۷ سال پیش

استخدام قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی به تصویب دولت رسید‌
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تصویب استخدام قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


 معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استخدام قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی به تصویب دولت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز با اشاره به اقدامات موثر دولت در حوزه ورزش اظهار داشت: تصویب نظام تخصصی ورزشی کشور جزء آرزوهای ملی کشور بوده و سبب شده  نگاه به ورزش نگاهی تخصصی و علمی باشد، هم چنین استخدام قهرمانان ورزشی که سبب شادی و شعف ورزشکاران در آستانه المپیک شده از سری برنامه‌های تصویب شده است.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: جوایز قهرمانان برای نفر اول 300 سکه، نفر دوم 200 سکه و نفر سوم 120 است هم‌چنین تخفیف بین 70 تا 120 میلیون برای خرید زمین برای قهرمانان جهانی و المپیک و حل مشکل حقوق قهرمانان به صورتی که ماهی دو میلیون به آنها اختصاص می‌یابد از برنامه‌های تصویب شده دولت است.

وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس همواره حامی ورزش بوده است، عنوان کرد: سال 92 تا 93 رشد کمی 137 درصدی را داشته‌ایم و بین سال 93 تا 94 رشد 34 درصدی داشته ایم و اولین فدراسیون در بین 51 فدراسیون به  لحاظ آماری هستیم.

شعبانی بهار در رابطه با آمار ورزشکاران این رشته خاطرنشان کرد:ابتدای دولت یازدهم بین 7 تا 12 درصد ورزشکار داشتیم که این رقم در انتهای سال 94 به 21.29 درصد رسیده است و امیدواریم تا آخر سال 95 به 30 درصد برسد.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر نیز با بیان این مطلب که فرهنگ و ورزش از هم جدا نیستند اظهار داشت: باید ورزش را در فضای عمومی جامعه گسترده تر کنیم، و برای انجام این اقدامات نیاز به اعتباراتی هست که باید در لایحه‌های بودجه دولت پیگیری شود .

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست‌های دولت‌ها به دو گونه است اعمالی و اعلامی در بحث ورزش معمولا سیاست‌ها اعلامی است زیرا حمایت از ورزش را باید در لایحه بودجه دید، هم چنین با توجه به اینکه اکنون در آستانه المپیک هستیم باید حمایت از ورزشکاران بیشتر شود تا آنان نیز قهرمانی‌هایی پدید آورند.

وی افزود: تمرکزگرایی شدید نسبت به شهر تهران سبب شده ظرفیت‌های شهرستان‌ها نادیده گرفته شود به همین خاطر نیاز است تمرکز زدایی از تهران شروع شود و نگاه و افق دیدمان گسترش یابد، اگر فقط به تهران توجه شود و دیگر شهرستان‌ها نادیده گرفته شوند ورزش همگانی گسترش پیدا نمی‌کند.

پژمان فر با بیان این نکته که سامان دادن حمایت‌ها یکی از موضوعات مهم است گفت: قهرمانان ما تمام تلاش خود را برای کسب مدال‌ها و راهیابی به المپیک کردند لذا لازم است به صورت مناسب از آنها حمایت انجام شود، هم چنین میزان تصدی‌گری‌ها نیز لازم است کاهش پیدا کند و مشارکت مردم بیشتر شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641370
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد