۷ سال پیش

استخدام در سامانه بزرگ مشاوره تلفنی کشوری
No Image

استخدام در سامانه بزرگ مشاوره تلفنی کشوری

چنداستان
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جذب مشاور تلفنی در مشاورین همراه 

1جمعی از فارغ التحصیلان حوزوی و دانشگاهی تحت برند(مشاورین همراه زندگی بهتر) با همکاری مخابرات کشوری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شرکت پیشگامان عصر داده پردازی و برخی نهادها و ارگانها اقدام به راه اندازی بزرگترین سامانه مشاوره تلفنی و حضوری در کشور بصورت 24ساعته نموده اند (اورژانس مشاوره کشوری)
در این راستا، فارغ التحصیلان حوزوی و دانشگاهی در زمینه های مشاوره و روانشناسی، زنان، زایمان و مامایی، حقوق،  تغذیه و مشاوره مذهبی و احکام (سطوح بالای حوزه) می توانند بعد از تایید مدارک علمی انعقاد قرار داد نموده و از امکانات فراهم شده بهره مند گردند. حداکثر سقف امکانات 200خط مشاوره بوده و لذا تا این سقف مشاور جذب می گردد. این خطوط و امکانات جانبی به طور کامل در اختیار مشاوران قرار گرفته و امکان انتقال به دفتر، محل کار و یا شماره همراه مشاور را در هر لحظه داشته و نیازی به حضور در محل شرکت برای فعالیت نیست. و تبلیغات جذب مراجع بعد از تکمیل ظرفیت توسط صدا و سیما، شرکت پیشگامان عصر داده پردازی و ارگانهای مشارکت کننده صورت می پذیرد.

شهر های مورد نیاز: استان گیلان، استان مازندران، استان آذربایجان شرقی، استان زنجان، استان آذربایجان غربی، استان سمنان

عناوین شغلی: مشاور، روانشناس، کارشناس حقوق،کارشناس مذهبی، کارشناس تغذیه، ماما، پزشک 

شماره تماس: 02144977009

جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.9099071315.ir منوی استخدام در مشاورین همراه مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=726189
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد