۸ سال پیش

استخدام پرستار و کمک پرستار
No Image

استخدام پرستار و کمک پرستار

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام 16 هزار پرستار وکمک پرستار تا دو ماه آینده

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی وزیر بهداشت از تکمیل مراحل استخدامی ۱۶۰۰۰ پرستار و کمک پرستار تا دو ماه آینده خبر داد.

دکتر ایرج حریرچی در حاشیه نخستین همایش ساخت بیمارستان های جدید در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: استخدام این تعداد نیروی انسانی از تیر آغاز شده و بر اساس نیاز کنونی بیمارستان هاست.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی انسانی لازم برای بیمارستان های جدیدی که برای ساخت آنها برنامه ریزی شده است، وجود دارد؟ افزود: متاسفانه با وجود اینکه در برخی رسته ها مانند مامایی با بیکاری مواجهیم در رسته های پرستاری و کمک پرستار با کمبود مواجهیم و به این علت وزارت بهداشت امسال با افزایش ظرفیت پذیرش این رسته ها در دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین ایجاد رشته های جدید مانند تکنسین فوریت های پزشکی، سعی کرده است این کمبود نیرو را به تدریج جبران کند.
دکتر حریرچی افزود: در بیمارستان های جدید که قرارداد ساخت و راه اندازی بسته شده است، استخدام نیروی انسانی را با مدلی جدید و نه به شکل سنتی انجام می دهیم تا هم درآمد این نیروها افزایش یابد و هم درگیر برخی محدودیت های استخدامی نباشیم.
وی گفت: امیدواریم به تدریج با افزایش آمار زایمان طبیعی در کشور و بخشنامه وزارت بهداشت درباره به کارگیری ماماها در بخش های زنان، اشتغال ماماها نیز روند مناسب تری پیدا کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=153145
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد