوان قرآنی بیکاری نداشته باشیم.

همچنین در این مراسم محمدرضا نعمت‌زاده، معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند اظهار کرد: امید است که قرآن را فقط در حد شعار قرار ندهیم. قرآن کریم نباید تنها محدود به حفظ، قرائت و فهم باشد. بلکه عمل به قرآن و فداکاری برای آن بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل است و خداوند به همه ما یاری کند تا در مسیر او و اهل‌بیت(ع) گام برداریم.

نعمت‌زاده بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم، اروندرود روزی یکی از دلایل اختلاف میان دو کشور عراق و ایران بود اما در حال حاضر زیر سایه قران کریم به نماد وحدت تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا؛ شیخ عدنان قاسم موسی الصالحی، رئیس شورای عالی قرآن بصره عراق نیز در این مراسم از جمله موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه قرآنی منطقه آزاد اروند و شورای عالی قرآن بصره به برادرخواندگی قرآنی جمهوری اسلامی ایران و عراق و تاسیس رادیو قرآن مشترک اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف محکم کردن پیوندهای برادری و مودت در زمینه‌های فعالیت‌ها و آموزش‌های قرآنی میان منطقه آزاد اروند و شورای قرآنی بصره منعقد شد.

‌الصالحی بیان کرد: امید است که استان بصره گذرگاه همکاری بین همه استان‌های عراق در ترویج فرهنگ قرآن کریم باشد.

وی گفت: موارد این تفاهم‌نامه شامل سفرهای دوجانبه جهت تنوع فعالیت‌های مشترک از قبیل برگزاری محافل و همایش و دیدوبازدید از موسسات و آموزشگاه‌ها است.

رئیس شورای عالی قرآن بصره و عراق بیان کرد: همچنین از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه برادرخواندگی قرآنی جمهوری اسلامی ایران و کشورعراق، برگزاری کارگاه‌های تخصصی فشرده مانند راه و روش آموزش و چگونگی برگزاری محافل و مسابقات است.

وی افزود: تاسیس رادیو قرآن مشترک و برنامه‌ریزی جهت تأسیس شبکه‌های قرآن، برگزاری مسابقات و نمایشگاه مشترک قرآنی، همکاری رسانه‌ای در همه زمینه‌ها از دیگر اقدامات این تفاهم‌نامه است.

‌الصالحی عنوان کرد: دعوت از طبقات مختلف جامعه به ویژه ادارات، شرکت‌ها به منظور افزایش فعالیت‌های قرآنی از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه به آن توجه شده است.

به گزارش ایسنا در این مراسم همچنین تفاهم‌نامه فعالیت‌های قرآنی جامعه قرآنی بصره و منطقه آزاد اروند از سوی نمایندگان حاضر در مراسم امضا شد.

در این مراسم بیانیه مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و هیات اعزامی قرآنیان بصره و عراق به شرح زیر امضا شد:

"با احترام به ساحت مقدس قرآن کریم و مفسران و عالمان واقعی آن ائمه اطهار علیهم‌ اجمعین تفاهم‌نامه ذیل بین قرآنیان منطقه آزاد اروند به سرپرستی شجاع زویدات و قرآنیان بصره عراق به سرپرستی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عدنان قاسم موسی الصالحی در این ۵ بند منعقد می‌شود.

تبادل تجربیات فرهنگی قرآنی دو ملت ایران و عراق، برگزاری محافل مشترک انس با قرآن کریم حداقل ۴ جلسه در سال جاری، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری قرآنی به ویژه تشکیل گروه تواشیح مشترک، تبادل استاد و مدرس در کشور ایران و عراق و زمینه‌سازی همکاری‌های علمی و پژوهشی، برادرخواندگی قرآنی جمهوری اسلامی ایران و عراق به نمایندگی منطقه آزاد اروند و استان بصره.

تبصره: مشروح جزئیات برنامه‌های فوق در جلسات مشترک بعدی تشکیل خواهد شد".

این تفاهم‌نامه به امضای شجاع زویدات مسئول فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد اروند، محمدرضا پورمعین دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور، شیخ عدنان قاسم موسی الصالحی رییس شورای عالی قرآن بصره و عراق و سید مرتضی نعمت‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند رسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد