۸ سال پیش

استخدام موسسه نرم افزاری آموزشی نخبگان جوان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام موسسه نرم افزاری آموزشی نخبگان جوان

در نخبگان نگرشی متفاوت از ساختار کاری و مدیریت سازمانی را تجربه خواهید کرد. ما برای آنچه شما هستید ارزش قائلیم و محیطی پویا با چشم انداز کاری بلندمدت و امنیت شغلی پایدار را برای رشد خلاقیت ها و شکوفایی استعدادها، تخصص و تجربیات شما درگروهی همدل و تیم کاری موفق فراهم آورده ایم.

 

- برنامه نویس PHP

توانایی و مهارت ها: تسلط نسبی به PHP و mySql  و دارای تجربه و یا علاقه به کار در زمینه Wordpress

تحصیلات: دانشجو و یا فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط (نرم افزار، علوم کامپیوتر، فن آوری اطلاعات و...)

 

شرایط و مزایای کاری پیشنهادی:

- نوع همکاری: تمام وقت، نیمه وقت و یا پاره وقت (امکان تنظیم زمان بر اساس ساعات شما وجود دارد)

- مکان: تهران، دفاتر سیدخندان و صادقیه

- مزایای شغلی: محیط کاری حرفه ای و آرام، افق کاری بلندمدت، بیمه تامین اجتماعی، حقوق، پاداش و مزایای عملکردی بالاتر از میانگین پرداختی شرکت های مشابه

 

متقاضیان محترم میتوانند از طریق مراجعه به آدرس form.job.ir نسبت به تکمبل فرم استخدام و پیوست رزومه خود اقدام نمایند. بدیهی است به درخواست هایی که از طریق تکمیل form.job.ir و پیوست رزومه ارسال نگردند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=293033
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد