• ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت تولیدی رادایران

استخدام شرکت تولیدی رادایران

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت تولیدی رادایران


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت تولیدی رادایران

۲۰ دی ۱۳۹۹
استخدام مهندس مکانیک سیالات و نقشه کش صنعتی در شرکت راد ایران

استخدام یک شرکت تولیدی و صنعتی در شهر قدس شرکت تولیدی و صنعتی در منطقه شهر قدس بزرگراه فتح (تهران) استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مهندس مکانیک سیالات لیسانس سیالات مسلط به سیستم های تهویه مطبوع و سردسازی آشنایی کافی به AutoCAD و SolidWork تسلط به نرم افزار توانایی مکالمه و خواندن زبان انگلیسی 2 نقشه کش صنعتی مسلط به AutoCAD و SolidWork با سابقه کار در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی ترجیحا در زمینه تهویه مطبوع و سرد سازی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به...

مشاهده بیشتر
۰۳ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت تولیدی رادایران

آگهی استخدام شرکت تولیدی رادایران  شرکت تولیدی رادایران در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر در تهران می نماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس فروش  .جهت سیستم های سردخانه و تهویه مطبوع ·کارشناس فروش با سابقه کاری مرتبط ·ترجیحاً با تحصیلات مرتبط با مهندسی مکانیک ·حقوق ثابت + پورسانت + بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس ارشد حسابداری در شرکت تولیدی رادایران

استخدام یک شرکت معتبر تولیدی در تهران یک شرکت معتبر تولیدی در محدوده کیلومتر 19 جاده قدیم کرج تهران، جهت تکمیل کادر واحد مالی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد حسابداری حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مسلط به راهکاران سیستم و همکاران سیستم تسلط کامل به نرم افزار office دارای روحیه کار تیمی ترجیحا ساکن کرج و غرب تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارگر ساده یا مونتاژکار در شرکت تولیدی راد ایران

استخدام شرکت تولیدی راد ایران شرکت تولیدی راد ایران واقع در شهر قدس (تهران) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: سمتتعداد کارگر یا مونتاژکار چند نفر متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند جهت مصاحبه از ساعت 10 صبح الی 4 بعد از ظهر با در دست داشتن مدارک شخصی، به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارگر فنی آقا جهت شرکت تولیدی راد ایران در تهران

آگهی استخدام شرکت تولیدی راد ایران در تهران شرکت تولیدی راد ایران واقع در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر فنی چند نفر کارگر آقا با مدرک تحصیلی ترجیحا دیپلم فنی جهت خط تولید متقاضیان ظرف ساعتهای 8 الی 3 بعدازظهر، روزهای شنبه الی چهارشنبه هر هفته، به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند مراجعه فقط بصورت حضوری خواهد بود.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۸
استخدام سه ردیف شغلی در شرکت تولید رادایران

استخدام شرکت تولید رادایران شرکت تولید رادایران واقع در منطقه شهر قدس از تهران - البرز افراد با شرایط ذیل را استخدام مینماید : ردیفسمتتوضیحات 1 کارمند امور اجرایی تسلط به مکالمه زبان انگلیسی پیگیری بالا درتکمیل امور قدرت صحبت و مذاکره 2 کارمند اداری ---- 3 تکنسین واحد تولید مسلط به تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی و همآهنگی واحدهای تولیدی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل : hr@radiran.com

مشاهده بیشتر
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
استخدام نیروی تکنسین واحد تولید در شرکت تولید رادایران

استخدام شرکت تولید رادایران شرکت تولید رادایران واقع در منطقه شهر قدس از تهران - البرز افراد با شرایط ذیل را استخدام مینماید : سمت توضیحات تکنسین واحد تولید مسلط به تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی و همآهنگی واحدهای تولیدی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارمند اداری و امور اجرایی در شرکت تولید رادایران

استخدام شرکت تولید رادایران شرکت تولید رادایران واقع در منطقه شهر قدس از تهران - البرز افراد با شرایط ذیل را استخدام مینماید : ردیف سمت توضیحات 1 کارمند امور اجرایی تسلط به مکالمه زبان انگلیسی پیگیری بالا درتکمیل امور قدرت صحبت و مذاکره 2 کارمند اداری  ---- متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ مرداد ۱۳۹۵
استخدام بازاریاب جهت شرکت راد ایران در تبریز

به تعدادی بازاریاب آقا و خانم به صورت درصدی تمام وقت و نیمه وقت دانشجویی جهت همکاری در شرکت راد ایران واقع در تبریز نیازمندیم. مزایا: حقوق ثابت ۹۰۰ هزار تومان + پورسانت آدرس: نصف راه شماره تماس: 34405701

مشاهده بیشتر
۰۴ مرداد ۱۳۹۵
استخدام بازاریاب جهت شرکت راد ایران

به تعدادی بازاریاب آقا و خانم به صورت درصدی تمام وقت و نیمه وقت دانشجویی جهت همکاری در شرکت راد ایران واقع در تبریز نیازمندیم. مزایا: حقوق ثابت ۹۰۰ هزار تومان + پورسانت آدرس: نصف راه شماره تماس: ۰۹۱۴۱۰۶۵۸۸۹

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=529396
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد