• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری کرمان

استخدام شهرداری کرمان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام شهرداری کرمان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شهرداری ها

آگهی 26 اسفند 1402: آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، انجام می گیرد. قابل ذکر است در مرحله قبلی ثبت نام آزمون استخدامی برای استان های "خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان" انجام شد.
مهلت ثبت نام تا 15 فروردین 1403 می باشد.

مشاهده آگهی

استخدام استانداری کرمان - آذر 94

آگهی 24 آذر 94: آگهی استخدام پیمانی استانداری کرمان
استانداری کرمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از شهرداری های استان از محل مجوز استخدامی شماره 166181 تاریخ 94/7/18 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مجوز شماره 35664 تاریخ 94/8/17 سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تعداد 30 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

شرایط احراز (مشاهده)
شرایط احراز
1 کارشناس حقوقی بم 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی حقوق (گرایش حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق ثبت اسناد و املاک).
زیدآباد 1 مرد
سیرجان 1 مرد
گلباف 1 مرد
2 کارشناس تحلیلگر سیستم جیرفت 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها)- مهندسی فناوری اطلاعات- مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها).
3 حسابدار جیرفت 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها)
زید آباد 1 مرد
گلباف 1 زن
4 مهندسی راه و ساختمان دوساری 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران (گرایش مهندسی و مدیریت ساخت، گرایش سازه، گرایش سیستم های اطلاعات جغرافیایی، عمران)- مدیریت پروژه و ساخت- طراحی محیط.
یزدان شهر 1 مرد
عنبر آباد 1 مرد
5 مسئول خدمات مالی راین 1 زن دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها)
زید آباد 1 مرد
یزدان شهر 1 مرد
6 کارشناس روابط عمومی فهرج 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت امور فرهنگی- مطالعات فرهنگی و رسانه- علوم ارتباطات اجتماعی- علوم ارتباطات- ارتباط تصویری- مدیریت رسانه.
کشکوئیه 1 مرد و زن
7 متصدی امور دفتری هماشهر 1 زن دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه- دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های حسابداری (کلیه گرایشها)- کامپیوتر (کلیه گرایشها)- فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات و ارتباطات- مدیریت (کلیه گرایش ها).
8 کارشناس محیط زیست کشکوئیه 1 مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست (گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین، مهندسی طراحی محیط زیست )- محیط زیست (گرایش برنامه ریزی )- برنامه ریزی، مدیریت و آموزش محیط زیست- طراحی محیط زیست - مهندسی عمران گرایش محیط زیست - مهندسی منابع طبیعی (گرایش محیط زیست)
گلباف 1 مرد
ماهان 1 مرد
یزدان شهر 1 مرد
9 کاردان آتش نشان سیرجان 4 مرد دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح- مدیریت عملیات امداد و نجات- مدیریت امور امداد- ایمنی و آتش نشانی- مدیریت عملیات حریق و حوادث- پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق- امداد و نجات- بهداشت حرفه ای- تربیت بدنی- برق- تاسیسات- مکانیک- مخابرات- کامپیوتر
*دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو قدیم یا پایه سه جدید برای داوطلبین این رشته الزامی است.
سیرجان 1 زن
10 راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین بم 1 مرد دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه- فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح- مدیریت عملیات امداد و نجات- مدیریت امور امداد- ایمنی و آتش نشانی- مدیریت عملیات حریق و حوادث- پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق- امداد و نجات- بهداشت حرفه ای- تربیت بدنی- برق- تاسیسات- مکانیک- مخابرات- کامپیوتر.
* دارا بودن گواهینامه رانندگی با وسایل نقلیه موتوری با حد اکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از شش تن برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
کاظم آباد 1 مرد
عنبر آباد 1 مرد
یزدان شهر 1 مرد
شرایط عمومی (مشاهده)
1- داشتن حداکثر سی و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام (94/9/22) برای کلیه عناوین شغلی به استثناء رشته های شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین.
2- داشتن تابعیت ایران
3- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای مردان در زمان ثبت نام
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
6- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
8- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه
9- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته در قانون اساسی جمهوری اساسی ایران
10- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1- حد اکثر سن داوطلبان در رشته شغلی کاردان آتش نشان 25 سال تمام در اولین روز ثبت نام و رشته شغلی راننده وسایط نقلیه تند روی سنگین 30 سال تمام در اولین روز ثبت نام می باشد.
2- داوطلبان عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان (راننده)) می بایست دارای گواهینامه رانندگی با وسایل نقلیه موتوری با حد اکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از شش تن و برای عنوان شغلی کاردان آتش نشان دارای گواهینامه رانندگی پایه دو قدیم یا پایه سه جدید در زمان ثبت نام باشند.
3- داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین مجاز به شرکت در رشته شغلی کاردان آتش نشان و رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تند روی سنگین نمی باشند.
4- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.
5- داوطلبان نمی‏توانند از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
6- کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمان های آتش نشانی شهرداری ها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی که تا قبل از سال 1390 بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند، می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در رشته شغلی کاردان آتش نشان در آزمون شرکت نمایند. در این صورت رشته شغلی آنان آتش نشان می باشد.
7- داوطلبان عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان (راننده) می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون رشته مذکور شرکت نمایند.
8- داوطلبان استخدام در آزمون عنوان شغلی آتش‏نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین در صورت موفقیت در آزمون تخصصی می‏بایست در آزمون عملی نیز حائز شرایط لازم شوند.
9- پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری پس از اعلام رسمی استانداری یا شهرداری کلانشهر نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیز دستگاه های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
10- موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ 1359/6/31 لغایت 1367/5/29) به طور داوطلبانه خدمت نموده‏اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و با استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه نبرد حق علیه باطل.
ب- اعضای خانواده شهداء آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر ) تا میزان 5 سال.
ج – داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
د- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/1/22 به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها. لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراد در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری ها مشمول این بند نمی باشند، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال 1390 در شهرداری اشتغال داشته اند برای کلیه رشته های شغلی به استثناء رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین و کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال 1390 در واحد ها و یا سازمان های آتش نشانی اشتغال داشته اند برای رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین.
تبصره: طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حد اکثر سن داوطلبان اضافه نخواهد شد.
11- داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد.
شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره1- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره2- در صورتیکه شهرداری متقاضی استخدام، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.
ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مشاهده)
1- داوطلبان می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق سایت http://Kerman.iran-azmoon.ir بصورت اینترنتی ثبت نام کنند .
2- شروع ثبت نام از ساعت 14 روز یکشنبه تاریخ 94/9/22 لغایت ساعت 24 روز سه‏شنبه تاریخ 94/10/01 مدت 10 روز می باشد.
3- داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی 4 * 3 خودرا با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر 200 کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوطه در سایت وارد نمایند .
4- واریز وجه به مبلغ پانصد هزار ریال (500.000 ریال) به حساب شماره IR0401200000000031437336/49 نزد بانک ملت شعبه پارک مطهری کرمان به نام هزینه های ضروری شهرداری‏ها به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه معاف می‏باشند) و اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را به همراه اصل فیش واریزی برای پیگیری مراحل بعدی آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و .... اخذ و تا آخرین مراحل آزمون نزد خویش نگهداری نمایند.
5- کارت ورود به جلسه آزمون استخدام روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ 6 و 94/10/7 از طریق وب‏سایت Kerman.iran-azmoon.ir به داوطلبان ارائه می شود.
6- زمان برگزاری آزمون روز جمعه تاریخ 94/10/11 ساعت 8 صبح است و و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
7- داوطلبان مي‏بايست اطلاعات مورد نياز را در سايت و در قسمت‏هاي مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتايج، مدارك لازم به شرح زير جهت تطبيق با اطلاعات زمان ثبت نام به دفتر امور شهری و شوراهای استانداري ارسال نمايند (زمان ارسال مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد):
• تکمیل فرم درخواست شغل
• تصویر و اصل آخرین مدرک تحصیلی (جهت ارسال از طریق درگاه اینترنتی اسکن شود)
• تصویر و اصل صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
• تصویر و اصل تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت)
• تصویر و اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت
• مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری‏ها
• مستندات استفاده از سهمیه معلولین
• مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی (قهرمان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور) برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسایط نقلیه سنگین در پست آتش نشان (راننده)
• تصویر گواهینامه رانندگی با وسایل نقلیه موتوری با حد اکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از شش تن برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسایط نقلیه سنگین در پست آتش نشان (راننده)
• تصویر گواهینامه رانندگی پایه دو قدیم یا پایه سه جدید برای داوطلبان رشته شغلی کاردان آتش نشان
• اصل فیش واریزی (همچنین جهت ارسال از طریق درگاه اینترنتی اسکن شود)
مواد آزمون (مشاهده)
د- مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهارگزینه ای و به تعداد 120 سوال شامل 90 سوال به صورت کاربردی و تخصصی در شغل مربوط و 30 سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد و یادگیری با احتساب نمره منفی طراحی ( سقف امتیاز آزمون تخصصی 100 می باشد و به ازای هر سه پاسخ غلط یک نمره منفی در نظر گرفته می شود.).
اعلام نتایج (مشاهده)
1- اسامي داوطلبان پذيرفته شده براي شركت در مصاحبه تخصصي (ويژه پست‏هاي غیر آتش نشانی) يا آزمون عملي (ويژه پست‏هاي آتش‏نشاني) در سايت http://Kerman.iran-azmoon.ir بعد از برگزاري آزمون اعلام خواهد شد.
2- امتياز آزمون تخصصي كاركنان شاغل(در شركت‏هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي) در شهرداري شهر متقاضي استخدام يا سربازان وظيفه كه دوران خدمت سربازي خود را به صورت كامل (بدون دربافت معافيت و كسر خدمت) و منع انضباطي به صورت امريه به عنوان سرباز آتش نشان در آتش‏نشاني گذرانده‏اند به ازاي هر سال خدمت 3 درصد تا سقف 25 درصد و براي كاركنان شاغل (در شركت‏هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي) شهرداري‌هاي شهرستان همان شهر به ازاي هر سال سابقه خدمت 2.5 درصد تا سقف 20 درصد و براي كاركنان شاغل (در شركت هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي) در شهرداري هاي استان همان شهر به ازاي هر سال سابقه خدمت 2% تا سقف 18% درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهايي آزمون تخصصي قرار مي‌گيرد. اعمال امتياز مربوطه براي كاركنان داراي قرارداد مستقيم با شهرداري مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بيمه در واحد ها يا سازمان هاي آتش نشاني شهرداريها تا 120 روز قبل از تاريخ برگزاري آزمون تخصصي و كتبي مي‏باشد.
3- امتياز آزمون تخصصي داوطلبان بومي شهر متقاضي استخدام در 1.15 و داوطلبان بومي شهرستان شهر متقاضي استخدام در 1.1 ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهائي آزمون تخصصي قرار مي‏گيرد.
4- امتياز آزمون تخصصي دهياران در يكي از دهياري‏هاي استان شهر متقاضي استخدام به ازاي هر سال سابقه خدمت با تائيد بخشدار ذيربط 3% درصد تا سقف 20 درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهائي آزمون تخصصي قرار مي‏گيرد.
5- امتياز آزمون تخصصي شهرداران كه در يكي از شهرهاي آن استان شهردار بوده‏اند به ازاي هر سال سابقه خدمت با تائيد استانداري 3% درصد تا سقف 25 درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهائي آزمون تخصصي قرار مي‏گيرد.
6- امتياز آزمون تخصصي فرزندان كاركنان فوت شده حين خدمت و يا از كارافتاده كلي دائم حين خدمت شهرداری در 1.2 ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهائي آزمون تخصصي قرار مي‏گيرد.
7- در صورتي كه داوطلبان مشمول بيش از يك امتياز از مزاياي پيش‏بيني شده در مواد 2 و 3 و 4 و 5 و 6 اين آگهي شوند. بالاترين امتياز براي آنها مبناي محاسبه قرار خواهد گرفت.
اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه یا آزمون عملی در سایت Kerman.iran-azmoon.ir بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
تذکرات (مشاهده)
1- پنج درصد (5%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یک سال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (5%) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حدنصاب لازم در آزمون تخصصی و موفقیت در مصاحبه یا حد نصاب در آزمون عملی را کسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهد شد.
2- استانداری و یا شهرداری کلانشهر می تواند حداکثر ده درصد (10%) نیازهای استخدامی شهرداری ها در رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تند روی سنگین را به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آیین نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب 1376 هیات وزیران (قهرمانان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور) که به تایید وزارت ورزش و جوانان می رسد، در آتش نشانی به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حد نصاب از آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص دهد.
3- معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب امتیاز و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره نهایی (موضوع ماده 18 دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها) از 3% سهمیه قانونی مربوط از مجموع سهمیه استخدامی استان برخوردار خواهند بود.
4- داوطلبان شاغل در شهرداری ها، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی از اولویت استخدام در کلیه رشته های شغلی به استثنای رشته های شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تند روی سنگین برخوردارند.
5- داوطلبان شاغل در واحد ها یا سازمان های آتش نشانی شهرداری ها، در شهر، شهرستان و استان مورد تقاضا، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمان های آتش نشانی شهرداری ها تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی از اولویت استخدام در رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تند روی سنگین برخوردارند.
6- دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، یا فرزندان کارکنان از کار افتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از اولویت استخدام برخوردارند.
7- نمره نهایی داوطلبان کلیه رشته های شغلی به استثناء رشته های شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تند روی سنگین از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با ضریب 2 و امتیاز مصاحبه با ضریب 1 محاسبه می شود.
8- نمره نهایی داوطلبان رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تند روی سنگین از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با ضریب 1 و امتیاز آزمون عملی با ضریب 2 محاسبه می شود.
9- در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می‏باشد.
10- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به استانداری یا شهرداری کلانشهر برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
11- چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
12- داوطلبان می‏بایست دارای مدرک تحصیلی مندرج در آگهی، کارت معافیت و یا پایان خدمت، گواهی‏نامه رانندگی تعیین شده در جدول شرایط احراز برای داوطلبان رشته شغلی کاردان آتش‏نشان و راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین در زمان ثبت نام و شرایط سنی مندرج در آگهی در اولین روز ثبت نام باشند.
13- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در همان رشته های تحصیلی اعلامی صرفاً در شرایط احراز رشته های شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین را دارند می توانند مشروط به ارائه تعهد نامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر منحصراً در آزمون رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین شرکت نمایند. در این صورت شرایط احراز عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تند روی سنگین در یک مقطع تحصیلی بالاتر، همان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی استخدام برای عنوان شغلی کاردان آتش نشان در جدول شرایط احراز عناوین شغلی مندرج در آگهی استخدام می باشد.
14- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، مصاحبه یا آزمون عملی و گزینش صورت خواهد گرفت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=60872
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k