• ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام موزه علوم و فناوری ایران

استخدام موزه علوم و فناوری ایران

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام موزه ملی علوم و فناوری


معرفی موزه علوم و فناوری:

موزه ملی علوم و فناوری ایران یکی از موزه‌ های شهر تهران است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. مأموریت اصلی این مؤسسه پژوهشی بازسازی و معرفی دستاوردهای علمی ایران در دوران قبل و بعد از اسلام و نیز نمایش اصول و تئوری‌ های دانش و فناوری‌ های روز دنیا است. نمایشگاه های ثابت این موزه در محل قبلی کتابخانه ملی در خیابان سی تیر و در نزدیکی موزه ملی ایران قرار دارد. ایده اولیه تأسیس موزه علوم و فناوری ایران به سال 1356 باز می‌گردد. پیرو پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دربارهٔ تأسیس موزه علوم و فناوری، کلیات آن در سال 1381 به تصویب هیئت وزیران رسید. نخستین گالری این موزه در بهمن ماه سال 1389 در محل کتابخانه ملی افتتاح شد. در حال حاضر این موزه در سه گالری به فعالیت مشغول است. عناوین این گالری‌ ها شامل فناوری‌ های بومی، مرکز علم و گالری از مورس تا موبایل است.


جهت مشاهده آگهی های استخدام موزه ملی علوم و فناوری ایران به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۴ تیر ۱۴۰۱
استخدام طراح صنعتی با سابقه در موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران

موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از تهران به یک طراح صنعتی با مشخصات ذیل نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز طراح صنعتی آقا/خانم حداقل مدرک تحصیلی لیسانس طراحی صنعتی مسلط به نرم افزار های سالیدورک، راینو، اتوکد ، کرل داشتن روحیه کار تیمی داشتن حداقل سه سال سابقه کار در زمینه شغلی مرتبط حداکثر سن مجاز 40 سال به همراه بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ آذر ۱۳۹۴
استخدام موزه علوم و فناوری ایران - سال 94

استخدام موزه علوم و فناوری ایران جهت ورود به صفحه جامع استخدام موزه علوم و فناوری ایران اینجا کلیک نمایید استخدام موزه علوم و فناوری ایران - آبان سال 94 موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به تعدادی نیروی متخصص در زمینه طراحی صنعتی،طراحی نمایشگاه، مکانیک، طراحی گرافیک کامپیوتری با حداقل مدرک کارشناسی و همچنین پژوهشگران مجرب با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری، به صورت پاره وقت نیاز دارد شرایط عمومی: تابعیت جمهوری اسلامی ایران التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و التزام عملی به د...

مشاهده بیشتر
۲۴ خرداد ۱۳۹۲
استخدام موزه علوم و فناوری ایران - سال 92

استخدام موزه علوم و فناوری ایران جهت ورود به صفحه جامع استخدام موزه علوم و فناوری ایران اینجا کلیک نمایید استخدام موزه علوم و فناوری ایران - سال 92 موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( یکی از موسسات پژوهشی دولتی) به استناد نشست فوق العاده هیات امنا موزه در مورخ ۱۴/۴/۸۹ از واجدین شرایط برای کار در تهران و در طرح­ها و پروژه­های موزه دعوت به همکاری می­نماید. علاقه­ مندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس :تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ساعی...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=11844
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k