استخدام یک شرکت ارایه دهنده خدمات پشتیبانی تلفنی HelpDesk
دعوت به همکاری یک شرکت ارایه دهنده خدمات پشتیبانی تلفنی HelpDesk برای موبایل و تبلت
یک شرکت ارایه دهنده خدمات پشتیبانی تلفنی HelpDesk برای موبایل و تبلت در تهران از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد:
1) کارشناس HelpDesk (آقا) برای پشتیبانی تلفنی موبایل و تبلت با میزان تخصص لازم.
- تسلط کامل بر سیستم عامل های iOS و Android و نرم افزارهای مربوطه (با تجربه رفع عیوب مختلف)
- سن ترجیحا 22 تا 30 سال
- تسلط به زبان انگلیسی (بیشتر خواندن و درک مطلب متون)
- دارای روحیۀ کار تیمی، خلاق، با پشتکار، ایده پرداز، توانایی تحلیل رفتار مشتری، روابط عمومی بالا.
- حداقل مدرک لیسانس (رشته های مرتبط با IT و کامپیوتر در اولویت میباشند)
- دارا بودن دانش دنیای فناوری از جمله گجت ها و نرم افزارها.
- علاقه مند به نگارش و تهیه محتوای مربوط به تکنولوژی های جدید.
- کار به صورت تمام وقت در شیفت ثابت یا گردشی.
- یک روز در هفته تعطیل به صورت ثابت یا گردشی.
- حقوق ثابت بر اساس ساعت کار به علاوه پورسانت نامحدود بر اساس درآمدزایی.
- دوره آزمایشی به مدت یک ماه و شامل دستمزد خواهد بود.
2) منشی (خانم)
- تسلط به زبان انگلیسی (بیشتر خواندن و درک مطلب متون)
- تسلط به اینترنت، آفیس، تایپ فارسی و سرعت عمل بالا.
- توانایی بایگانی و طبقه بندی کردن اسناد نرم افزاری شرکت در حجم گسترده.
- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 17، پنج شنبه ها 9 تا 14.
3) کارآموز دانشجو، با حقوق (خانم و آقا)
دانشجویانی که حداقل امکان کار کردن در 4 روز هفته را به صورت کامل دارا بوده و دارای تخصص های مربوطه میباشند.
لطفا مشخصات، شماره تماس، سوابق تحصیلی و شغلی خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید.
در ایمیل رزومه ارسالی حتما در بخش موضوع، عنوان استخدام و در متن ایمیل، میزان دستمزد پیشنهادیتان را ذکر نمایید.
از به کار بردن عبارت توافقی یا عبارت های مشابه آن خودداری نمایید.
ایمیل ارسال رزومه : jinatech@outlook.com
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —