• ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام مجتمع فولاد میانه

استخدام مجتمع فولاد میانه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت فولاد میانه

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اشتغال به کار 250 نفر بلاتکلیف آزمون استخدامی فولاد میانه - سال 95

خبر 13 دی 95: 250 نفر بلاتکلیف آزمون استخدامی فولاد میانه به‌زودی مشغول به کار می‌شوند 
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵۰ نفری که در آزمون استخدامی فولاد میانه پذیرفته شده بودند به زودی مشغول به کار می‌شوند.
فردین فرمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در میانه، با اشاره به تصمیمات اخذ شده در جلسه بررسی مشکلات فولاد میانه که در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزارشد اظهار داشت: در این جلسه امام جمعه، فرماندار و نمایندگان شهرستان میانه حضور داشتند که با حضور کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو و شریفی مدیر عامل فولاد ایران به مشکلات فولاد میانه پرداخت شد.
نماینده مردم میانه با بیان اینکه 250 نفری که در آزمون استخدامی فولاد میانه پذیرفته شده بودند به زودی مشغول به کار می‌شوند، تصریح کرد: این 250 نفر سالهاست که بلاتکلیف بوده و شیرینی قبولی در آزمون استخدامی برای آنان تلخ شده بود بنابراین در این جلسه مقرر شد که 130 نفر در چند روز آتی جذب شده و وارد دوره‌های آموزشی می‌شوند.
وی افزود: 120 نفر باقی مانده نیز طبق قرار داد شرکت مهندسی در بخش ذوب، پس از گذراندن دور‌های آموزشی در چند ماه آتی، مشغول به کار می‌شوند.
فرمند با تشریح اینکه روند استخدام این 250 نفر قطعی است افزود: شرکت ایمیدرو و فولاد به تعهدات خود در مورد جذب تمامی 250 نفر قبولی آزمون پایبند هستند و اعتباراتی هم برای فاز فولادسازی شرکت فولاد میانه اختصاص داده شده است که به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

خبر جذب تمامی قبول شدگان آزمون استخدامی فولاد میانه - سال 95

خبر 7 شهریور 95 :تمامی قبول شدگان آزمون استخدامی فولاد میانه جذب می شوند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: تمامی 250 نفر قبول شدگان آزمون استخدامی فولاد میانه مرحله به مرحله جذب خواهند شد.
به گزارش ایرنا، حمید شکری روز یک شنبه در نشستی با مسئولان شرکت فولاد میانه، با اشاره به مشکل بیکاری در شهرستان به جذب تمامی قبول شدگان در آزمون استخدامی و تعهد مسئولان شهرستان در این خصوص اشاره کرد.
وی اظهارکرد: همانطوری که در بحث واگذاری فولاد اجازه داده نشد حتی یک نفر از 553 نفر شاغل در این مجتمع از کار بیکار شوند قبول شدگان در آزمون استخدامی نیز اطمینان داشته باشند که همه آنها جذب شرکت فولاد خواهند شد.
شکری علت تاخیر 5 ساله در استخدام 250 نفر را مشکلات دولت از لحاظ مالی و تکنیکی عنوان کرد و افزود: طرح احیا قرار بود در عرض 36 ماه به اجرا برسد اما محدودیت مالی و تحریم های مختلف سبب تاخیر در راه اندازی این طرح شد که با پیش بینی های صورت گرفته طرح احیا با 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا اواخر آذرماه سالجاری در فازهای اولیه راه اندازی می شود.
وی از تاخیر چند ساله در استخدام در فولاد میانه عذرخواهی کرد و افزود: هدف از این جلسه اطمینان دادن به همه واجدان شرایط قوبل شده در آزمون برای جذب در این شرکت است.
مدیرعامل شرکت فولاد میانه نیز علت تاخیر در راه اندازی واحد احیای این شرکت را واگذاری ناموفقی خواند که حدود یک و نیم سال اجرای طرح را به تعویق انداخت.
رسول احمدزاده افزود: مشکلات مالی و تحریم های مختلف از دیگر علت های تاخیر برای اجرا و راه اندازی واحد احیا بود.
وی از جذب 110 تا 130 نفر از قبول شدگان در آزمون شرکت فولاد در بخش های بهره برداری و فنی برای گذراندن دوره های آموزشی سه ماهه خبر داد و افزود: به صورت مرحله ای از دیگر قبول شدگان نیز با توجه به آماده شدن طرح دعوت خواهد شد.
احمدزاده اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد تا طرح احیا با توجه به پیشرفت 90 درصدی آن تا آخر آذر ماه به بهره برداری برسد.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی واحد فولادسازی این مجتمع خبرداد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=659455
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k