• ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی كهكيلويه و بويراحمد - آبان ۹۶

استخدام دانشگاه علوم پزشکی كهكيلويه و بويراحمد - آبان ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اینجا کلیک نمایید


استخدام دانشگاه علوم پزشکی كهكيلويه و بويراحمد- 22 آبان 96

شرکت خدمات بهداشتی درمانی رهین سازه قائم در نظر دارد جهت جایگزینی نیروی خروجی خود تعدادی نیروی اتاق عمل و رادیولوژی بومی شهرستان گچساران (با شرایط بومی مندرج در آگهی) جهت خدمت در بیمارستان شهید رجایی گچساران (تا پایان فعالیت این شرکت در بیمارستان مذکور ) با شرایط ذیل از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و پس از اخذ تاییدیه هسته گزینش دانشگاه به صورت شرکتی جذب نماید :

جدول نیازهای شغلی
عنوان رشته شغلی تعداد مورد نیاز شرایط احراز
مرد زن
کاردان - کارشناس اتاق عمل 2 1 دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در رشته اتاق عمل
کاردان - کارشناس رادیولوژی 2 1 دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در رشته پرتوشناسی

 

شرایط عمومی

1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

2/1- داشتن تابعیت ایران

3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

7/1- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی و قراردادی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

9/1- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیأت امناء موسسه

شرایط اختصاصی

1/2- داشتن حداقل 20 سال سن تمام وحداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ 59/6/31 لغایت 67/5/29) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان یك‌سال و بالای یك‌سال اسارت و رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ج) خواهر و برادر شهداء، همسر و فرزند جانبازان زیر بيست و پنج درصد( 25%)، همسر و فرزند آزاده كمتر از يكسال اسارت تا میزان 5 سال

هـ) مدت خدمت سربازی

داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

2/2- مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

تبصره1- در خصوص داوطلبانی که به استناد بخشنامه های وزارتی نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نداشته و ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد کفایت می نماید.

3- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

الف) -تحویل حضوری مدارک از تاریخ 96/8/23 تا تاریخ 96/9/1 شامل (اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی ، مدرک تحصیلی یا پایان طرح و کارت پایان خدمت برای برادران، مدارک دال بر بومی بودن، یک قطعه عکس 4×3 بانضمام فیش بانکی) به دانشگاه علوم پزشکی (واحد استخدام) به عنوان مجری برگزاری آزمون و این زمان قابل تمدید نمی باشد .

ب)- رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 400000 (چهارصد هزار) ریال به حساب شماره 213779572 شرکت رهین سازه قائم نزد بانک رفاه شعبه علوم پزشکی یاسوج قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه به­ عنوان حق شرکت در امتحان عمومی و تخصصی

- داوطلب بومی به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(4) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره1: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد

زمان آزمون :

کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون در موقع تحویل مدارک اطلاع رسانی می گردد

تبصره : داوطلبان بایست تمامی مدارک خواسته شده را تا تاریخ 96/9/1 دارا بوده باشند و ملاک محاسبه تمامی موارد خواسته شده تاریخ مزبور می باشد .

تبصره : با توجه به اینکه سهمیه ایثارگران در آزمون اصلی برگزار شده تماما جذب گردیده در صورت شرکت به صورت آزاد مورد سنجش قرار می گیرند .

تبصره2: در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز در هر یک از جنسیت ها تکمیل نگردید از ظرفیت دیگر تکمیل خواهد شد .

تبصره4: در صورت عدم وجود داوطلب بومی شهرستان گچساران از سایر داوطلبان بومی از سایر شهرستان های استان تکمیل ظرفیت خواهد شد .

تبصره 3: آزمون نمره منفی دارد و ضریب سوالات عمومی با ضریب نیم و تخصصی با ضریب 3 می باشد و آزمون حد نصاب ندارد .

توجه : این نیروها طرف قرارداد شرکت غیردولتی بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ندارند و تعهد استخدامی و یا تداوم انجام کار برای دانشگاه به هیچ عنوان ایجاد نمی نماید .کلیه امور این به کارگیری با توجه به توافق انجام شده از طریق مرکز آزمون دانشگاه (به عنوان مجری برگزاری ) انجام خواهد شد .

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=529598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد