• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ایران فاوا گسترش

استخدام شرکت ایران فاوا گسترش

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت ایران فاوا گسترش


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت ایران فاوا گسترش

۲۰ دی ۱۳۹۹
استخدام برنامه‌ نویس و طراح سیستم‌ های تحت وب و ویندوز دارای سابقه در تهران

استخدام مجموعه ایران فاوا گسترش مجموعه ایران فاوا گسترش در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه‌ نویس و طراح سیستم‌ های تحت وب و ویندوز - شرایط عمومی: - برخورداری از روحیه کار تیمی، مسئولیت پذیری، پشتیبانی و پیگیری کامل امور محوله - مهارت های ضروری: تسلط بر: C# .NET Web Programming Full-Stack (Backend & Frontend) (MVC, ASP.NET Core, HTML, JavaScript, BootStrap, React Native, Angular, etc) و MS SQL Server Desi...

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام 4 رده شغلی جهت شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش واقع در تهران استخدام مینماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس مجازی سازی مسلط به مباحث مجازی سازی Vmware  SRM و veeam و solar و غیره-دارای مدرک تخصصی کارشناس مایکروسافت مسلط به تمامی سرویس های مایکروسافت شامل AD و Exchange و TMG و غیره-دارای مدارک تخصصی برنامه نویس NET مسلط به #C و SQL Server-توانایی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم-توانایی طراحی و برنامه نویسی در محیط وب برنامه نویس Asp.net/mvc/C#/angular/sql server حداقل 3 سال سابقه-تر...

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس سیسکو در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش به کارشناس سیسکو مسلط به مفاهیم روتینگ و سوئیچینگ در تهران نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش (یک شرکت معتبر در حوزه تولید نرم افزار) واقع در تهران به منظور توسعه و تکمیل تیم فنی خود دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط 1 برنامه نویس وب مسلط به سی شارپ و asp.net- مسلط به پایگاه داده sql server , angular و جاوااسکریپت- توانایی انجام کار تیمی- خودآموز و تحلیل گر 2 بزرنامه نویس موبایل ios مسلط به swift- ارتباط با restful- ارتباط با وب سرویس- به همراه نمونه کار اجرایی 3 برنامه نویس موبایل اندروید مسلط به جاوا- ارتباط...

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام مهندس صنایع آقا در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش در تهران به مهندس صنایع آقا (تمام وقت - ترجیحا آشنا به نرم افزارهای erp) نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام شرکت ایران فاوا گسترش در تهران

شرکت ایران فاوا گسترش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 برنامه نویس وب مسلط به #C و Asp.net مسلط به sql server مسلط به angular و java script (ارسال رزومه به آدرس ایمیل درج شده در اگهی)

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس وب در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش برنامه نویس وب در تهران با شرایط زیر استخدام می نمیاد : عنوان شغل شرایط برنامه نویس وب مسلط به  ASP.NET و #C مسلط به SQL Server مسلط به  Java scrip و Angular لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید .

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش در تهران به یک نفر برنامه نویس وب با شرایط زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 برنامه نویس وب مسلط به mvc،c#،asp.net و sql server و  java script و angular

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس Net در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش جهت تکمیل کادر خود در تهران به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط 1 برنامه نویس Net مسلط به #C مسلط به SQL Server توانایی تجزیه، تحلیل و طراحی سیستم توانایی طراحی و برنامه نویسی در محیط وب علاقمندان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام تعمیرکار پرینتر در شرکت ایران فاوا گسترش

شرکت ایران فاوا گسترش جهت تکمیل کادر خود در تهران به تعمیرکار پرینتر مسلط به تعمیر انواع پرینترهای HP و Brother نیازمند است علاقمندان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=5934
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد