• ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت برجمان ارشيا

استخدام شرکت برجمان ارشيا

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت برجمان ارشيا

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت برجمان ارشيا - 12 بهمن 98

آگهی 12 بهمن 98: استخدام شرکت برجامان ارشيا، دنياکاران جنوب، تاراز منار و نظم آفرينان
شرکت برجامان ارشيا، دنياکاران جنوب، تاراز منار و نظم آفرينان به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز، تعداد 25 نفر از آقايان واجد شرايط در استان خوزستان را از طريق برگزاري آزمون توانمندي هاي عمومي و تخصصي (کتبي)، آزمون دانش مهارتي (مصاحبه) و طي فرآيند گزينش  در اسفند ماه 1398 به صورت نيروي حجمي و با شرايط مندرج در آگهي بکارگيري مي نمايد. مهلت ثبت نام تا 98/11/18

شرایط عمومی (مشاهده)
1-داشتن تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
2-التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
3-اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
4 -دارا بودن شرايط احراز شغل و توانايي انجام كار
5-احراز صلاحيت هاي عمومي به تأييد هسته گزينش
6 -داشتن كارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت قانوني دائم غير پزشكي تا تاريخ برگزاري آزمون كتبي الزامي مي باشد.
-7 -عدم اعتياد به مواد مخدر و دخانيات
8 -نداشتن سابقه محكوميت جزايي مؤثر
9 -داشتن سلامت جسماني ، روحي و رواني
10 -دارا بودن شرايط فيزيكي و جسماني لازم ،( با تاييد پزشك معتمد شركت توزيع نيروي برق اهواز)
11 -دارا بودن حداقل قد 165سانتيمتر و حداكثر 185سانتيمتر
12 -دارا بودن شاخص توده بدني نرمال حداقل 16 وحداكثر26
13-دارا بودن قدرت تحرك وتوانايي جسمي لازم
14 -سلامت كامل بينايي
15 -نداشتن بيماري خاص ويا تصادفي كه منجر به استفاده از پلاتين در اعضاي بدن شده باشد.
16-عدم داشتن منع قانوني جهت بكارگيري و نداشتن تعهد خدمت به ديگر سازمانها وشركت ها
شرایط اختصاصی (مشاهده)

1-داشتن شرایط سنی و مدرك تحصیلی( حداقل مدرك تحصیلی دیپلم) اعلام شده در جدول شماره 1
2-اخذ تعهد ثبتی از نفرات پذیرفته شده در آزمون مبنی بر عدم تقاضای تغییر شغل و محل خدمت به مدت 10سال .
تبصره 1 :محل خدمت ، شهر اهواز ، باوی ، حمیدیه و كارون میباشد .
تبصره 2 :مدت انجام خدمت سربازی ، حداكثر به مدت 24 ماه ، به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذی صلاح به حداكثر سن افزوده می شود

جدول شماره 1 : عنوان رشته شغلی ، مدرك تحصیلی و شرایط سنی مورد نیاز

ردیف رشته شغلی و تعداد مورد نیاز مقطع تحصیلی شرایط سنی توضیحات
1 سیمبان 15 نفر (آقا)  دیپلم كلیه گرایش ها  (متولدین 1367/07/01 به بعد) حداكثر 24 ماه خدمت سربازی به سن اضافه می شود
2 راننده خودرو سنگین 5 نفر (آقا)  دیپلم كلیه گرایش ها  (متولدین 1367/07/01 به بعد)
3 حراست 5 نفر (آقا)  دیپلم كلیه گرایش ها  (متولدین 1367/07/01 به بعد)

تذكر:

1- كارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل كلیه داوطلبان اعم از سهمیه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد.

توضیح: مهلت ارائه اصل و تصویر مدارك پذیرفته شدگان شامل: مدرك تحصیلی، شناسنامه، كارت ملی، مدرك وضعیت نظام وظیفه وعكس 4*3 به تعداد 3 عدد، مدارك اثبات بومی بودن (مطابق تذكر شـــماره 7) و هرگونه مدارك لازم جهت شـــغل مربوطه (تذكر شـماره 6) كه در شـرایط ثبت نام قید گردیده اسـت، حداكثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون كتبی می بایسـت ارایه گردد و عدم ارائه مدارك فوق الذكر در مهلت مقرر به منزله انصراف وی تلقی خواهد شد.

2 -پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت پس از تطبیق و تكمیل پرونده طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه می شوند.

3- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارایه ناقص مدارك بر عهده داوطلب می باشد و چنانچه در هر كدام از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب، محرز شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی ا ست، مراحل جذب داوطلب كان لم یكن تلقی و در صورت صدور حكم بكارگیری، حكم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

4- برای داوطلبانی كه فرزند پرسنل شاغل،بازنشسته، متوفی شركت توزیع نیروی برق اهواز می باشند، 10 امتیاز منظور می شود.

5- تا سقف 25 % ظرفیت استخدامی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر ، همسر و فرزاندان آزادگان بالای یكسال اسارت اختصاص می یابد.

توضیح : در صورت عدم تكمیل سهمیه بیست و پنج درصدی از موارد فوق، باقیمانده سهمیه مذكور به خواهر و برادر شهید اختصاص می یابد.

تا سقف پنج در صد ظرفیت ا ستخدامی به رزمندگان (با حداقل شش ماه ح ضور داوطلبانه در جبهه ها)، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان كمتر از یكسال اسارت اختصاص می یابد.

تبصــره: مرجع صــدور تائیدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان ، فرزندان آنها و فرزندان شــهدا ) بنیاد شــهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ناجا می باشد. متقاضیان میبایست تاییدیه مربوط را در روز بررسی مدارك ارائه نمایند.

6- برای داوطلبانیكه سابقه كار مرتبط با رشته های شغلی این آگهی را در شركت های توزیع دارا باشند به ازای هر سال سابقه كار 2 امتیاز و حداكثر10 امتیاز منظور می گردد.

تبصره – چنانچه داوطلب از امتیازات ردیف های 4، 5، 6 استفاده نماید و مستندات لازم را در زمان مقرر ارایه ننماید، قبولی وی (با هرنمره كسب شده) كان لم یكن تلقی می گردد. و امكان ورود به فرآیند مصاحبه را نخواهند یافت.

7- برای داوطلبان رشته شغلی سیمبان ارائه گواهینامه فن ورز شبكه هوایی توزیع و گواهینامه رعایت ایمنی در شبكه توزیع مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای الزامی می با شند و داوطلبان در صورت نداشتن گواهینامه های مذكور امكان ورود به فرآیند مصاحبه را نخواهند یافت.

8- داوطلبان متقاضی رشته شغلی راننده بالابرداشتن گواهینامه پایه یك و گواهینامه ویژه الزامی می باشد.

9- در صورتیكه داوطلبی با مدارك بالاتر از مقطع تحصیلی اعلام شده درآگهی جذب نیرو در آزمون شركت نماید، فقط مدرك تحصیلی دیپلم نامبرده ملاك عمل قرار می گیرد.

10- پذیرش از داوطلبان بومی استان خوزستان می باشد. داوطلب بومی به داوطلبی گفته میشود كه دارای یكی از ویژگی های زیرباشد:

الف) محل تولد یا صدور شناسنامه، یا محل سكونت داوطلب در استان خوزستان باشد.

تبصره: محل سكونت داوطلب با ارایه استشهاد محلی و تایید كلانتری محل، حداقل به مدت 10 سال اخیر (تا تاریخ برگزاری آزمون كتبی) در یكی از شهرستان های استان خوزستان باشد.

ب) داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی , راهنمایی , دبیرستان) را بصورت متوالی یكی از شهرستانهای استان خوزستان طی كرده باشد (ارائه مدارك تحصیلی).

د) داوطلب تا تاریخ برگزاری آزمون كتبی حداقل چهار (4) سال متوالی سابقه پرداخت حق بیمه در متوالی یكی از شهرستانهای استان خوزستان را داشته باشد.

و) پدر یا مادر داوطلب، تا تاریخ برگزاری آزمون كتبی حداقل چهار( 4) ســـال متوالی ســـابقه پرداخت حق بیمه در یكی از شهرستانهای استان خوزستان را داشته باشد.

11- اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

12- آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یك نمره و به ازای هر پاسخ غلط یك سوم نمره منفی لحاظ می گردد.

عنوان رشته های شغلی عنوان و مقطع رشته تحصیلی مواد آزمون ضریب سوالات تعداد سوال
1-نگهبان2 -سیمیبان

3-راننده بالابر

 دیپلم اصول ومبانی ایمنی در برق 2 10
آیین نگارش و مهارتهای نوشتاری 2 10
معارف اسلامی 2 10
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی 2 10
هوش و استعداد تحصیلی 3 10
زبان عمومی 1 10
آشنایی مقدماتی كار با كامپیوتر 2 10
اصول مقدماتی حفاظت و حراست 2 10

1 -داوطلبان پس از مطالعه دقیق شـــرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز ســـه شــنبه مورخ 1398/11/08 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1398/11/18 از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان در آزمون ثبت نام نمایند.

2- زمان ویرایش اطلاعات: ویرایش اطلاعات از روز دوشنبه مورخ 1398/11/14 تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1398/11/18 انجام خواهد گرفت.

توجه: داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند بعد از ثبت اطلاعات، بلافاصله مجدداً به صفحه ثبت نام خود مراجعه نمایید تا از وضعیت تایید اطلاعات خود توسط مجری اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم تایید، علت عدم تایید درج خواهد شد كه داوطلب موظف است در اولین فرصت، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نماید.

3 -هزینه ثبت نام شركت در آزمون 750،000 ریال می باشد كه داوطلبان از طریق درگاه اینترنتی، پس از تكـمیل فرم ثبت نام پرداخت می نمایند. داوطلبان می بایست پس از قبولی در آزمون كتبی جهت شركت در فرآیند مصاحبه مبلغ 400،000 ریال پرداخت نمایند.

4- پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، در صورت انصراف وجه واریزی مسترد نمی گردد.

5- پس از انجام كامل و دریافت كد رهگیری ضــروری اســت كلیه داوطلبان این كد را یادداشــت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.

6- به داوطلبان توصیه می شود كه شخصا” اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع ثبت نام اینترنتی، آگهی جذب نیروی حجمی ، راهنما، نحوه ثبت نام ومدارك مورد نیاز را دقیقا” مطالعه نموده و فایل رایانه ای عكس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند 6 راهنما و نحوه ثبت نام قبلا آمـاده نمـایند. ضمنا پیگیری مـراحل بـعدی مانند دریافت كارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مكان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

7- داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرآیند ثبت نام بهتر است ثبت نام را به روز های آخر موكول ننمایند. و در صـورت وجـود اشكال در مراحل ثبت نام، مانند واضح نبودن عـكس ارسالی و یا سایر موارد اصـلاحی، بعد از ثبت اطلاعات خود، در اسرع وقت مجـددا به صـفحه ثبت نام خود مراجعه نموده تا از وضـعیت تایید اطلاعات اطمینان حاصل نماید.

توجه : آن دسته از داوطلبانی كه فرم ثبت نام را تكمیل می نمایند ولی پرداخت الكترونیكی آنها با مشكل مواجه شده و موفق به دریافت كد رهگیری نمی شـــوند بااســـتفاده از لینك پرداخت الكترونیكی هزینه ثبت نام نســـبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت كد رهگیری اقدام نمایند.

راهنما و نحوه ثبت نام (مشاهده)

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.

2- هنگام درج اطلاعات، كلید Lock Caps صفحه كلید خاموش باشد.

3- از زدن كلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا كردن كل ات از یكدیگر، از كلید فاصله (Space) استفاده نمایید.

4- تكمیل اطلاعات كلیه فیلدها الزامی است.

5- كد ملی خود را به صورت كامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.

6 -برای الصاق عكس، از فایل اسكن شده عكس پر سنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت jpg و با حجم حداكثر 40 كیلوبایت استفاده نمایید. عكس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.

7- پس از تكمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امكان چاپ اطلاعات وجود دارد.

8- فیلد مربوط به شماره بازیابی كه از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تكمیل نموده و آن را به دقت یادداشـت كرده یابه خاطر بسپارید. در صـورت فراموش كردن كد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه كد ملی و شماره شناسنامه می توانید كد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شـماره كاملاً مراقبت نمایید.

9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و كامل شـدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دكمه خروج استفاده نمایید.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون (مشاهده)

1- زمان برگزاری آزمون، ســـاعت 9 صـــبح روز جمعه مورخ 1398/12/16 و زمان توزیع كارت ورود به جلســـه آزمون به صــورت اینترنتی از روزدو شــنبه مورخ 1398/12/12 لغایت روز پنج شــنبه مورخ 1398/12/15 از طریق وب ســایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان انجام می گردد.

2- محل برگزاری آزمون: در كارت ورود به جلسه مشخص می گردد.

موارد قابل توجه (مشاهده)

توجه1: درصــورت ایجاد هرگونه تغییر در كلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رســانی لازم از طریق پایگاه اینترنتی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عمل خواهد آمد.
توجه 2: همراه داشتن كارت ملی و یا شناسنامه داوطلب هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی است.

توجه 3: اعلام نتایج قبول شدگان 3 برابر ظرفیت نیز از طریق وب سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان اعلام خواهد شد.

توجه 4: با توجه به اینكه صدور كارت ورود به جلسه آزمون بر اساس اطلاعاتی است كه داوطلب در هنگام ثبت نام وارد می نماید. لذا مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و اصل مداركی كه در مراحل بعدی می بایست ارایه نماید بر عهده داوطلب می باشد. و در صورت مغایرت، قبولی داوطلب در آزمون كتبی لغو و امكان حضور در مراحل بعدی را ندارد.

توجه 5: مجتمع عالی آموزشی و پژوهشـی صــنعت آب و برق خوزســتان صــرفا مجری آزمون می باشــد و تعهدی در قبال پاسخگویی جذب و استخدام داوطلبین ندارد.

چگونگی توزیع نمرات (مشاهده)

1- پذیرفته شدگان آزمون كتبی 3 برابر ظرفیت اعلام نیاز می باشد.

2- قبولی درآزمون كتبی به هیچ وجه به منزله بكارگیری قطعی نمی باشد بلكه قبولی نهایی پس از پذیرش در آزمون كتبی و كسب حدنصاب نمره مصاحبه و انجام مراحل بعدی شامل گزینش، معاینات پزشكی و اخذ عدم سوء پیشینــــه از مراكز ذیصـلاح و تایید پزشك معتمد شركت توزیع نیروی برق اهواز جهت سلامت جسمانی می باشد.

3 -حد نصـاب قبولی در آزمون كتبی با احتسـاب مجموع نمرات مواد آزمون و امتیازات مندرج در بندهای ج ، 50 از 100 می باشد.

4- فرآیند آزمون جذب نیروی حجمی مشتمل بر نمره آزمون كتبی و مصاحبه می باشد كه نمره نهایی آزمون از مجموع 40% نمره آزمون كتبی و 60 %نمره مصاحبه محاسبه می گردد.

در صورت بروز هرگونه مشكل و ابهام با شماره تلفن 33347248-061 مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عنوان مجری آزمون در وقت اداری تماس حاصل نمایند.

جهت مشاهده متن آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

استخدام شرکت برجمان ارشيا - 29 فروردین 97 

آگهی 29 فروردین 97: استخدام شرکت برجمان ارشیا
شرکتهای نیکو اندیشان جنوب، حقیقت جویان، اهواز شمین، برجمان ارشیا، پیروزان انرژی گستر به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز، تعداد 58 نفر از آقایان واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی (کتبی)، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرآیند گزینش به صورت نیروی حجمی و با شرایط زیر بکارگیری می نماید.

شرایط عمومی (مشاهده)
1- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2- انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی دائم و یا معافیت غیر پزشکی فقط برای سیمبان و راننده الزامی می باشد.
3- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
4- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
5- داشتن سلامت جسمانی و روحی و روانی
6- سیمبان می بایست دارای حداقل قد 170 سانتیمتر و وزن حداکثر 80 کیلوگرم باشد.
7- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
8- دارا بودن شرایط احراز شغل و توانایی انجام کار در ارتفاع (عدم ترس از ارتفاع)
9- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
10- احراز صلاحیت های عمومی به تایید گزینش
11- عدم منع قانونی جهت بکارگیری
12- نداشتن منع بکارگیری به موجب آراء مراجع قانونی
شرایط اختصاصی (مشاهده)

داشتن شرایط سنی به شرح زیر: (تا زمان تاریخ آزمون)

1- حداکثر سن برای نیروهای کارشناسی مسئول سامانه 121 و سرپرست خط گرم 28 سال (متولدین 69/02/01 به بعد) با مدرک تحصیلی کارشناسی برق قدرت یا شبکه های انتقال و توزیع
2- حداکثر سن برای نیروهای اپراتور سامانه 121 و سیمبان خط گرم 26 سال (متولدین 71/02/01 به بعد) با مدرک تحصیلی فوق دیپلم برق کلیه گرایش ها (دارا بودن گواهی فن ورزشبکه هوایی برای شغل سیمبان الزامی می باشد).

3- حداکثر سن برای راننده بالابر 30 سال (متولدین 67/02/01 به بعد) با مدرک تحصیلی دیپلم (همه گرایش ها) و گواهینامه پایه یک ویژه.
4- سپردن تعهد ثبتی مبنی بر عدم تقاضای تغییر شغل و محل خدمت حداقل به مدت 10 سال.
5- داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط (با ارائه مستندات پرداخت بیمه در شرکت های غیر دولتی به همراه ارائه گواهی معتبر از آنها). تایید سابقه کار مرتبط به عهده کمیته اجرایی آزمون می باشد.

تبصره 1: موارد زیر به شراط ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

الف- فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند (فرزند رزمنده با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) حداکثر 2 سال به سن اضافه می گردد.

تذکر 1: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان اعم از سهمیه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد.

ب) سابقه ی کار مرتبط با ارایه سوابق پرداخت بیمه و گواهی اشتغال در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان حداکثر 2 سال به سن اضافه می شود.

توضیح: مهلت ارائه اصل و تصویر مدارک پذیرفته شدگان شامل: مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و عکس 4*3 به تعداد 3 عدد، و هرگونه مدارک لازم جهت شغل مربوطه که در شرایط ثبت نام قید گردید، به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه حداکثر 5  روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

تذکر2- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه ناقص مدارک بر عهده داوطلب می باشد و چنانچه در هر کدام از مراحل امتحان مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، کان لم یکن تلقی و در صورت صدور حکم بکارگیری، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

تذکر 3- جهت داوطلبانی که فرزندان پرسنل شاغل، بازنشسته، متوفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، 5 امتیاز منظور می شود.

تذکر4- در راستای تکریم و ارج نهادن به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، به فرزندان خانواده های شهدا، جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان یکسال اسارت به بالا و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، 5 امتیاز منظور می گردد.

6- پذیرش فقط از داوطلبان بومی می باشد. داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف) محل تولد داوطلب در شهرستان های متقاضی بکارگیری (محل خدمت پذیرفته شده) مطابق جدول الف می باشد.

ب) داوطلب حداقل 10 سال سابقه سکونت در شهرستان محل مورد تقاضای برای استخدام را از 10 سال گذشته تا زمان ثبت نام داشته باشد. (ارائه گواهی سکونت بصورت استشهاد محلی و تاییدیه نیروی انتظامی (کلانتری) احراز میگردد)

جدول الف) نیازهای استخدامی شامل: شغل/ محل خدمت/ تعداد مورد نیاز:
ردیف استان شهرستان محل خدمت عنوان شغل به همراه تعداد مورد نیاز جمع
کارشناس مسئول سامانه 121 اپراتور 121 سرپرست خط گرم سیمبان خط گرم راننده
1 خوزستان آبادان 1 نفر 6 نفر 1 نفر 2 نفر 1 نفر 11
2 خرمشهر (2 گروه) --- --- 2 نفر 4 نفر 2 نفر 8
3 ماهشهر 1 نفر 6 نفر --- --- --- 7
4 بهبهان 1 نفر 6 نفر --- --- --- 7
5 دزفول 1 نفر 6 نفر --- --- --- 7
6 شوشتر 1 نفر 6 نفر --- --- --- 7
7 مسجد سلیمان 1 نفر 6 نفر --- --- --- 7
8 رامهرمز --- --- 1 نفر 2 نفر 1 نفر 4
جدول ب: مواد آزمون مقطع تحصیلی دیپلم:
عنوان و کد رشته شغلی نام رشته تحصیلی دروس عمومی تعداد سوال
راننده بالابر- 1001 دیپلم، کلیه رشته ها آیین نگارش و مهارتهای نوشتاری 15
معارف اسلامی 15
زبان انگلیسی 15
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی 15
هوش و استعداد تحصیلی 15
ریاضیات 15
روانشناختی 60
دروس اختصاصی تعداد سوال
ایمنی عمومی (ایمنی خودرو) 20
اصول و مبانی ایمنی در برق 20
اطلاعات فنی خودرو 20
جدول ج: مواد آزمون عمومی و تخصصی مقطع تحصیلی فوق دیپلم رشته برق کلیه گرایش ها:
عنوان و کد رشته شغلی نام رشته تحصیلی دروس عمومی تعداد سوال
اپراتور سامانه 121 و سیمبان خط گرم- 1002 فوق دیپلم رشته برق کلیه گرایشها آیین نگارش و مهارتهای نوشتاری 15
معارف اسلامی 15
زبان انگلیسی 15
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی 15
هوش و استعداد تحصیلی 15
ریاضیات 15
روانشناختی 60
دروس اختصاصی تعداد سوال
تجهیزات پست 15
اصول و مبانی ایمنی در برق 15
تاسیسات الکتریکی 15
مدارهای الکتریکی 15
جدول د) مواد آزمون عمومی و تخصصی رشته کارشناسی برق قدرت یا شبکه های انتقال و توزیع:
عنوان و کد رشته شغلی نام رشته تحصیلی دروس عمومی تعداد سوال
کارشناس مسئول سامانه 121 و سرپرست گروه خط گرم- 1003 کارشناسی برق قدرت یا شبکه های انتقال و توزیع آیین نگارش و مهارتهای نوشتاری 15
معارف اسلامی 15
زبان انگلیسی 15
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی 15
هوش و استعداد تحصیلی 15
ریاضیات 15
روانشناختی 60
دروس اختصاصی تعداد سوال
مدارهای الکتریکی 15
تجهیزات پست 15
اصول و مبانی ایمنی در برق 15
سیستم توزیع انرژی الکتریکی 15

توجه: الف: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
ب: سوالات روانشناختی بصورت مشترک برای تمام کد رشته ها 60 سوال و بدون ضریب می باشد.
ج: سوالات دروس عمومی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 3 محاسبه خواهد شد.
د: آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تلقی می گردد.

چگونگی ثبت نام (مشاهده)

1- داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز پنجشنبه 97/01/30 حداکثر تا ساعت 24 روز مورخ 97/02/24 از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان  ثبت نام در آزمون نمایند.

2- زمان ویرایش اطلاعات: ویرایش اطلاعات از روز دوشنبه مورخ 97/02/03 تا ساعت 24 روز 97/02/24 انجام خواهد گرفت.

توجه: داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند در اسرع وقت بعد از ثبت اطلاعات، مجددا به صفحه ثبت نام خود مراجعه نمایید تا وضعیت تایید اطلاعات خود که توسط مجری بررسی شده است را مشاهده نمایید در صورت عدم تایید، علت عدم تایید درج خواهد شد که داوطلب موظف است در اولین فرصت، طبق زمانبندی اعلام شده فوق نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نماید.

3- هزینه ثبت نام در آزمون 650/000 (ششصد و پنجاه هزار) ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی، پس از تکمیل فرم ثبت نام پرداخت نمایند.

4- پس از ثبت نام و پرداخت هزینه در صورت انصراف وجه واریزی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

5- پس از انجام کامل و دریافت کد رهگیری ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.

6- به داوطلبان توصیه می شود که راساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای بکارگیری (جدول های الف و ب)، راهنما، نحوه ثبت نام ومدرک تحصیلی مورد نیاز را کامل مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند " 6" راهنما و نحوه ثبت نام آماده نمایند. ضمنا پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده  و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

7- داوطلبان گرامی بهتر است ثبت نام را به روزهای آخر موکول ننمایند تا به سهولت بهتری بتوانند ثبت نام نمایند.

-شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مراحل ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب و سایر موارد اصلاحی، بعد از ثبت اطلاعات خود، در اسرع وقت مجددا به صفحه ثبت نام خود مراجعه کرده تا از وضعیت تایید اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید و در صورت عدم تایید، عات عدم تایید درج خواهد شد که داوطلب موظف است در اولین فرصت نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نماید.

8- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن مجری آزمون تماس حاصل نمایند. (متذکر می شود که ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود)

توجه: آن دسته از داوطلبانی که فرم ثبت نام را تکمیل می نمایند ولی پرداخت الکترونیکی آنها با مشکل مواجه شده و موفق به دریافت کد رهگیری نمی شوند با استفاده از لینک "پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام" نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون (مشاهده)

1- زمان آزمون روز جمعه 1397/03/04 و اخذ کارت ورد به جلسه آمون بصورت اینترنتی از روز 1397/02/30 لغایت 1397/03/03 از طریق وب سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان خواهد بود.

توجه 1: در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق پایگاه اینترنتی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.

توجه 2: ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.همچنین همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه داوطلب هنگام ورد به جلسه آزمون الزامی است.

2- اعلام نتایج قبول شدگان 3 برابر ظرفیت از طریق مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

استخدام شرکت برجمان ارشيا - 18 بهمن 96

آگهی 18 بهمن 96: استخدام شرکت برجمان ارشيا
به اطلاع می رساند شرکت های دنيا کاران جنوب، برجمان ارشيا و حجمی اهواز شمین جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز به تعداد 40 نفر از آقایان واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی (کتبی)، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرایند گزینش بصورت نیروی حجمی و با شرایط اعلام شده بکارگیری مینماید.

شرایط عمومی (مشاهده)
1- داشتن تابعيت نظام جمهوری اسلامی ايران
2-انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانونی دائم
3-عدم اعتياد به مواد مخدر و دخانيات
4-نداشتن سابقه محکوميت جزايی مؤثر
5-داشتن سلامت جامانی و روانی
6-داشتن قد و وزن متناسب جهت نيروی سيمبان و قرائت ( حداقل قد 170 سانتی متر و یا نرمال )
7-بالا بودن قدرت بينايی (عدم استفاده از عينک)- شنوايی
8-توانائی كار در ارتفاع (عدم ترس از ارتفاع)
9-اعتقاد به دين مبين اسلام يا يکی از اديان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران
10-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران
11-دارا بودن شرايط احراز شغل و توانايی انجام كار در ارتفاع
12-احراز صلاحيت های عمومی به تأييد گزين
13-عدم منع قانونی جهت بکارگيری
14-نداشتن منع بکارگيری به موجب آراء مراجع قانونی
شرایط اختصاصی (مشاهده)

1-داشتن شرايط سنی به شرح زير : (تا زمان تاريخ آزمون)
2-حداکثر 25 سال سن ( متولدين 71/12/01 به بعد ) برای نیروی سيمبان و راننده و ساير مشاغل 27 سال سن (69/12/01 به بعد)
تبصره 1: موارد زير به شرط ارائه تاييديه معتبر از مراجع ذيصلاح به حداكثر سن افزوده ميشود:
الف - فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان كه حداقل يک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده ( با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) حداكثر 2 سال به سن اضافه می گردد.
تذكر1: كارت مربوط به وضعيت نظام وظيفه و گواهی فراغت از تحصيل كليه داوطلبان اعم از سهميه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد.
ب) سابقه ی كار مرتبط با ارايه سوابق پرداخت بيمه و گواهی اشتغال در شركت توزيع برق اهواز حداکثر 3 سال به سن اضافه می شود.
توضيح: مهلت ارائه اصل و تصویر مدارک پذيرفته شدگان شامل : مدرك تحصيلی، شناسنامه، كارت ملی، مدرک وضعيت نظاام وظيفه و عکس 4*3 به تعداد 3 عدد، به منظور تطبيق مداری و تکميل پرونده برای انجام مصاحبه حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.
تذكر 2: مسئوليت ناشی از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهی و يا ارايه ناقص مدارک بر عهده داوطلب می باشد و چنانچه در هر كدام از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهی است ،كان لم يکن تلقی و  در صورت صدور حکم بکارگيری، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.
تذكر 3: جهت داوطلبانی كه فرزندان پرسنل شاغل، بازنشسته، متوفی شركت توزيع نيروی برق  اهواز، 5 امتياز  منظور می شود.
تذكر 4: در راستاي تکريم و ارج نهادن به خانواده های معزز شهدا و ايثارگران ، به فرزندان خانواده هاي شهدا، جانبازان بالای 25درصد، آزادگان یکسال اسارت  به بالا و رزمندگان با سابقه حداقل شش  ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ،5 امتياز منظور می گردد.
1-داشتن حداقل 2 سال سابقه كار مرتبط (با ارائه مستندات پرداخت بيمه در شركت های غیر دولتی بهمراه ارائه گواهی معتبر از آنها). تایید سابقه ی کار مرتبط بعهده کمیته اجرایی آزمون می باشد.
2-پذيرش فقط از داوطلبان بومی می باشد. داوطلب بومی به داوطلبی گفته ميشود كه داراي يکی از ويژگی های زير باشد:
الف) محل تولد داوطلب در يکی از شهرستان های اهواز، كارون ، باوی و حميديه باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصيلی از مقاطع تحصيلی (ابتدائی، راهنمايی و متوسطه) را در استان خوزستان  طی كرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نيروهای مسلح درصورتي که سه (3) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمايی و يا دبيرستان) در شهرستان های استان خوزستان نيز بومی تلقی می گردند.

مواد آزمون (مشاهده)

مواد آزمون دروس عمومی:
1- آيين نگارش و مهارتهای نوشتاری 2- معارف اسلامی 3-زبان انگلیسی 4-اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی 5- هوش و استعداد تحصيلی 6- رياضيات 7- ايمنی عمومی

مواد آزمون دروس تخصصی:
1-فيزيک الکتریسیته 2- اصول و مبانی ايمنی در برق  3- مبانی برق

توجه:
1-اقليت های دينی از پاسخ گويی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتياز آن در سایر موارد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
2-سوالات روانشناختی بصورت مشترک براي تمام كد رشته ها 60 سوال و بدون ضريب می باشد .
3-سوالات دروس عمومی با ضريب 1 و دروس اختصاصی با ضريب 3 محاسبه خواهد شد.
4-آزمون دارای نمره منفي بوده، هر پاسخ صحيح يک نمره و به هر پاسخ  غلط يک سوم نمره منفی تلقی می گردد.

عناوین شغلی (مشاهده)

