۹ سال پیش

استخدام خبرگزاری فارس شرق استان تهران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

خبرگزاری فارس شرق استان تهران نیرو جذب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این دفتر از بین فعالان و علاقمندان عرصه خبر و اطلاع‏ رسانی در شرق استان تهران پس از احراز شرایط مورد نظر، نیرو جذب می‌کند.

خبرگزاری فارس شرق استان تهران در نظر دارد گروه‌‏های خبری دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی شهرستان ‏های خود را با همکاری علاقمندان و متخصصان عرصه خبر و رسانه تقویت کرده و زمینه فعالیت شمار بیشتری از دوستداران عرصه اطلاع‌رسانی را در این رسانه پویا و فراگیر فراهم سازد. بدین منظور از همه اصحاب رسانه و خبرنگاران در نقاط مختلف شرق استان تهران دعوت می‌شود تا در صورت تمایل به همکاری با دفتر خبرگزاری فارس شرق استان تهران در بخش‌های ذیل، با شماره‏‌های مندرج در این فراخوان تماس حاصل نمایند. بدیهی است خبرگزاری فارس شرق استان تهران پس از دریافت درخواست و رزومه کاری از طریق نمارایانه زیر یا ثبت‌نام تلفنی و نیز بررسی صلاحیت‌های عمومی و حرفه‌ه‏ای هر فرد، نسبت به جذب و ساماندهی متقاضیان اقدام خواهد کرد.

شماره تماس: 76401781

شماره نمابر: 76401782

ساعات تماس: 20-16 هر روز به غیر از روزهای تعطیل نمارایانه جهت ارسال درخواست و رزومه کاری: fars.shargh@yahoo.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=268251
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد