• ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۸۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دریافت کارت آزمون استخدام نیروی شرکتی

خبر 20 اسفند 1402: دریافت کارت آزمون استخدام نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان (شهرستان اسدآباد)
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی زمستان 1402 دانشگاه علوم پزشکی همدان (شهرستان اسدآباد) فعال گردید.

دریافت کارت آزمون

استخدام نیروی قراردادکار معین

آگهی 30 بهمن 1402: فراخوان استخدام و جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی همدان
دانشگاه علوم پزشکی همدان برای تامین نیروی انسانی در مرکز آموزشی درمانی اکباتان اقدام به برگزاری آزمون و جذب نیروی مورد نظر در قالب قرارداد نیروی کار معین می نماید.  واجدین شرایط می‌تواند با مراجعه به دفترچه ثبت‌نام و کسب اطلاع از شرایط و رشته‌های مورد نظر در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

دانلود دفترچه

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

استخدام بهورز

آگهی 26 بهمن 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی همدان
دانشگاه علوم پزشکی همدان برای تامین نیروی انسانی در تعدادی از خانه های بهداشت تحت پوشش، در نظر دارد از میان داوطلبان واجد شرایط در سطح روستا از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی بر اساس قانون گزینش، نیروی بهورز پذیرش نماید.

مشاهده آگهی

پذیرش بیش از 200 بهورز در دستور کار دانشگاه

خبر 8 بهمن 1402: پذیرش بیش از ۲۰۰ بهورز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گرفت
کارگروه آزمون پذیرش بهورز دانشگاه با هدف برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی بهورز مورد نیاز در سطح خانه های بهداشت با حضور اعضای کارگروه آزمون در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزارشد.
به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، طبق بحث و بررسی های انجام شده در این کارگروه مقرر شد دانشگاه تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل جذب بهورز به صورت استخدام پیمانی، استخدام قرارداد کار معین را فراهم نماید تا با جذب افراد با صلاحیت و توانمند و اجرای دوره های آموزش و مهارت آموزی مبتنی بر شرح وظایف شغلی و برنامه های سلامت نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز خانه های بهداشت اقدام شود.
بنا به تصمیمات کارگروه آزمون جذب بهورز دانشگاه، به منظور اجرای تعهد اجتماعی و سیاسی وزارت بهداشت در تامین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق روستایی و ارتقاء سلامت ساکنان آن، برای پذیرش بیش از ۲۰۰ بهورز به عنوان یکی از مهمترین رده های نیروی انسانی در سطح خانه های بهدشت تحت پوشش دانشگاه برنامه ریزی صورت گرفته است.
اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه فراخوان و شرایط مورد نیاز متقاضیان شرکت کننده در  آزمون پذیرش جذب بهورز در روستاهای استان همدان به زودی از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان منتشر خواهد شد.

اطلاعیه زمان و مکان برگزاری مصاحبه

خبر 18 دی 1402: اطلاعیه زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهر ماه 1402
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مهر ماه ۱۴۰۲ می رساند، پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده داوطلبین، مرحله دوم فرآیند ازمون استخدامی از تاریخ ۱۸دیماه ۱۴۰۲ شروع خواهد شد.
به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه، در این مرحله که شامل مصاحبه تخصصی و عمومی می باشد، داوطلبین می بایست در تاریخ و زمان مقرر که در پیامک ارسالی به داوطلب اطلاع داده شده در محل برگزاری مصاحبه تخصصی و عمومی حضور یابند. داوطلبین لازم است موارد زیر را به دقت مطالعه و رعایت فرمایند.
۱) این آگهی مختص به رشته های غیر فوریت پزشکی می باشد.
۲) داوطلبین موظف هستند راس ساعت 7.30 در نوبت صبح و ساعت 12.30 در نوبت عصر جهت پذیرش در محل مصاحبه حضور یابد.
تذکر ۱: در صورت عدم مراجعه در تاریخ و ساعت مقرر، امکان انجام مصاحبه در تاریخ دیگر مقدور نمی باشد و داوطلب از روند مصاحبه و استخدام حذف می گردد.
تذکر ۲: از آوردن وسایل الکترونیک اعم از هرگونه تلفن همراه، هندزفری، MP۳ پلیر، ساعت هوشمند، لپ تاپ و سایر وسایل اضافی دیگر خودداری فرمائید. همراه داشتن وسایل مذکور هنگام برگزاری مصاحبه ممنوع بوده و از مصادیق تخلف و تقلب به حساب می آید.
تذکر ۳: داوطلبان می بایست یک روز قبل نسبت به شناسایی آدرس مرکز آزمون اقدام نمایند تا در تاریخ مقرر بدون تاخیر در جلسه حضور یابند.
تذکر ۴: با توجه به زمان بر بودن فرآیند مصاحبه، داوطلبان آمادگی لازم به منظور حضور احتمالی در محل کانون ارزیابی به مدت ۵ ساعت را داشته باشند.
۳) همراه داشتن موارد زیر ضروری است:
اصل کارت ملی
در صورت کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی ارائه اصل و تصویر مدرک
۴) تاریخ و زمان دقیق حضور هر داوطلب از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
آدرس مکان مصاحبه تخصصی و عمومی: همدان، چهارراه خواجه رشید، جنب بانک مسکن، طبقه سوم، کانون ارزیابی مدیران دانشگاه علوم پزشکی همدان

اطلاعیه نام نویسی اولیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی

آگهی 30 آذر 1402: اطلاعیه نام نویسی اولیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی همدان
نام نویسی اولیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی به صورت اینترنتی از امروز آغاز شد. به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون دستیاری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم در مرحله تکمیل ظرفیت می رساند ثبت نام اولیه صرفا به صورت اینترنتی  انجام می گیرد.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی
جهت انجام ثبت نام اینترنتی از مورخ 1402/09/29 لغایت 1402/10/01 به آدرس https://www.umsha.ac.ir/  یا لینک https://hamava.umsha.ac.ir/CAS/Account/Login را در نوار آدرس مرورگر مراجعه نموده و ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید. ضمنا"حجم (Size) فایل نباید ازKB۱۵۰ بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.
مدارک مورد نیاز

1. اسکن یک قطعه عکس جدید ۴*۳(خواهران با پوشش اسلامی کامل )
2. اسکن  صفحه اول شناسنامه
۳. اسکن کارت ملی پشت و رو
۴ – اسکن کارت پایان خدمت، معافیت، برگ سبز اعزام به خدمت، یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت (جهت برادران)
۵ –اسکن  آخرین مدرک تحصیلی
تمام فرم های موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان تحویل مدارک اصلی به دانشگاه همراه مدارک خود تحویل دهید.
جهت ثبت­نام حضوری و تحویل مدارک از مورخ 1402/10/02 لغایت 1402/10/03 به آدرس بلوار شهید فهمیده، ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت آموزشی مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایید.
مدارک مورد نیاز تحویل دستیاران پزشکی  پذیرفته شده:
۱- اصل شناسنامه + ۴ سری تصویر از تمام صفحات آن
۲- اصل کارت ملی + ۴سری تصویر پشت و روی کارت
۳- ۸ قطعه عکس ۳*۴
۴- اصل پایان یا معاف یا ترخیص از طرح + ۲ سری تصویر آن
۵- ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل در صورت داشتن حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق
۶- اصل پروانه دائم در صورت داشتن + ۲ سری تصویر آن
۷- تسویه حساب صندوق رفاه - ۲ سری تصویر آن
۸- اصل کارت نظام پزشکی + ۲ سری تصویر آن
۹- اصل سند محضری مطابق با سهمیه پذیرش ( بعد از معرفی و هماهنگی با دفترحقوقی دانشگاه )
((معرفی دستیار به دانشکده پزشکی جهت شروع دوره صرفا بعد از ارائه اصل سند محضری خواهد بود.))
۱۰- گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا ۳۱/۶/۱۴۰۲ برای دانشجویان ترم آخر
۱۱- کارنامه آزمون دستیاری
۱۲- اصل کارت پایان خدمت ،معافیت ،برگه سبز آماده به خدمت یا نامه حین انجام خدمت سربازی+ ۲ سری تصویر آن
تذکر مهم: دستیار  گرامی جهت آشنایی با مقررات آموزشی لازم است آیین نامه آموزشی مربوط به رشته و مقطع خود را از سایت معاونت آموزشی دانشگاه (پانل آیین نامه های آموزشی) دانلود کرده و بر حسب مورد استفاده نمایید.

