۷ سال پیش

استخدام معلمان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری بصورت بومی‌ انجام شود
اطلاعات بیشتر

 

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور کم کردن تقاضای جابه جایی معلمان در استان باید استخدام معلمان در مناطق محروم به صورت بومی و منطقه‌ای انجام شود.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: استفاده از نیروهای آموزشی بومی در مناطق محروم استان سبب می‌شود که ماندگاری معلمان در این مناطق زیادتر شود چرا که اکنون برخی افراد آن‌قدر در این مناطق مانده‌اند که دیگر انگیزه کافی برای تدریس و آموزش دانش‌آموزان ندارند.
وی عملکرد آموزش و پرورش استان برای جابه‌جایی معلمان در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و افزود: به جای اینکه کمیسیون پزشکی نَقل و انتقالات حذف شود باید برای افرادی که مشکل خاص یا فرزند، همسر و پدر و مادر بیمار دارند با اقدامات تخصصی و حساب‌ شده راهکار مناسب ارائه شود چرا که با حذف این کمیسیون معیارها از دست می‌روند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید برای رفع این مشکل و کم‌کردن تعداد افراد متقاضی جابه‌جایی از مناطق محروم استان به دولت و وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد قرار دادن مشوق و حقوق بالاتر برای معلمان مناطق محروم استان و استفاده از افراد بومی آن مناطق برای استخدام ارائه شود.
سلیمانی با بیان اینکه نقل و انتقالات با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق آموزشی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که در برخی مناطق کمبود معلم در یک رشته خاص وجود داشته باشد باید همپوشانی معلمان صورت گیرد.
2600 فرهنگی در چهارمحال و بختیاری متقاضی نقل و انتقال هستند
بیات سلطانی هم در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: 352 معلم تقاضای جابه‌جایی در کمیسیون پزشکی نَقل و انتقالات استان را داشته‌اند که در بین آن‌ها دیسک کمر با 35 درصد، بیماری فرزند و همسر با 13 درصد و متفرقه با 12 درصد بیشترین متقاضی را داشته‌اند.
وی با بیان اینکه 85 درصد متقاضیان جابه جایی از طریق کمیسیون پزشکی خانم‌ها هستند، افزود: 35 درصد متقاضیان در این کمیسیون از شهرستان لردگان بوده‌اند که 100 نفر آن‌ها خانم و 17 نفر آقا هستند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عدم جایگاه قانونی کمیسیون پزشکی و عدم انگیزه پزشکان متخصص در بررسی پرونده‌های پزشکی نَقل و انتقالات به دلیل تبعات آن یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این کمیسیون است.
سلطانی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این کمیسیون صدور گواهی دال بر لزوم انتقال توسط پزشکان معالج برای بیمارانشان و در نتیجه ایجاد حق برای بیماران و انتقال فرهنگیان با سابقه کم است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 36 درصد متقاضیان نقل و انتقال در استان جابه جا شدند، گفت: امسال بیش از 40 درصد متقاضیان جابه‌جایی از مناطق محروم استان به ویژه در بین خانم‌ها و آموزش ابتدایی جابه‌جا می‌شوند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقاضای 2 هزار و 674 برای جابه جایی درون استان تصریح کرد: از این تعداد 67 درصد خانم و 33 درصد آقایان هستند که شهرستان لردگان با 20 درصد، عشایری با 11 درصد و شهرستان کوهرنگ با 10 درصد بیشترین تعداد متقاضی را دارند.
سلطانی ادامه داد: تاکنون با جابجایی 49 درصد این تعداد متقاضی که 29 درصد آن‌ها خانم‌ها هستند موافقت شد، بیشترین تعداد جابجایی با 51 درصد برای معلمان دوره ابتدایی انجام می‌شود.
وی با اشاره به وجود 583 متقاضی برای خروج از استان و 245 نفر برای ورود به استان، افزود: با جابجایی 168 نفر برای خروج از استان و 98 نفر برای ورود به استان موافقت شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652653
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد