• ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 5 فروردین 1403: دعوت به همکاری هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در راستای تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز خود در رشته جراحی زنان ،به تعداد 4 نفر از میان متقاضیان واجد شرایط داراری بورد تخصصی در قالب قراردادی یکساله ، بر اساس تبصره 7 ماده 14 آئین نامه اداری استخدامی اعضای هیات علمی ،دعوت به همکاری می نماید .لازم است متقاضیان درخواست کتبی خود را به همراه رزومه و شماره تماس خود به آدرس آذربایجان غربی - ارومیه - خیابان رسالت جنب اورژانس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دبیرخانه هیات اجرایی جذب (تماس 044-31937125 ) ارسال نمایند. لذا مراتب جهت اطلاع رسانی به ذینفعان ایفاد میگردد. تاریخ فراخوان 1 / 1 / 1403 لغایت 20 / 1 / 1403

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیرانشهر

خبر 20 اسفند 1402: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی پیرانشهر 
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون پیمانی 7 مهر سال 1402 (پیرانشهر) اعلام گردید.

مشاهده نتایج

اطلاعیه مراجعه و تحویل مدارک

خبر 2 اسفند 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص مراجعه و تحویل مدارک به هسته گزینش قبولین آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص مراجعه و تحویل مدارک به هسته گزینش قبولین آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402 وزارت بهداشت منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام

خبر 24 بهمن 1402: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اصلاحیه آزمون استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منتشر و مهلت ثبت نام تا 2 اسفند ماه 1402 منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

آگهی 8 بهمن 1402: آگهی پذیرش و استخدام بهورز اسفند 1402
دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت، در نظر دارد تعداد 60 نفر جهت پست های سازمانی خانه های بهداشت جدیدالاحداث و بلاتصدی ایجادی در قالب استخدام پیمانی و تعداد 156 نفر به جایگزینی بهورزان خروجی در قالب قرار داد کار معین از بین داوطلبان بومی در یک فضای رقابتی و با رعایت عدالت استخدامی، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش در رشته شغلی بهورزی برابر جدول ذیل جذب نماید

مشاهده متن کامل آگهی

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 9 بهمن 1402

خبر 8 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - 9 بهمن 1402
اطلاعیه مربوط به زمان بندی حضور داوطلب جهت مصاحبه عمومی و تخصصی فوریتهای پزشکی 9 بهمن 1402 در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 4 بهمن 1402

خبر 4 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - 4 بهمن 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 4 بهمن ماه 1402 به شرح فایل پیوستی ذیل می باشد. لطفا طبق برنامه فوق در محل حضور بهم رسانید. "داوطلبین گرامی قبلا راهنمای مربوط به نحوه مصاحبه که در ذیل لیست آمده را مطالعه فرمایید"

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 3 بهمن 1402

خبر 2 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - 3 بهمن 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 3 بهمن ماه 1402 به شرح فایل پیوستی ذیل می باشد. لطفا طبق برنامه فوق در محل حضور بهم رسانید. "داوطلبین گرامی قبلا راهنمای مربوط به نحوه مصاحبه که در ذیل لیست آمده را مطالعه فرمایید"

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 2 بهمن 1402

خبر 1 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - 2 بهمن 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 2 بهمن ماه 1402 به شرح فایل پیوستی مندرج در اطلاعیه می باشد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 30 دی و بهمن

خبر 28 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روزهای شنبه و یکشنبه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 30 دی و 1 بهمن 1402به شرح فایل پیوستی مندرج در همین اطلاعیه می باشد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 26 و 27 دی 1402

خبر 25 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روزهای سه شنبه و چهارشنبه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 26 و 27 دی ماه 1402به شرح فایل پیوستی مندرج در همین اطلاعیه می باشد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 25 دی 1402

خبر 24 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روز دوشنبه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 25 دی ماه 1402 به شرح فایل پیوستی مندرج در همین اطلاعیه می باشد. لطفا طبق برنامه فوق در محل حضور بهم رسانید. داوطلبین گرامی قبلا راهنمای مربوط به نحوه مصاحبه که در ذیل لیست آمده را مطالعه فرمایید.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه 23 و 24 دی 1402

خبر 21 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درخصوص برنامه زمانبندی حضور داوطلبان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست مربوط به مصاحبه روز 23,24 دی ماه 1402 به شرح فایل پیوستی می باشد. لطفا طبق برنامه فوق در محل حضور بهم رسانید. "داوطلبین گرامی قبلا راهنمای مربوط به نحوه مصاحبه که در ذیل لیست آمده را مطالعه فرمایید"

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 17 دی 1402: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه مربوط به زمان بندی حضور داوطلب جهت مصاحبه عمومی و تخصصی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 12 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
اطلاعیه شماره 12 مربوط به آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28 (جدول زمانبندی و اعلام زمان شروع، نحوه و مکان ارزیابی تخصصی و عمومی داوطلبین) منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

مشاهده زمانبندی

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 4 دی 1402: اطلاعیه شماره 9 دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص آزمون استخدام وزارت بهداشت
حسب دستور حوزه های ذیربط وزارتی و لزوم تکمیل و اتمام فرآیند آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402 در اسرع وقت، داوطلبانی که مدارک آنها رد درخواست شده تا تاریخ 1402/10/05 مهلت دارند نسبت به رفع نواقص مدارک استخدامی خود در سامانه مربوطه اقدام نمایند. در غیر اینصورت و پس از سپری شدن موعد اعلام شده سامانه غیر فعال شده و از هر گونه اخذ مدارک بصورت فیزیکی و دستی خودداری خواهد شد.

اطلاعیه اصلاح یا رفع نقص مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 25 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص اصلاح و یا رفع نقص مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی 28 مهر ماه 1402 به دلایلی مستندات بارگذاری شده آنها در سامانه مربوطه رد درخواست شده است می رساند، حداکثر ظرف 48 ساعت از تاریخ رد درخواست توسط کارشناس استخدام فرصت دارید نسبت به اصلاح و یا رفع نقص اقدام نمائید. در غیر اینصورت و پس از سپری شدن مهلت مقرر ادامه فرآیند استخدامی امکان پذیر نخواهد بود. شایان ذکر است در صورتیکه فردی فاقد مستندات مورد نظر باشد با اعلام درخواست کتبی و بارگذاری آن در سامانه فوق الذکر در موعد یادشده اقدام نماید.

اطلاعیه داوطلبینی که مدارک خود را بارگذاری نکرده اند

خبر 15 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درخصوص داوطلبینی که مدارک خود را بارگذاری نکرده‌اند
به اطلاع آندسته از داوطلبینی که در سامانه، مدارک خود را بارگذاری نکرده‌اند می رساند تا پایان روز 1402/09/15 فرصت دارند تا با ورود به سامانه اقدام به بارگذاری مدارک مورد نیاز خود نمایند. "لازم به توضیح است زمان مذکور آخرین مهلت می باشد."

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 8 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه شماره 1 دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درخصوص فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه امتیاز کرونا

خبر 12 مهر 1402: اطلاعیه اقدام در مورد تکمیل و تحویل فرم امتیاز کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 
ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع داوطلبین آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی مورخ 1402/07/28می رساند در ذیل فرم مخصوص کرونا جهت تکمیل و ارائه آن به واحد کارگزینی مرکز درج گردیده است.

دانلود فرم کرونا

دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

آگهی 5 مهر 1402: دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
اولین فراخوان جذب متعهد خدمت در مقاطع ارشد و Ph.D از تاریخ 1402/06/31 تا 1402/07/15 در سایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار میگردد. اولین فراخوان جذب متعهد خدمت در مقاطع ارشد و Ph.D از تاریخ 1402/06/31 تا 1402/07/15 در سایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار میگردد. متقاضیان محترم در صورت تمایل به شرکت بایستی ضمن ارسال مستندات بر اساس فرم پیوستی (آموزشی یا پژوهشی) فرم پرسشنامه عکس دار را نیز تکمیل و تا تاریخ معین شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب واقع در ارومیه خیابان رسالت جنب اورژانس دبیرخانه جذب هیات علمی ارسال نمایند. تلفن تماس 31937214
لازم بذکر است به مدارک ارسالی پس از تاریخ قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد . هیچ گونه مستنداتی نیز پس از تاریخ اتما مقابل پذیرش و اضافه نمودن در پرونده نخواهد بود.

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

آگهی 12 شهریور 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز استخدامی شماره 1219/ 209/ د مورخ 11/2/1401 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و مجوز استخدامی شماره 381249مورخ 3/10/99 سازمان امور اداری و استخدامی کشور، از افراد واجد شرایط را به استناد ماده 33 آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه شغلی و ارزیابی تکمیلی) به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.
مهلت ثبت نام تا 18 شهریور 1402 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)

1-1. داشتن تابعیت ایران
1-2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌ شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده باشند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر تا یکسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به کارگیری آنها کان لم یکن تلقی می‌شود.
1-5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند (به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی دانشگاه).
1-6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
1-7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
1-8. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی‌صلاح.
1-9. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه‌های اجرایی باشند.
1-10. دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:

افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1- افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
2- انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3- افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی­صلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4- افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه های اجرایی دارند.
5- دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6- دارندگان تابعیت مضاعف
نکته: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیر مرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.

شرایط اختصاصی (مشاهده)

شرایط سنی داوطلبان:
داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال تمام (متولد شدگان از 1382 تا 1362) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر 45 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولد شدگان از 1357 به بعد) تا اولین روز ثبت نام.

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

1- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند
- سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در ذیل می‌باشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد. 
2-  پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
3- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
4- سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال
5- سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
6- سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکت­ های پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه وزارت بهداشت، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
7- سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سال های گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت و یا شرکت ­های پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته­ اند و در زمان ثبت نام با موسسه قطع همکاری نموده ­اند حداکثر به میزان 5 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
نکته: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قراردادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند (اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از 15 سال ارفاق سن بهرمند گردند.
داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده ­اند، به میزان انجام خدمت فوق.
به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400/8/19 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2.5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می‌باشد.

نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از 15 سال بیشتر نخواهد بود.

ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:

1- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته­ های دارای طرح «اجباری» می‌بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره 1- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته ­های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه این دانشگاه می ­باشند، می ­توانند در این آزمون­ شرکت نمایند. بدیهی است در صورت قبولی صدور ابلاغ استخدامی و حکم حقوقی بصورت پیمانی حین طرح امکان پذیر خواهد بود.
تبصره 2- در خصوص داوطلبانی که  نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی «پایان طرح» نیست و گواهی «اشتغال به طرح» برای اینگونه افراد کفایت می­ نماید

مواد آزمون (مشاهده)

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.

کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ­ای با ضریب یک (1) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (2) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

الف) مواد آزمون عمومی:

فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت­گانه ICDL)،
زبان و ادبیات فارسی،
معارف اسلامی*،
زبان انگلیسی - عمومی،
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی.
هوش و توانمندی های ذهنی،
آزمون عمومی نمره منفی دارد.

ب) مواد آزمون تخصصی:

سوال ­های حیطه­ های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت­ های تخصصی متناسب با رشته­ های شغلی، تعیین می گردد.
آزمون تخصصی نمره منفی دارد.

ردیف

عنوان شغل

مواد آزمون

1

پرستار

1- مادران و نوزادان - کودکان

2- روان پرستاری

3- بهداشت جامعه

4- بخش های ویژه

5- مدیریت

6- داخلی جراحی

2

ماما

1- بارداری و زایمان 1 و 2

2- بارداری و زایمان 3 و 4

3- بیماری های زنان و ناباروری

4- بهداشت مادر و کودک

5- نوزادان

6- جنین شناسی

3

كارشناس اتاق عمل

1- تکنیک و اصول كار در اتاق عمل

2- تکنولوژی جراحی در موارد تخصصی و فوق تخصصی

3- بیماری های داخلی و جراحی

4- بیهوشی و احیای قلبی ریوی

5- مدیریت در اتاق عمل (قبل، حین عمل و بعد از عمل)

4

كارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی

1- بیوشیمی و بیوشیمی بالینی

2- خونشناسی و بانک خون

3- میکروبیولوژی (باكتری، انگل، قارچ و ویروس)

4- ایمونولوژی و سرولوژی

5- كنترل كیفی، نمونه برداری و ایمنی در آزمایشگاه

5

پزشک عمومی

1- بیماری های داخلی، عفونی، روانپزشکی

2- جراحی عمومی و زنان و زایمان

3- بیماری های كودكان

4- آمار حیاتی و اصول اپیدمیولوژی

5- اپیدمیولوژی و كنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر

6

كارشناس هوشبری

1- اصول و روش های بیهوشی

2- بیماری شناسی

3- فارماكولوژی

4- مراقبت های ویژه

7

كارشناس فناوری اطلاعات سلامت

1- مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت

2- كدگذاری داده های سلامت

3- اصطلاحات پزشکی

4- آمار بیمارستانی و شاخص های بهداشتی

5- بیماری شناسی

8

کارشناس خرید

1- اصول حسابداری

2- حسابداری دولتی

3- حسابداری مالی

4- بودجه

9

 

حسابدار

 

1- اصول حسابداری 1 و 2

2- حسابداری میانه و پیشرفته

3- حسابداری دولتی و بخش عمومی

4- بودجه، قانون محاسبات عمومی و قانون مناقصات

5- مدیریت مالی

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 18 شهریور 1402


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=268552
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k