۸ سال پیش

استخدام مجری در شبکه هدهد
No Image

استخدام مجری در شبکه هدهد

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

فراخوان شبکه هدهد برای جذب مجری

شبکه تلویزیونی هدهد به زودی آزمون عملی جذب مجری را در شهر قم برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، طرح فراخوان جذب مجری به پایان رسید و با استقبال گسترده ای از اقصی نقاط کشور روبه رو شد.
بنا به اعلام مسئولان این شبکه اطلاعات تمامی ثبت نام کنندگان و متقاضیان، ثبت شد و با آنها جهت اعلام زمان تست (آزمون عملی) تماس گرفته خواهد شد.
با توجه به اینکه متقاضیان از استان های مختلف کشور هستند، آزمون عملی به صورت متمرکز و کلی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و یا چند شهر به صورت محل برگزاری آزمون به متقاضیان اعلام می شود و متقاضیان می توانند یکی از آن محل ها را با توجه به نزدیکی به محل سکونت انتخاب کنند.
همایش انتخاب آثار برتر و تقدیر از برگزیدگان طرح گزارشگران وعکاسان افتخاری شبکه هدهد،بزودی با حضور همه شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.
ایمیل ravabet@hodhodfarsi.tv  آماده پاسخگویی به سوالات است.
شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می کند. شبکه های هدهد توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=523810
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد