۶ سال پیش

استخدام مترجم بصورت غیرحضوری و دورکاری در همه استان ها

دورکاری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی دعوت به همکاری مرکز خدمات ترجمه شما

مرکز خدمات ترجمه شما به منظور تامین پرسنل مورد نیاز خود و در راستای ایجاد شغل برای جوانان این مرز و بوم اقدام به استخدام مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی بصورت غیر حضوری و دورکاری از سراسر ایران نموده است.
مترجمین محترم لطفا در نظر داشته باشید، پس از مراجعه به وبسایت رسمی مرکز ترجمه، مطالعه شرایط و ضوابط استخدام مترجم و همچنین مراحل استخدام، فرم استخدام مترجم را بصورت کامل و دقیق تکمیل نموده و پس از حصول اطمینان از صحت اطلاعات، فرم را ارسال نمایید.

لطفا تنها مترجمینی اقدام به ارسال فرم استخدام نمایند که توانایی لازم برای همکاری بصورت غیر حضوری را دارا باشند و همچنین تخصص و سابقه کافی در امر ترجمه و تایپ را داشته باشند. پس از پذیرش در “آزمون رایگان“ و “آنلاین” مرکز ترجمه و همچنین پذیرش شرایط ، همکاری آغاز می گردد.
از مزایای همکاری با مرکز خدمات ترجمه شما می توان به تامین ترافیک کاری مناسب در تمام فصول سال، تسویه حساب به موقع و صدور صورت حساب، درجه بندی مترجمین و تفاوت در حق الترجمه ها، افزایش مستمر حق الترجمه و همچنین ارسال سفارش بر اساس تخصص و توانایی مترجمین را نام برد.

توجه ویژه: فقط مترجمینی که فرم استخدام را تکمیل نمایند مجوز شرکت در آزمون را خواهند داشت، در نتیجه به پیام ها، تماس ها و ایمیل ها با مضمون "استخدام" ترتیب اثر داده نخواهد شد، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در آزمون آنلاین و رایگان مرکز ترجمه شرکت نموده و فرآیند استخدام را طی نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی صرفا از بخش “تماس با ما” در وبسایت مرکز ترجمه اقدام نمایید. همواره سربلند باشید.

جهت تكميل فرم ثبت نامی اینجا کلیک کنید

مرکز خدمات ترجمه شما_واحد امور مترجمین

وبسایت رسمی مرکز ترجمه : http://shomatrans.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=768430
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه