۷ سال پیش

استخدام ۴۲۹ نفر در سازمان دامپزشکی کشور

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

ثبت‌نام متقاضیان جهت شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۵ آغاز شده و در این آزمون استخدامی، ۴۲۹ نفر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، جذب سازمان دامپزشکی کشور می‌شوند.

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در سازمان دامپزشکی‌ کشور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org تا روز یکشنبه 3 مرداد ماه ادامه خواهد یافت.
در این آزمون استخدامی، 429 نفر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، جذب سازمان دامپزشکی کشور می‌شوند.
از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون فوق‌الذکر دعوت بعمل می‌آید به منظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و همچنین رشته‌ها و شغل محل های استخدام، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی مراجعه کنند.
گفتنی است تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ 19 شهریور ماه 1395 است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637287
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد