۶ سال پیش

استخدام کارشناس و کارشناس ارشد در مجموعه آزمایشگاههای دکتر نشاط

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس و کارشناس ارشد در مجموعه آزمایشگاههای دکتر نشاط

مجموعه آزمایشگاههای دکتر نشاط جهت تکمیل کادر فنی و پذیرش خود ، اقدام به استخدام نیرو با شرایط زیر در فارس می نماید:

ردیف عنوان شغلی توضیحات جنسیت
1 کارشناس ارشد آزمایشگاه کارشناسی ارشد یا دکترای تخصصی مرتبط با آزمایشگاه
ترجیحا از دانشگاههای دولتی فارغ التحصیل
جهت کار در شیفت صبح یا عصر بنا به صلاحدید مدیریت آزمایشگاه (شیفت صبح از ساعت 7 صبح لغایت 2 بعد از ظهرو شیفت عصر از ساعت 2 بعد از ظهر تا 10 شب)
پرسنل شیفت عصر، علاوه بر جمعه ها و روزهای تعطیل، پنج شنبه ها نیز تعطیل می باشند
خانم
2 کارشناس یا ارشدآشنا با کامپیوتر  جهت کار دربخش پذیرش آزمایشگاه (شیفت در گردش)بعضی از روزهای هفته، شیفت صبح و بعضی از روزهای هفته، شیفت عصر)
شیفت صبح از ساعت 7 صبح لغایت 2 بعد از ظهرو شیفت عصر از ساعت 2 بعد از ظهر تا 10 شب
خانم

شرایط:
الف)حقوق و مزایای مصوبه اداره کار شامل حقوق ثابت ، اضافه کاری (در صورت انجام) ، مرخصی(21 روز در سال) ، بن ، حق مسکن ، حق اولاد، عیدی،  پاداش، سنوات و....
ب) بیمه
ج) روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها ، آزمایشگاه تعطیل می باشد(پرسنل شیفت عصر، پنج شنبه ها نیز تعطیل می باشند).
د) محل کار پرسنل در یکی از شعب شیراز،با صلاحدید مدیریت می باشد.
ه) سابقه کار، ملاک نمی باشد و برای افرادی که سابقه کار نداشته باشند، ولی در مصاحبه قبول شوند، پس از تایید نهایی ، یک دوره آموزشی برگزار خواهد شد.
واضح است که در مدتی که افراد تحت آموزش می باشند، حقوق و مزایا دریافت نمیکنند. مدت زمان آموزش ، حداکثر دوماه برآورد می شود که البته بسته به توانمندی فرد، می تواند کوتاهتر باشد.
و) استخدام از طریق مصاحبه انجام خواهد گرفت. متقاضیان ،جهت شرکت در مصاحبه فرم استخدام مربوطه را تکمیل نمایند (ثبت نام و شرکت در مصاحبه رایگان می باشد)
ثبت نام در سایت به منزله اعلام آمادگی برای همکاری نمی باشد. گرفتن وقت مصاحبه بعد از تهیه پرینت از فرم الزامی ست.به همراه داشتن پرینت این فرم در زمان مصاحبه الزامی ست.
مصاحبه شما در رابطه با رشته تحصیلی خودتان و از مطالب تئوری یا عملی، به صلاحدید مسئول مصاحبه کننده می باشد. مصاحبه متقاضیان بخش پذیرش، از اطلاعات کامپیوتری آنها می باشد.
و) بعد از مرحله مصاحبه، برای هر بخش، چند نفر انتخاب می شوند و طی دو روز کاری، مورد سنجش ( از نظر اخلاق و تعامل با سایر پرسنل) قرار می گیرند و نهایتا دو نفر جهت بخش فنی و دو نفر برای بخش پذیرش، انتخاب خواهند شد( به صلاحدید سوپروایزر و مسئول بخش) و بقیه افراد در لیست رزرو قرار می گیرند تا در صورتیکه افراد انتخاب شده، از عهده مرحله آموزش بدرستی بر نیایند، دعوت به کار شوند.
با توجه به اینکه مجموعه آزمایشگاههای دکتر نشاط ، قصد همکاری دراز مدت با پرسنل خود را دارد، از پرسنل تایید شده نهایی، تعهد حداقل پنج سال همکاری اخذ می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در آگهی  از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر تماس حاصل فرمایید:

جهت تکمیل فرم اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=865397
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه