• ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت رافونه

استخدام شرکت رافونه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت رافونه


معرفی رافونه:

شرکت زلال شیمی لیا با نام تجاری و برند رافونه در سال 1379 در تهران تاسیس و در سال 1380 فعالیت خود را به صورت رسمی در صنعت شوینده آغاز کرد. این شرکت افتخار کسب عنوان “شوینده نوین ایران” را به خود اختصاص داده است. رافونه به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان مواد شوینده و ضدعفونی کننده خانگی و صنعتی و تولیدکننده محصولات نوین در واقع متشکل از سه واحد است که اولی به عنوان کارخانه مادر در ملارد و دو واحد دیگر در زمینه ضدعفونی کننده های مختلف به فعالیت مشغول هستند.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت رافونه

۰۹ شهریور ۱۴۰۱
استخدام ویزیتور حضوری و پروموتور فروشگاه در شرکت رافونه

شرکت رافونه در اصفهان تولید کننده محصولات شوینده بهداشتی جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به عمل می آورد: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ویزیتور حضوری مزایای اداره کار بیمه تکمیلی پورسانت فروش هزینه ایاب وذهاب امنیت شغلی و رشد کاری 2 پروموتور فروشگاه حقوق ساعتی همراه باهزینه ایاب وذهاب راننده نیسان باماشین(حقوق توافقی) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ مرداد ۱۴۰۱
استخدام ویزیتور حضوری با حقوق اداره کار و پورسانت در شرکت رافونه

شرکت زلال شیمی لیا تولید کننده محصولات شوینده بهداشتی (رافونه) جهت تکمیل کادر فروش و توزیع با شرایط زیر استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز ویزیتور حضوری آقا و خانم بصورت حضوری و تمام وقت مزایا: حقوق اداره کار پورسانت عالی فروش و توزیع پاداش ماهیانه بیمه تکمیلی و امنیت شغلی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
استخدام پروموتر خانم برای شرکت رافونه در اصفهان

شرکت رافونه در اصفهان (محدوده چهارباغ بالا) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز پروموتر خانم بصورت حضوری و نیمه وقت حقوق توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام بازاریاب خانم یا آقا با حقوق ثابت جهت شرکت رافونه در همدان

شرکت رافونه در همدان جهت تکمیل کادر فروش خود به بازاریاب خانم یا آقا نیازمند است. مزایا: حقوق ثابت+ پورسانت عالی+ هزینه ایاب و ذهاب+ عیدی+ سنوات و بیمه تامین اجتماعی از ابتدای ماه اول

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام تعدادی بازاریاب در شرکت زلال شیمی لیا رافونه

شرکت زلال شیمی لیا رافونه واقع در قم در راستای تکمیل کادر فروش خود به تعدادی بازاریاب آقا و خانم نیازمند است. خانم ها و آقایانی که در حوزه فروشندگی مجرب بوده و توانایی فروش دارند می توانند با در دست داشتن مدارک خود برای مصاحبه اقدام نمایند. خدمات اجرایی شرکت حقوق و مزایا و پورسانت طبق قانون کار می باشد.

مشاهده بیشتر
۱۸ شهریور ۱۳۹۸
استخدام ویزیتور آقا و خانم در شرکت رافونه

آگهی استخدام شرکت رافونه شرکت رافونه واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ویزیتور - جنسیت: آقا و خانم - تعداد: 4 نفر - با درآمد ماهانه حداقل 3 میلیون تومان+ بیمه و مزایای ویژه - استان و شهر مورد نیاز: اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۳۹۸
استخدام راننده و موزع در شرکت پخش سراسری رافونه

شرکت پخش سراسری رافونه جهت تکمیل کادر خود در اصفهان به راننده ماشین 3/5 تن به بالا به همراه ماشین و موزع (کارگر توزیع) با مدرک دیپلم به بالا نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
استخدام بازاریاب (فروشنده حضوری) در شرکت پخش سراسری رافونه

شرکت پخش سراسری (شوینده و بهداشتی) رافونه به منظور تکمیل کادر خود به 10 نفر بازاریاب (فروشنده حضوری) جهت استان اصفهان و حومه نیازمند است. مزایا: با حقوق اداره کار+ پورسانت تا 4 درصد+ بیمه+ هزینه ایاب و ذهاب متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۷
استخدام کارشناس فروش در شرکت پخش سراسری رافونه

شرکت پخش سراسری رافونه (شعبه اصفهان) به کارشناس فروش و ویزیتور حضوری نیازمند است. با مزایا+ حقوق اداره کار+ بیمه تامین اجتماعی از ابتدای استخدام+ بیمه تکمیلی+ هزینه ایاب و ذهاب+ پورسانت بالا تا 4 درصد فروش

مشاهده بیشتر
۲۹ مهر ۱۳۹۷
استخدام بازاریاب حضوری برای شرکت رافونه در اصفهان

شرکت رافونه واقع در اصفهان به 5 نفر نیروی بازاریاب حضوری، خانم و آقا نیازمند است. مزایا: حقوق اداره کار+ بیمه تامین اجتماعی از ابتدا و تکمیلی+ پورسانت تا 4درصد از فروش+ ایاب و ذهاب داخلی+ حق ماموریت

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=650683
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k