نکات مهم

۱) دستیاران پسری که مشمول خدمت سربازی هستند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند ،لازم است برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سایت دانلود و تکمیل نمایند  و با الصاق یک قطعه عکس ۳*۴ همراه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر به دانشگاه تحویل دهند.
۲) عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در تاریخهای مذکور به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده تلقی می گردد.
۳) درصورت وجود نقص مدارک خواسته شده ثبت نام  پذیرفته شده انجام نخواهد گردید.
۴) باتوجه به اینکه ممکن است پس از ثبت نام دستیار در دوران تحصیل به تصویر مدارک نیاز داشته باشد توصیه موکد می گردد، حداقل یک نسخه از مدارک تحصیلی برای خود تهیه نمایید.
۵) تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان فقط براساس برنامه اعلام شده و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و پس از شناسایی و تائید واحد مربوطه انجام می گردد. بنابراین اگر پذیرفته شده محترم ثبت نام الکترونیکی را انجام نداده باشد، تشکیل پرونده وی در موعد تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود.
۶) بدیهی است در هر زمان که دانشگاه ثبت نام دستیار رابه علت مغایرت با مقررات یا نقص مدارک مهم غیرمجاز تشخیص دهد، بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری به عمل خواهد آورد.
۷) درصورت درخواست پذیرفته شدگان برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، پس از تشکیل پرونده این امر امکان پذیر خواهد بود.
لازم به ذکر است که معاونت دانشجویی دانشگاه تعهدی در قبال واگذاری خوابگاه ندارد. (شماره تماس معاونت دانشجویی  ۳۸۳۸۰۶۱۷-۰۸۱ –۳۸۳۸۱۰۱۸-۰۸۱)
در صورت بروز اشکال در ثبت نام اینترنتی  می توانید با شماره تلفن ۳۱۳۱۱۱۵۴-۰۸۱ و ۳۱۳۱۱۱۵۵-۰۸۱ و۳۱۳۱۱۱۵۶ -۰۸۱ واحد  IT دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس

واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه:  ۳۱۳۱۱۱۸۵-۰۸۱

دفتر حقوقی دانشگاه: ۳۱۳۱۵۰۴۰-۰۸۱

دانشکده پزشکی:  ۳۸۳۸۰۴۷۹-۰۸۱

دعوت به همکاری هیات علمی

خبر 23 آذر 1402: دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان
فراخوان جذب هیئت علمی مقطع دکترای تخصصی (PhD) سلامت در بلایا و فوریت‌ها در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد.
به گزارش وب‌دا همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی همدان در نظر دارد به منظور تکمیل کادر هیئت علمی دانشکده بهداشت از بین فارغ التحصیلان دکترای تخصصی (PhD) سلامت در بلایا و فوریت‌ها، یک نفر جذب نماید. متقاضیان می توانند سوابق پژوهشی و آموزشی خود را حداکثر تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ به آدرس ایمیل ro.behdasht@umsha.ac.ir ارسال نمایند. شماره تماس: ۳۸۳۸۰۰۲۵ -۰۸۱ 

اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک آزمون پیمانی سال 1402

خبر 5 آذر 1402: اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک آزمون پیمانی سال ۱۴۰۲
داوطلبانی که در آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ شرکت نموده و برای بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی فراخوان شده‌اند اطلاعات لازم را در این خبر مشاهده کنند.
به گزارش وب‌دا همدان، با توجه به اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱۴۰۲.۰۸.۲ مدیریت منابع انسانی دانشگاه در اطلاعیه‌ای فرآیند بررسی مدارک این آزمون را به شرح زیر اعلام کرد:
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی جهت فرایند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده‌اند به آگاهی می‌رساند، جدول زمانبندی و محل تحویل مدارک متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
لذا مورد تاکید است داوطلبین مفاد مندرج در این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام مقتضی معمول نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 1 آذر 1402: اطلاعیه بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت بهداشت
 ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی جهت فرایند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده‌اند به آگاهی می‌رساند، جدول زمانبندی و محل تحویل مدارک متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. لذا مورد تاکید است داوطلبین مفاد مندرج در این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام مقتضی معمول نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=27123
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k