جدول عناوین شغلی و مواد آزمون رشته تحصیلی

کد رشته شغلی رشته شغلی و تعداد نفرات مورد نیاز نام رشته تحصیلی دروس عمومی با ضریب 1 و تعداد سوال
1001 حراست 11 نفر (آقا) دیپلم، کلیه رشته ها آیین نگارش و مهات های نوشتاری (20)
معارف اسلامی (20)
زبان انگلیسی (20)
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (20)
هوش و استعداد تحصیلی (20)
ایمنی عمومی (20)
روانشناختی (60)
1002 مامور قرائت کنتور  9 نفر (آقا)
1003 راننده خودرو سنگین 5 نفر (آقا) دیپلم و فوق دیپلم رشته برق- کلیه گرایش ها آیین نگارش و مهات های نوشتاری (15)
معارف اسلامی (15)
زبان انگلیسی (15)
اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (15)
هوش و استعداد تحصیلی (15)
ریاضیات (15)
روانشناختی (60)
دروس اختصاصی:
فیزیک الکتریسیته (20)
اصول و مبانی ایمنی در برق (20)
مبانی برق (20)
1004 سیم بان 15 نفر (آقا)
چگونگی ثبت نام (مشاهده)
1-داوطلبان پس از مطالعه دقيق شرايط مندرج در اين آگهی می توانند از روز 4شنبه مورخ 96/11/18 حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 96/11/24 از طریق سایت ثبت نام در آزمون نمایند.
2-زمان ويراش  اطلاعات: ویرایش اطلاعات از روز شنبه مورخ 96/11/21 تا ساعت 24 روز 5شنبه مورخ 96/11/26 انجام خواهد گرفت.
توجه: داوطلبان گرامی بايد توجه داشته باشند در اسرع وقت بعد از ثبت اطلاعات، مجددا  به صفحه ثبت نام خود مراجعه نماييد تا از وضعيت تاييد اطلاعات خود كه توسط مجری بررسی خواهد شد را مشاهده نماييد در صورت عدم تاييد، علت عدم تاييد درج خواهد شد كه داوطلب موظف است در اولين فرصت، طبق زمانبندی اعلام شده فوق نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمايد .
3- هزينه ثبت نام در آزمون 25 هزار تومان بعنوان هزينه شركت در آزمون از طريق درگاه اينترنتی، پس از تکميل فرم ثبت نام پرداخت نمایند.
4- پس از ثبت نام و پرداخت هزينه در صورت انصراف وجه واریزی به هيچ وجه مسترد نمیگردد.
5-پس از انجام كامل و دريافت كد رهگيری ضروری است كليه داوطلبان اين كد را يادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمايند.
6- به داوطلبان توصيه می شود كه رأسا اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اينترنتی، جدول نيازهای بکارگيری (جدول های الف و ب)، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصيلی مورد نياز را كاملا مطالعه و بررسی نموده و فايل رايانه ای عکس خود را با توجه به جزئيات اعلام شده در بند ” 6”راهنما و نحوه ثبت نام آماده نمايند. ضمنا پيگيری مراحل بعدی مانند دريافت كارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئوليت آن به عهده داوطلب می باشد.
7-داوطلبان گرامی بهتر است ثبت نام را به روز های آخر موكول ننمايند تا با سهولت بهتری بتوانند ثبت نام نمايند.
-شايان ذكر است كه در صرورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالي توسط داوطلب و ساير موارد اصلاحی، بعد از ثبت اطلامات خود، در اسرع وقت مجددا  به صفحه ثبت نام خود مراجعه نماييد تا از وضعيت تاييد اطلاعات خود كه توسط مجري بررسی خواهد شد را مشاهده نماييد در صورت عدم تاييد، علت عدم تاييد درج خواهد شد كه داوطلب موظف است در اولين فرصت  نسبت به ويرايش  اطلاعات  اقدام نمايد.
8-مهلت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نخواهد گرديد.
تذكر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام جهت کسب اطلامات بیشتر میتوانند با شماره تلفن مجری آزمون تماس حاصل نمايند. متذكر می شود كه ويرايش  اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذير خواهد بود.
توجه: آن دسته از داوطلبانی كه فرم ثبت نام را تکميل می نمايند ولی پرداخت الکترونيکی آنها با مشکل مواجه شده و موفق به دريافت كد رهگيری نمي شوند با استفاده از لينک “پرداخت الکترونيکی هزينه ثبت نام ” نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت كد رهگيری اقدام نمايند.
موارد قابل توجه (مشاهده)

1-در هر یک از رشته های امتحانس صرفا فارغ التحصيلان همان رشته، گرایش و مقطع ميتوانند شركت كنند و پذيرش ديگر رشته ها يا گرايش ها يا مقطع بالاتر امکانپذير نمی باشد.
2-داوطلبان ملزم به انتخاب فقط يک كد رشته ها هستند
3-پذيرفته شدن داوطلب جهت شركت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرايش تحصیلی ذكر شده در هنگام ثبت نام صورت مس پذيرد. مسؤوليت صحت و سقم اين موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرايط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
4-مدارک تحصيلی فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذيرفته شدن در آزمون (حداکثر دو ماه پس از اعلام نتيجه) ميبایست به تائيد سازمان مركزی دانشگاه مذكور برسد.
5-دارندگان مدرک تحصيلی معادل،صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی كشور كه در آزمون جامع  سازمان  سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده اند و سازمان مذكور برای آنان گواهينامه مبنی بر امکان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر تحصيلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعايت كليه شرايط و ضوابط مندرج در اين اطلاعيه مجاز به ثبت نام در آزمون ميباشند.
6-در آزمون كتبی پذيرش سه برابر ظرفيت انجام می گيرد.
7-قبولی درآزمون كتبی به منزله بکارگيری قطعی نميباشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزين ، معاينات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراكز ذيصلاح نيز الزامی ميباشد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=933850
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k