۱۰ سال پیش

استخدام در فروشگاه اکسیر
No Image

استخدام در فروشگاه اکسیر

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

فروشگاه اکسیر واقع در تهران در 10 رده شغلی استخدام می نماید

 

 ردیف های شغلی مورد نظر:

کد 1: مدیر فروش، آقا / خانم، لیسانس مدیریت بازرگانی یا رشته‌های مرتبط ، توانایی تحلیل بازار، برنامه‌ریزی، بازاریابی و فروش، تسلط بر نرم‌افزار Office، توانایی گزارش‌نویسی فروش، یک نفر، حداقل سابقه هفت سال، محل خدمت: تهران.

 

کد 2: فروشنده، آقا / خانم، لیسانس مرتبط ، روابط عمومی بالا، حداقل سابقه سه سال، 9 نفر، محل خدمت: تهران.

 

کد 3: یک نفر بازاریاب حرفه‌ای آقا، ترجیحا لیسانس مرتبط ، مسلط به شیوه‌های عمده‌فروشی کالا، حداقل سابقه هفت سال و محل خدمت: تهران / شهرستان.

 

کد 4: یک نفر مسئول ترابری داخلی آقا، لیسانس مرتبط ، تسلط کامل به مسیریابی، حداقل سه سال سابقه و محل خدمت: تهران.

کد 5: دو نفر کارشناس اداری / منابع انسانی، خانم، لیسانس مرتبط ، آشنا به قوانین کار و تامین اجتماعی، مسلط به نرم‌افزار Office، اتوماسیون اداری، با حداقل دو سال سابقه و محل خدمت در تهران.

 

کد 6: سه نفر منشی خانم، ترجیحا لیسانس مرتبط ، روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب مسلط به نرم‌افزار office، با حداقل سه سال سابقه و محل خدمت در تهران.

 

کد 7: دو نفر نظافتچی خانم، ترجیحا لیسانس مرتبط، روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب مسلط به نرم‌افزار Office، با حداقل سه سال سابقه و محل خدمت در تهران.

کد 8: چهار نفر نگهبان آقا، دیپلم به بالا، روابط عمومی بالا، وضعیت جسمانی مناسب، با حداقل سه سال سابقه و محل خدمت در تهران.

کد 9: یک نفر انباردار آقا، حداقل فوق دیپلم، تسلط کامل به چگونگی نگهداری کالا و کار با نرم‌افزار انبار، excel و word، با حداقل چهار سال سابقه و محل خدمت در ابتدای جاده قم.

کد 10: کارگر ساده، آقا، سیکل به بالا، ترجیحا آشنا به انبارداری، حداقل سابقه یک سال، 14 نفر و محل خدمت: ابتدای جاده قم.

 اطلاعات تماس:

متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را با ذکر کد و عنوان شغل به ایمیل ehr@exirfurnishing.com یا فکس 02188776016 ارسال کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=73783
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد