۹ سال پیش

استخدام یک انجمن پزشکی
No Image

استخدام یک انجمن پزشکی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام به صورت دورکاری

یک انجمن پزشکی برای طراحی برخی ملزومات مکانیکی پزشکی از کارشناس طراح قطعات مکانیکی با شرایط زیر استخدام می نماید

رشته های مورد نظر: مکانیک، طراحی صنعتی

1)   بصورت دورکاری و غیر حضوری انجام خواهد شد.

2)   متقاضیـان بایستی به اصول طراحی و الزامات مکانیکی اجزاء اشراف کامل داشته باشنـد. در صورت عدم تسلط به ابعـاد مکانیکی و عدم توانـایی در طراحی ادامه همکاری معلق خواهد شد.

3)   باید توانمنـدی پیـاده سازی طرح ها با نرم افزارهای تخصصی مانند Catia ، Solid Work و غیره داشته باشنـد و بتوانند طرح را به نرم افزار های دیگر خروجی بگیرند.

4)   توانـایی مهندسی معکوس در برخی از پروژه ها را داشته باشنـد و تنها از روی فیلـم یا عکس بتواننـد قطعات را طراحی نماینـد.

5)   کمترین زمان ممکنه برای هر طرح ارائه شود (زمان های طولانی طراحی مورد پذیرش نخواهد بود) و در صورت عدم رعایت زمان مورد نظر جریمه نقدی برای طراح حاصل خواهد شد.

6)   مبلغ هر طراحی بصورت توافقی خواهد بود. قیمت های ارسال شده بصورت مقطوع باشد و ارزیـابی دقیقی از قیمت هر محصول ارائه شده باشد.

7)   در صورت رضایت کارفرما تعداد پروژه جهت طراحی زیاد خواهد بود.

8)   25% درصـد از مبلغ پروژه به عنوان حسن انجام کار در اختیـار انجمن خواهد ماند تا اصل فایل بررسی شود. خوش قولی، وقت شناسی و توانمنـدی عملی برخی از شاخص های رضایت کارفرما و پرداخت 25% حسن انجام کار می باشد.

9)   پس از بررسی قیمت پیشنهادی طراحان، داوطلب برتر برای انجام پروژه انتخاب خواهد شد.

مراحل جذب نیـرو:

الف) ارسـال روزمه و سابقه کارس (بصورت PDF) و سه نمونه طرح مکانیکی طراحی شده با نرم افزار در قالب عکس کم حجم به ایمیـل cdc@israpm.org

ب) پس از بررسی روزمه ها دریافت ایمیل انجمن مبنی بر پروژه های پیش روی جهت طراحی ( ایمیلی که در روزمه خود نوشته اید به عنوان پل ارتباطی ما خواهد بود، لذا بایستی بصورت روزانه بررسی شود تا در جریان ایمیـل ارسال شده ما باشیـد.)

ج) قیمت گذاری طرح ارسال شده توسط ایمیل یا از طریق وایبر Viberتوسط طراح در قالب یک پیـام کوتـاه به شماره 09214748749

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=199693
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد