۷ سال پیش

استخدام طراح وب سایت خانم در شرکت استیل پاسارگاد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام طراح حرفه ای وب سایت خانم با روابط عمومی بالا

شرکت تولیدی و بازرگانی استیل پاسارگاد جهت تامین نیرو در واحد اداری و روابط عمومی خود در تهران نیاز به طراح حرفه ای وب سایت خانم با مدرک لیسانس کامپیوتر و حدواقل 5 سال سابقه کار مفید، آشنایی به فتوشاپ و ادمین سایت وکنترل با روابط عمومی بالا را دارد.
مواردی که موکدا" باید در رزومه قید گردد:
1- سابقه کار 2-آدرس محل سکونت 3-مدرک تحصیلی 4- نام شرکتهایی که قبلا" شاغل بوده اید(با ذکر فرد مسئول در آن شرکت جهت استعلام) 5-طول مدت کارکرد در محل کار سابق 6-علت عدم همکاری 7- میزان حقوق قبلی 8-میزان حقوق درخواستی 9- چنانچه آموزش و دوره خاصی را سپری نموده اید قید نمائید.

شرایط فرد متقاضی:
1-نداشتن سوء سابقه کیفری 2- عدم استفاده از هرگونه مواد دخانیات به هر عنوان 3- عدم اعتیاد 4- سلامت جسمی و روانی 5- داشتن ضامن معتبر(کارمند رسمی و یا کسبه دارای جواز کسب)

آدرس: تهران-کیلومتر4بزرگراه فتح -روبروی فتح11- مجتمع تجارت استیل ایران-پلاک 164
آدرس ایمیل: barikbin.mehdi@gmail.com

شماره تماس:

09121197494

02166390355

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641586
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد