۷ سال پیش

استخدام ۳۴۲ نفر در آموزش‌و پرورش خراسان شمالی
اطلاعات بیشتر

۳۴۲ نفر در آموزش‌و پرورش خراسان شمالی استخدام میشوند

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از استخدام ۳۴۲ نفر در آموزش‌وپرورش طی سال جاری در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، قنبر علی خوش آیینه ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: از این تعداد نیروی استخدامی، ۱۶۹ نفر به‌صورت پیمانی و ۱۷۳ نفر نیز در قالب دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.
خوش آیینه افزود: آزمون استخدامی برای جذب نیروهای آموزش‌وپرورش امسال برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ۳۲۷ نفر نیرو سال گذشته استخدام‌شده‌اند که از مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش استان بابیان اینکه طی سه سال گذشته هزار نفر از معلمان در استان بازنشسته شده‌اند اظهار داشت: در بخش نیروی انسانی اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال در آموزش‌وپرورش خراسان شمالی صرفه‌جویی شده است.
خوش آیینه تصریح کرد: از ۹۴ هزار دانش‌آموز در استان تاکنون ۷۶ هزار نفر برای کتاب الکترونیکی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۱۵ هزار نفر باقیمانده‌اند.
وی گفت: اعتبارات تعمیر مدارس باید زمانی داده شود که ما فرصت تعمیر مدارس را داشته باشیم و همچنین در تلاش هستیم تمام دستگاه‌ها و  دهیاری‌ها  برای آماده کردن  فضای آموزشی سال تحصیلی جدید همکاری کنند.

قیر رایگان برای تجهیز ۱۰۰ هزار متر از مدارس
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امسال سهمیه قیر رایگان در اختیار آموزش‌وپرورش قرارگرفته و پیش‌بینی می‌شود طی تابستان امسال ۱۰۰ هزار مترمربع از تجهیز ایزوگام مدارس انجام شود که ۱۰ درصد آن برای سقف مدارس است.
ابوالقاسم بابایی اظهار داشت: برای نصب این ایزوگام‌ها به اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون ریال نیاز است.

تجهیز مدارس به ۲۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
معاون متوسطه آموزش‌وپرورش خراسان گفت: برای تجهیز، تعمیر و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ۲۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعتبار نیاز است.
عباس سعیدی اظهار داشت: تعمیر و تجهیز مدارس استان در قالب پروژه مهر انجام می‌شود که شامل پنج کمیته ازجمله تعمیر و تجهیز مدارس، نقل انتقالات معلمان و ثبت‌نام دانش‌آموزان است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=617492
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد