• ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه بجنورد

استخدام دانشگاه بجنورد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۱۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه بجنورد

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آگهی جذب سرباز امریه - سال 99

آگهی 24 آبان 99: آگهی جذب سرباز امریه در دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تأمین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود، در صورت اخذ مجوزهای مربوط، یک نفر از بین دانش آموختگان رشته های تحصیلی زیر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، که مایل به گذراندن دوره خدمت نظام وظیفه در این دانشگاه هستند؛ به صورت امریه بکارگیری نماید.

توضیحات
مهلت ثبت نام: تا 25 آبان 99 می باشد.
علاقمندان می توانند اسکن مدارک زیر و ارسال آن، تا پایان وقت اداری روز ­سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ به پست الکترونیک گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بجنورد به آدرس ind.relations@ub.ac.ir اقدام نمایند. ضمنا لازم است متقاضیان در سامانه جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت نام نموده و مدارک خواسته شده را تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ در این سامانه بارگذاری نمایند.
مدارک لازم
فرم شماره یک
تصویر برگ سبز اعزام به خدمت بدون مهر غیبت (تاریخ اعزام ۱۳۹۹/۱۲/۰۱)
رونوشت شناسنامه و کارت ملی
رشته­‌های مورد نیاز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری:
رشته­ های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی صنایع و مهندسی شیمی (کلیه گرایش­ها) و رشته مدیریت گرایش­های (MBA، کارآفرینی و بازاریابی).
نکات مهم
اولویت با متقاضیان بومی است.
متقاضیان نمی­توانند متقاضی استفاده از کسر خدمت سربازی و یا ترخیص در ضمن خدمت باشند.
دانشگاه پس از دریافت درخواست متقاضیان، با توجه یه شاخص‌هایی مانند دانشگاه محل تحصیل، معدل و سوابق کاری، تقاضاها را رتبه بندی نموده و حداکثر ۴ (چهار) برابر سهمیه ابلاغی، افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند برای مصاحبه دعوت می نماید. اسامی منتخبان نهایی جهت ارسال به ستاد کل نیروهای مسلح پس از مصاحبه اعلام خواهد شد.
امریه افراد پذیرفته شده پس از تصویب ستاد فرماندهی کل قوا صادر خواهد شد.
ارسال مدارک و طی مراحل بعدی، هیچ گونه حقی برای دعوت به مصاحبه و پذیرش نهایی ایجاد نخواهد کرد.

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 98

آگهی 26 خرداد 98: استخدام دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد یک نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد به‌کارگیری نماید. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

توضیحات

نکته ۱: عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی به‌کار گرفته می‌شود.
نکته ۲: این نوع به‌کارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده عنوان رشته شغلی اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 97

آگهی 18 اسفند 97: استخدام دانشگاه بجنورد
بدینوسیله به اطلاع می­رساند: دانشگاه بجنورد باستناد تبصره «۴» ماده «۴» آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، در قالب قرارداد همکاری از طریق مصاحبه تخصصی، نیازمند دریافت خدمات تخصصی به شرح پیوست شماره یک می­باشد. متقاضیان بومی که تمایل دارند در قالب این نوع قرارداد با دانشگاه همکاری نمایند، می­توانند در صورت دارا بودن شرایط احراز فعالیت مورد نظر (پیوست شماره ۱) فرم درخواست همکاری (پیوست شماره ۲) را تکمیل نموده و از تاریخ ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷ لغایت ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷ از طریق پست پیشتاز (به آدرس: بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفرین- دانشگاه بجنورد) ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه مرکزی، مستقر در دانشگاه بجنورد، سازمان مرکزی، طبقه همکف، اداره دبیرخانه تحویل نمایند.

مدارک مورد نیاز
فرم تکمیل شده درخواست همکاری (پیوست شماره «۲»)
رونوشت گواهی­نامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد
رزومه کاری حداکثر در ۳ صفحه. خواهشمند است از ارسال مدارک جانبی اضافی خودداری فرمائید.
نکات مهم

حداقل معدل کل متقاضیان باید در مقطع کارشناسی ۱۵ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۶ باشد.
دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
ارائه تصویر گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و رزومه کاری به پیوست درخواست همکاری الزامی می­باشد.
تاریخ و مکان مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسالی به متقاضیان واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
منابع مصاحبه تخصصی در راستای تجربه فردی و فعالیت مورد نظر خواهد بود.
این نوع همکاری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه نخواهد داشت و همکاری تنها به صورت موقت خواهد بود.
به درخواستهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شده یا تحویل می­گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
به درخواستهایی که بدون رزومه کاری ارائه گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
متقاضی باید بومی استان خراسان شمالی باشد.
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، بومی تلقی می­گردند:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی وپیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل یا بازنشسته)که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) رابه صورت متوالی یا متناوب درشهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه درشهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری را داشته باشند( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن ،تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می­باشد.

جهت دانلود فرم درخواست شغل اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده عناوین فعالیت های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 97 

آگهی 17 دی 97: استخدام دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد ۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج-شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ تمدید گردید. کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

نکات مهم

نکته ۱: عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی بکار گرفته می شود.

نکته ۲: این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

شرایط عمومی
۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت.
۲. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه.
۳. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵. عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.
۶. نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
۷. عدم محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رأی قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸. عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان)
۱۰. برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر.
۱۱. دارا بودن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام.
تبصره ۱-مدت خدمت سربازی متقاضیان به حداکثر سن مندرج در ردیف «۱۱» اضافه می شود.
تبصره ۲-مدت خدمت قراردادی آن دسته از متقاضیان که دارای سابقه خدمت قراردادی در شغل مرتبط در موسسه یا سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و دستگاههای اجرایی هستند به حداکثر سن مندرج در ردیف «۱۱» اضافه می شود.
شرایط اختصاصی
۱. بومی استان بودن:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در یکی ازشهرستان های استان خراسان شمالی طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاَ توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)
تبصره: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.
۲. حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی ۱۳ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ باشد.
مدارک مورد نیاز و نحوه ارسال آن ها:
۱. فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت قانونی دائم (پشت و رو)، گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل و یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد. (متقاضیانی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت می کنند باید مدرک کارشناسی را نیز ارسال کنند)
۲. فایل اسکن شده عکس. (عکس داوطلب باید ۴*۳، جدید، رنگی و دارای زمینه سفید، واضح، فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد)
۳. فایل اسکن شده فیش واریزی به مبلغ ۳۵۰/۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه هزار ريال) به حساب ۶۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۸۷۱۱۸۰۴۰۰۶ IR نزد بانک ملی شعبه مرکزی بجنورد به نام درآمد اختصاصی دانشگاه بجنورد.
۴. مدارک بومی بودن. (حسب مورد بر اساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای الف، ب، ج و د بند ۱ شرایط اختصاصی)
۵. مدارک ایثارگری.
تذکرات مهم

۱. اتمام مراحل ثبت نام منوط به دریافت شماره پرونده و کدرهگیری است. متقاضیان باید در کلیه مراحل شماره پرونده و کدرهگیری را نزد خود نگهداری نمایند.
۲. هرگونه اطلاع رسانی اعم از زمان و مکان برگزاری آزمون کتبی، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و پذیرفته شدگان نهایی تنها از طریق سایت دانشگاه بجنورد به آدرسwww.ub.ac.ir صورت می گیرد.
۳. وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
۴. به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵. مواد آزمون کتبی (عمومی) عبارتند از:
الف) زبان انگلیسی در سطح مقطع کارشناسی ، ب) زبان و ادبیات فارسی در سطح مقطع کارشناسی ،
ج) مهارت های هفت گانه کامپیوتر (ICDL) ، د) هوش و اطلاعات عمومی .
۶. سرفصل های آزمون کتبی (تخصصی) عبارتند از:
عنوان شغلی مسئول خدمات مالی:
الف) حسابداری دولتی
ب) حسابرسی
ج) مدیریت خرید و تدارکات
عنوان شغلی مددکار اجتماعی:
الف) مبانی توانبخشی
ب) مددکاری اجتماعی (کار با فرد)
ج) روشها و فنون مشاوره
۷. ملاک پذیرش نهایی پذیرفته شدگان کسب حداقل ۵۰ درصد از مجموع امتیازات آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی است.
۸. بر اساس مصوبه هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، سهم آزمون کتبی از مجموع نمره نهایی ۴۰ درصد، آزمون روانشناختی ۱۰ درصد و مصاحبه عمومی و تخصصی ۵۰ درصد است.
۹. چنانچه پنج نفر اول متقاضی دعوت شده به مصاحبه نتوانند حداقل امتیاز تعیین شده از بند «۷» را کسب نمایند، دانشگاه می تواند از پنج نفر بعدی که بالاترین امتیاز آزمون کتبی در همان رشته شغلی را کسب کرده اند، جهت مصاحبه دعوت به عمل آورد.
۱۰. در صورتی که در مرتبه دوم نیز هیچ یک از دعوت شدگان به مصاحبه نتوانند حداقل امتیاز تعیین شده از بند «۷» را کسب کنند، دانشگاه الزامی به پذیرش هیچ یک از متقاضیان ندارد.

جهت مشاهده عناوین رشته شغلی اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 96

آگهی 23 بهمن 96: استخدام دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد ۱۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه ثبت نام دانشگاه بجنورد از روز دوشنبه تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
نکته 1: عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات بکار گرفته می شود.
نکته ۲: این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.

شرایط عمومی
۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت.
۲. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه.
۳. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵. عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.
۶. نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
۷. عدم محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رأی قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸. عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان).
۱۰. برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر.
۱۱. دارا بودن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام.
شرایط اختصاصی
۱. بومی استان بودن:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در یکی ازشهرستان های استان خراسان شمالی طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاَ توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)
تبصره: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.
۲. حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی ۱۳ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ باشد.
مدارک مورد نیاز و نحوه ارسال آن ها:
۱. فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت قانونی دائم (پشت و رو)، گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل و یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد. (متقاضیانی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت می کنند باید مدرک کارشناسی را نیز ارسال کنند)
۲. فایل اسکن شده عکس. (عکس داوطلب باید ۴*۳، جدید، رنگی و دارای زمینه سفید، واضح، فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد)
۳. فایل اسکن شده فیش واریزی به مبلغ ۳۵۰/۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه هزار ريال) به حساب 650170000002178711804006 IR نزد بانک ملی شعبه مرکزی بجنورد به نام درآمد اختصاصی دانشگاه بجنورد.
۴. مدارک بومی بودن. (حسب مورد بر اساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای الف، ب، ج و د بند ۱ شرایط اختصاصی)
۵. مدارک ایثارگری.
تذکرات مهم
۱. اتمام مراحل ثبت نام منوط به دریافت شماره پرونده و کدرهگیری است. متقاضیان باید در کلیه مراحل شماره پرونده و کدرهگیری را نزد خود نگهداری نمایند.
۲. هرگونه اطلاع رسانی اعم از زمان و مکان برگزاری آزمون کتبی، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و پذیرفته شدگان نهایی تنها از طریق سایت دانشگاه بجنورد صورت می گیرد.
۳. وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
۴. به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵. مواد آزمون کتبی عبارتند از:
الف) زبان انگلیسی در سطح مقطع کارشناسی
ب) زبان و ادبیات فارسی در سطح مقطع کارشناسی
ج) مهارت های هفت گانه کامپیوتر (ICDL)
د) هوش و اطلاعات عمومی
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ منحصراً در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد

جهت دانلود فایل مشاغل مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 96

آگهی 3 دی 96: استخدام دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد باستناد تبصره 2 ماده 4 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، در قالب قرارداد همکاری از طریق مصاحبه تخصصی، نیازمند دریافت خدمات تخصصی به شرح پیوست شماره یک می باشد.

توضیحات و نکات مهم

- ارائه تصویر گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه مدرک تحصیلی و رزومه کاری به پیوست درخواست همکاری الزامی می باشد. متقاضیان می بایست رزومه کاری خود را حداکثر در 3 صفحه به پیوست فرم شماره 2 ارائه نمایند. خواهشمند است از ارسال مدارک جانبی اضافی خودداری فرمایند.

- تاریخ و مکان مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسالی به متقاضیان واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

- دانشگاه در قبول یا رد مدارک ارسالی طبق نیازهای واحد درخواست کننده مخیز خواهد بود.

- منابع مصاحبه تخصصی در راستای تجربه فردی و فعالیت مورد نظر خواهد بود .

- این نوع همکاری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه نخواهد داشت و همکاری تنها بصورت موقت خواهد بود.

- به درخواست هایی که پس از مهلت مقرر ارسال شده یا تحویل می گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- به درخواست هایی که بدون رزومه کاری ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- متقاضی باید بومی استان خراسان شمالی باشد.

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند بومی تلقی می گردند:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیرویهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری آنان یکی باشد.

ج) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل 4 سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری را داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

عناوین فعالیت های مورد نیاز دانشگاه بجنورد (پیوست شماره 1)

ردیف عنوان فعالیت تعدادمورد نیاز مرد زن شرایط احراز سایر مهارت ها توضیحات
1 امور تغذیه 1 *   دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تغذیه، علوم تغذیه، علوم بهداشتی در تغذیه، علوم و صنایع غذایی حصول تجارب مرتبط جهت همکاری در حوزه معاونت دانشجویی
2 امور کتابخانه 2 * * دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، برنامه ریزی کتابداری حصول تجارب مرتبط جهت همکاری در حوزه کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی
3 امور تربیت بدنی 3 *   دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی (کلیه گرایش ها) حصول تجارب مرتبط جهت همکاری در اداره تربیت بدنی

متقاضیان بومی که تمایل دارند در قالب این نوع قرارداد با دانشگاه همکاری نمایند، می توانند در صورت دارا بودن شرایط احراز فعالیت مورد نظر (پیوست شماره 1) فرم درخواست همکاری (پیوست شماره 2) را تکمیل نموده و از تاریخ 96/10/03 لغایت 96/10/13 از طریق پست پیشتاز به آدرس بجنورد، کیلومتر 4 جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد، ارسال و یا بصورت حضوری به آقای ریحانی، کارشناس مسئول اداره کارگزینی و رفاه، مستقر در دانشگاه بجنورد، سازمان مرکزیريال طبقه اول، اداره کارگزینی و رفاه، اتاق 201 تحویل نمایند.

جهت دریافت فایل پیوست 1 اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فایل پیوست 2 اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه بجنورد - سال 93

آگهی سال 93: استخدام دانشگاه بجنورد
عطف به دستور نوزدهم از اولین نشست هیات امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و استان خراسان شمالی مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ و دستور بیست و دوم از بیست و چهارمین نشست از دوره سوم هیات امنای دانشگاه ها ی منطقه شمال شرق کشور مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۰۳، دانشگاه بجنورد در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۲۱ نفر نیرو را با شرایط ذیل از طریق برگزاری آزمون مصاحبه عمومی و تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی بکارگیری نماید.

جهت مشاهده آگهی بکارگیری عضو قراردادی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده عناوین شغلی مورد نیاز و شرایط اختصاصی ایجا کلیک نمایید

جهت مشاهده فرم درخواست شغل اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=27903
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k