۱۰ سال پیش

استخدام در شرکت عصر دانش
No Image

استخدام در شرکت عصر دانش

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه های معتبر ایران در کلیه رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی

 شرکت دانش بنیان "عصر دانش"جهت تکمیل کادر علمی، پژوهشی و  تحقیقاتی خود در راستای فعالیت های تخصصی شرکت اقدام به استخدام تمام وقت و یا پاره وقت فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه های معتبر ایران در کلیه رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی کرده است.

به دلیل ماهیت تحقیقاتی بودن پروژه های شرکت امکان همکاری در پروژه های تحقیقاتی  و پژوهشی با فارغ التحصیلان در هر جای ایران میسر می باشد. زمینه های تخصصی شرکت عبارتند است از:

1-   شبیه سازی نرم افزاری مقالات علمی داخلی و خارجی

2-   پیاده سازی نرم افزاری و سخت افزاری مقالات علمی

3-   مدلسازی مقالات علمی

حقوق  و مزایای در  نظر  گرفته شده برای همکاران این شرکت  نسبتا بالا بوده و امکان همکاری پاره وقت در هر جای ایران با شرکت  دانش بنیان عصر دانش می باشد. خواهشمند است فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکترا رزومه های خود را جهت بررسی کارشناسان شرکت ارسال بفرمایند. داشتن حداقل شبیه سازی یک مقاله علمی از موارد اولیه جذب همکار تحقیقاتی برای این شرکت دانش بنیان است.

اطلاعات تماس:

Email: sim.paper.sim@gmail.com

 

  • اعتبار آگهی تا 31 خرداد 93

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=72540
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد