• ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شركت توزيع نيروی برق خراسان رضوی

استخدام شركت توزيع نيروی برق خراسان رضوی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدام شركت توزيع نيروی برق خراسان رضوی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

نتایج آزمون

خبر 23 اسفند 1401: اعلام نتایج آزمون استخدام شركت توزيع نيروی برق خراسان رضوی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام شرکت پیمانکاری توزیع نیروی برق خراسان رضوی اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 24 دی 1401: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پیمانکاری توزیع نیروی برق خراسان رضوی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پیمانکاری توزیع نیروی برق خراسان رضوی تا 25 دی ماه 1401 تمدید گردید.

شرایط استخدام توزیع نیروی برق خراسان رضوی

آگهی 10 دی 1401: استخدام شركت توزيع نيروی برق خراسان رضوی
شرکت طیف افشان در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته شغل های مندرج در جدول شماره یک از طریق برگزاری آزمون کتبی مصاحبه و گزینش به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت کارگری (حجمی) با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید.
توضیح مهم یک: محدوده کاری شرکت تمامی شهرستانهای استان خراسان رضوی (بجز مشهد، طرقبه و شاندیز) خواهد بود.
توضیح مهم دو: تاریخ مصاحبه و بکارگیری افراد پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون، مشخص نبوده به تدریج و با توجه نیازهای ایجاد شده توسط شرکت پیمانکار طرف قرارداد در هر شهرستان تعیین خواهد شد. نتایج این آزمون تا زمان برگزاری آزمون بعدی (حداقل تا پایان سال 1402) معتبر بوده و ممکن است به فراخور نیاز هر شهرستان تاریخ مصاحبه و بکارگیری نفرات تغییر یابد.
مهلت ثبت نام تا 23 دی 1401 می باشد.

شرایط عمومی

1- داشتن تابعیت ایران
2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم .(ملاک عمل برای محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت زمان برگزاری آزمون به تاریخ 1401/11/02 می باشد)
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی
5- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
6- نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله
8- دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی
9- عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عامل شرکت های پیمانکاری دیگر
10- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی
11- احراز صلاحیت مورد نظر و تأیید گزینش شرکت پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.

شرایط اختصاصی

1- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با شغل های مندرج در جدول شماره دو؛
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، زمان برگزاری آزمون (به تاریخ 1401/11/02) بوده و ملاک فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
2- وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه و عدم استعمال دخانیات برای کلیه مشاغل.
3- نداشتن مشکل، بینایی، شنوایی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد برای کلیه مشاغل
4- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون به شرح ذیل:
1-4- حداکثر 25 سال تمام برای متقاضیان دیپلم و فوق دیپلم (متولدین 1376/11/02 به بعد) و حداکثر 29 سال برای متقاضیان کارشناسی و بالاتر (متولدین 1372/1/02 به بعد).
تبصره: در خصوص رشته شغلی راننده خودرو سنگین، تا 3 سال به حداکثر سن بند قبل اضافه خواهد شد.
2-4- مدت انجام خدمت سربازی، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
3-4- پذیرفته شدگان دارای سابقه کار مرتبط در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.
4-4- برای متقاضیان آزمون در صورت داشتن سابقه تامین اجتماعی مرتبط با رشته انتخابی، به مدت حداکثر 5 سال به حداکثر سن فوق الذکر اضافه می گردد
5- افراد بومی هر شهرستان در اولویت بکارگیری نیازهای آن شهرستان خواهند بود. بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
1-5- محل تولد داوطلب یا همسر وی، شهرستان محل درخواستی باشد.
2-5- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل درخواستی طی شده باشد.
6- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
7- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود. لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش قطعی فرد تلقی نخواهد شد.
8- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط استان خراسان رضوی، اخذ خواهد گردید.
9- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قراداد، قراداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گردید.
10- مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه کارت ملی، مدرک نظام وظیفه و مدرک بومی به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد. اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
11- پذیرفته شدگان این آزمون نباید هیچگونه ارتباط استخدامی، قراردادی، پیمانی و ..... با شرکت های تابعه وزارت نیرو و سایر دستگاه های اجرایی داشته باشند.

مواد آزمون
1- سؤالات آزمون در یک دفترچه شامل سوالات عمومی و سؤالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول شماره یک (مواد آزمون) درج شده است
2- آزمون دارای نمره منفی بوده هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق میگیرد.
چگونگی ثبت نام

1- داوطبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه میتوانند از ساعت 8 صبح روز شنبه 1401/10/10 حداکثر تا ساعت 24  روز جمعه 1401/10/23 از طریق سایت اینترنتی شرکت طیف افشان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان می بایست مبلغ 600,000 ریال (60 هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد 2CVV پرداخت نمایند.
توضیح مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
3- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

راهنمای ثبت نام
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 تمام رخ زمینه روشن و جدید با فرمت JPG و با حجم حداکثر 200 کیلوبایت استفاده نمایید.
7- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
8- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده و آن را به دقت یادداشت کرده یا به خاطر بسپارید در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1401/11/12 لغایت 1401/11/13 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز یکشنبه 1401/11/14 برگزار خواهد شد؛ ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) و کارت شناسایی معتبر هنگام ورود به حوزه الزامی است؛ بدیهی غیر این صورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد.
سایر نکات
1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد. (تنها در خصوص رشته شغلی کارشناس کامپیوتر، بانوانی که واجد شرایط مندرج در این دفترچه هستند، میتوانند ثبت نام نمایند.)
2- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شرکت خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوط در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عیناً اخذ خواهد شد.
3- نتایج آزمون تا آزمون بعدی (حداقل تا پایان سال 1402) معتبر بوده و دعوت به کار پذیرفته شدگان نهایی بر اساس اولویت خواهد بود.
4- پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرستان های استان خراسان رضوی را داشته باشند
5- در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول پیوست) صرفا فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا رشته های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد. در صورت کتمان موضوع بدون داشتن حق هرگونه اعتراض قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی خواهد شد.
6- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. صحت و سقم این موارد و ارئه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا بر عهده داوطلب است.
7- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
8- در این آزمون، هر داوطلب میتواند صرفاً برای یک کد شغلی ثبت نام نمایند.
9- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرار داد مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
10- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی پذیرفته نخواهد شد.
11- داوطلبانی که در شرکت های طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مشغول بکار می باشند و نام ایشان سامانه نیروی انسانی شرکت توانیر ثبت شده است، حق شرکت در این آزمون را ندارند
12- در صورت وجود هرگونه ابهام تنها در ساعات اداری و با شماره تلفن 09155811403 و 05832729014 (مجری آزمون) تماس حاصل نمایید.

اطلاعات آزمون


+ مشاهده متن کامل آگهی
+
دانلود دفترچه شرایط (PDF)
+ مشاهده منابع آزمون
تقویم آزمون:

مهلت ثبت نام: تا 25 دی 1401
دریافت کارت آزمون: 11 و 12 بهمن 1401
زمان برگزاری آزمون: 13 بهمن 1401 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت شرکت طیف افشان کلیک نمایید

منابع مطالعه

آرشیو آگهی ها

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=856643
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k